Zakres zamówienia obejmuje :
Przebudowę drogi gminnej relacji Tokary-Warzenko (ul. Klonowa Lipowa) oraz przebudowę skrzyżowania tej drogi z drogą powiatową 1416G w miejscowości Tokary.
Branża drogowa:
- frezowanie fragmentu istniejącej drogi powiatowej;
- rozbiórkę fragmentów istniejącej nawierzchni z płyt YUMBO;
- wycinkę drzew i krzewów;
- ustawienie oporników, krawężników i obrzeży betonowych;
- przebudowę trasy głównej o długości 3262,51m zmianę jej nawierzchni z gruntowej
na beton asfaltowy;
- budowę poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie;
- budowę wzmocnionego chodnika z kostki betonowej wzdłuż ciągu pieszo -
jezdnego;
- budowę chodników z kostki betonowej;
- budowę miejsc postojowych do obsługi boisk sportowych w miejscowości Warzenko wraz z przylegającym chodnikiem;
- budowę urządzeń odwadniających w postaci ścieków drogowych i rowów
odwadniających;
- przebudowę oraz budowę skrzyżowań i zjazdów:
a. skrzyżowanie skanalizowane typu T z drogą powiatową nr 1416G -
początek opracowania;
b. skrzyżowanie zwykłe typu T z ul. Radosną - km 0+048,07;
c. pozostałe zjazdy publiczne oraz indywidualne zgodnie z planem
sytuacyjnym,
- wykonanie 2 zatok autobusowych:
a) parametry zatoki nr 1:
- szerokość 2,5 m
- długość krawędzi zatrzymania: 12 m
- skok wjazdowy i wyjazdowy: 1:1
- wyokrąglenie krawędzi promieniem R=20 m
b) parametry zatoki nr 2:
- szerokość 2,0 m
- długość krawędzi zatrzymania: 12 m
- skok wjazdowy i wyjazdowy: 1:1
- wyokrąglenie krawędzi promieniem R=20 m
Zatoki autobusowe należy wykonać z warstwy ścieralnej z kostki betonowej wibroprasowanej
koloru grafitowego gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 3 cm
- montaż 10 lamp solarnych parkowych: posadowione na fundamentach prefabrykowanych:
F 100, wysokość masztu: 5 m, wysokość źródła światła LED: 4 m, pojedyncze źródło światła:
2 x 8 W, panel solarny PV 190 W, akumulatory 140 Ah -szt. 10, sterowanie czujnikiem ruchu, sterownik z niezależnym sterowaniem źródłami światła
programatorem czasu pracy, sposób wyłączenia - czujnik zmierzchowy
Założenia techniczne:
Trasa główna (ul. Klonowa Lipowa):
- klasa ulicy: droga lokalna L;
- prędkość projektowa Vp=50km h;
- przekrój uliczny i drogowy 1 2: droga o szerokości jezdni 2x2,5m;
- nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego;
- jezdnia obustronnie ograniczona opornikiem betonowym 12x25 cm na ławie
betonowej z oporem od km 0+058,00 do km 0+640,00, od km 0+937,00 do km
1+040,00, od km 1+083,00 do km 1+246,00, od km 1+397,00 do km 1+544,00, od
km 1+586,00 do km 1+609,00 i od km 1+651,00 do km 2+860,00;
- jezdnia ograniczona opornikiem betonowym 12x25 cm na ławie betonowej z
oporem po stronie lewej od km 0+018,00 do km 0+058,00, od km 0+640,00 do km
0+937,00 i od km 1+609,00 do km 1+651,00;
- jezdnia ograniczona opornikiem betonowym 12x25 cm na ławie betonowej z
oporem po stronie prawej od km 1+040,00 do km 1+083,00, od km 1+246,00 do
km 1+397,00 i od km 1+544,00 do km 1+586,00;
- jezdnia obustronnie ograniczona krawężnikiem betonowym 15x30 cm na ławie
betonowej z oporem od km 0+000,00 do km 0+018,00 i od km 2+860,00 do km
3+262,51;
- jezdnia ograniczona krawężnikiem betonowym 15x30 cm na ławie betonowej z
oporem po stronie lewej od km 1+040,00 do km 1+083,00, od km 0+1246,00 do
km 1+397,00 i od km 1+544,00 do km 1+586,00;
- jezdnia ograniczona krawężnikiem betonowym 15x30 cm na ławie betonowej z
oporem po stronie prawej od km 0+018,00 do km 0+058,00 i od km 1+609,00 do
km 1+651,00;
- ściek betonowy korytkowy przy krawędzi jezdni po stronie prawej od km 0+640,0
do km 0+937,0;
- pobocze obustronne utwardzone kruszywem łamanym stabilizowanym
mechanicznie o szerokości 0,5m od km 0+058,0 do km 0+640,0 i od km 0+937,0
do km 2+860,0;
- pobocze utwardzone kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie o
szerokości 0,5m po stronie lewej od km 0+014,0 do km 0+058,0 i od km 0+640,0
do km 0+937,0;
- chodnik o szerokości 1,5m o nawierzchni z kostki betonowej koloru żółtego po
stronie prawej od km 0+007,0 do km 0+093,0, ograniczony obrzeżem betonowym
8x30cm na podsypce cem. - piask.;
- chodnik wzmocniony o szerokości 1,5m wzdłuż ciągu pieszo - jezdnego, o
nawierzchni z kostki betonowej ograniczonej opornikiem betonowym 12x25cm oraz
krawężnikiem betonowym 15x30cm na ławie betonowej z oporem - od km 2+920,0
do km 3+262,51;
- 12 miejsc postojowych prostopadłych (w tym 2 dla osób niepełnosprawnych) o
wymiarach 2,5x5,0m (3,6x5,0m) o nawierzchni z kostki betonowej koloru
grafitowo-żółtego wraz z chodnikiem o szer. 1,5m,, od km 2+876,6 do km 2+920,0;
Drogi poprzeczne:
Droga powiatowa nr 1416G:
klasa drogi: droga zbiorcza Z;
prędkość projektowa Vp=50km h;
przekrój drogowy: droga o szerokości jezdni 2x2,75m;
nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego;
pobocze obustronne o szerokości 0,75m wzdłuż krawędzi drogi z kruszywa
łamanego stabilizowanego mechanicznie;
pas do skrętu w lewo z kierunku od Czeczewa w kierunku miejscowości
Warzenko, o szerokości 2,5m i długości 15,0m;
wyspy kanalizujące o nawierzchni z kostki kamiennej regularnej normalnej
16x16cm o szerokości max. 2,5m ograniczonej krawężnikiem betonowym;
fragmenty włączenia drogi gminnej w drogę powiatową z kostki kamiennej
regularnej normalnej 16x16cm ograniczonej krawężnikiem betonowym;
trapezowy rów wsiąkowo - odparowujący po stronie lewej, o szer. dnia 0,4m
i min., głębokości 0,5m;
Droga gminna ul. Radosna:klasa ulicy: droga dojazdowa D;
prędkość projektowa Vp=50km h;
przekrój uliczny 1 2: ulica o szerokości jezdni 2x2,5m;
nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego;
jezdnia obustronnie ograniczona krawężnikiem betonowym 15x30 cm na
ławie betonowej z oporem;
chodnik obustronny o szerokości 1,5m o nawierzchni z kostki betonowej
koloru szarego przy krawędzi jezdni, ograniczony po zewnętrznej stronie
obrzeżem betonowym 8x30cm na podsypce cem. - piask.;
Pozostałe:
skrzyżowania o parametrach zjazdów publicznych i indywidualnych;
nawierzchnia z betonu asfaltowego lub z kostki betonowej wibroprasowanej
koloru czerwonego ograniczonej opornikiem betonowym 12x25cm na ławie
betonowej z oporem;
Branża sanitarna:
Budowa kanalizacji deszczowej:
12 studni chłonnych, do których należy podłączyć wpusty ściekowe. Dla jednego wpustu
przypada jedna studnia chłonna. W rejonie projektowanego parkingu ziemnego, gdzie wpusty zlokalizowane są po obu stronach jezdni, na jedną studnię przypadają dwa wpusty.
Studnie chłonne należy wykonać z prefabrykowanych elementów betonowych z betonu C35 45 o średnicy DN ID 1500 i 2000 mm. Posadowienie studni na zagęszczonym piasku i pierścieniu żelbetowym.
Przykanaliki z rur PVC-U SDR34 SN8 lite DN OD160 zgodnych z PN-EN 1401-1.
Zestawienie średnic i długości projektowanej kanalizacji deszczowej:
- DN OD160 PVC-U SN8 lite wg PN-EN 1401-1 o łącznej długości L = 46 m.
Łącznie: 46 m.
Zestawienie projektowanej armatury kanalizacji deszczowej:
- studnie betonowe chłonne DN ID1500 - 10 szt,
- studnie betonowe chłonne DN ID2000 - 2 szt,
- wpusty ściekowe betonowe DN ID500 - 14 szt.
Przebudowa kanalizacji sanitarnej:
przebudowę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej o długości 47 m.
Sieć należy wykonać z rur PVC-U SN8 lite wg PN-EN 1401.
Studnie wykonać o średnicy 425 mm z PP, rura trzonowa o wytrzymałości SN4 zakończona teleskopem i włazem klasy D400.
Przewód likwidowany zamulić.
Zestawienie średnic i długości projektowanej kanalizacji sanitarnej:
- DN OD200 PVC-U SN8 lite wg PN-EN 1401-1 o łącznej długości L = 47 m.
Łącznie: 47 m.
Zestawienie projektowanej armatury kanalizacji sanitarnej:
- studnie PP DN425 - 2 szt,
Branża telekomunikacyjna:
Przebudowa sieci telekomunikacyjnej:
- budowa kabla XzTKMXpw 5x4x0,6 03 w ziemi od projektowanych złączy kablowych Z1 do Z2
- 16m.
- budowa kabla XzTKMXpw 5x4x0,6 0-4a w ziemi od projektowanych złączy kablowych Z3 do
Z4 - 16m.
- budowa kabla XzTKMXpw 3x2x0,5 nr35 3 w ziemi od projektowanych złączy kablowych Z5
do Z6 - 21m.
- budowa kabla XzTKMXpw 5x2x0,6 x-x w ziemi od projektowanych złączy kablowych Z7 do
Z8 - 111m
- odsunięcie istniejącego kabla telekomunikacyjnego w ziemi - 12m
- budowa przepustów z rur typu HDPE O 110 6.3 na wybudowanych kablach - 21m.
- budowa przepustu z rury typu DVR110 na wybudowanym kablu - 7m.
- zabezpieczenie kabli telekomunikacyjnych rurą dwudzielną A 110 PS - 40m
Wszystkie urządzenia teletechniczne, które znajdują się w obszarze projektowanych ciągów jezdnych należy przebudować poprzez przełożenie poza pas jezdny. |