Zakup wyposażenia (meble, zabawki i pomoce dydaktyczne, sprzęt elektroniczny ICT) oraz dostosowanie pomieszczeń oddziałów przedszkolnych w gminie Jeleniewo w ramach projektu pn. Gmina Jeleniewo rozwija edukację przedszkolną

Data publikacji 2014-09-10
Data zakończenia 2014-09-19 09:50:00
Instytucja Gmina Jeleniewo
Miejscowość Jeleniewo
Województwo podlaskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Meble przedszkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca,
  • Urządzenia multimedialne,
  • Pakiety oprogramowania edukacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 192577 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 302360002, 481900006, 302131006, 323220006, 320000003, 323000006, 375200009, 391610008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia (meble, zabawki i pomoce dydaktyczne, sprzęt elektroniczny ICT) oraz dostosowanie pomieszczeń oddziałów przedszkolnych w gminie Jeleniewo w ramach projektu pn. Gmina Jeleniewo rozwija edukację przedszkolną.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot dostawy zawarto w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.
Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi (zapakowane w oryginalne opakowania), oraz winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa.
Zgodnie z art. 29 ust. 3 Prawa zamówień publicznych wskazane w opisach znaki towarowe, patenty, pochodzenie należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych do wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem, by parametry jakościowe, funkcjonalne i cechy użytkowe rozwiązań równoważnych nie były gorsze od opisanych przez Zamawiającego.
W przypadku sprzętu elektronicznego, sprzętu multimedialnego czy sprzętu AGD oraz programów komputerowych podane parametry są parametrami minimalnymi.

Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie wymienione niżej części:
I. Część 1. Zakup wyposażenia -dostawa i rozmieszczenie, tj. wyposażenie do utrzymania czystości w pomieszczeniach, doposażenie kuchni, meble i wyposażenie, sprzęt AGD, rolety okienne, wyposażenie wypoczynkowe, zabawki i pomoce dydaktyczne, artykuły plastyczne, sprzęt ICT, sprzęt audiowizualny, tablice interaktywne z oprogramowaniem, kserokopiarka
II. Część 2. Dostosowanie pomieszczeń - dostawa i rozmieszczenie, tj. dostosowanie toalet do potrzeb dzieci i personelu poprzez zakup i montaż sanitariatów - umywalek, misek ustępowych, podestów do umywalki, luster, podgrzewaczów wody, podajników na ręczniki, suszarki do rąk.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie Zespół Szkół w Jeleniewie-Oddziały Przedszkolne w Jeleniewie i Gulbieniszkach.
Szczegółowy wykaz dostaw z podziałem na części stanowi załącznik nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmioty muszą być oznakowane zgodnie z wymogami Unii Europejskiej, zgodnie z wytycznymi w zakresie promocji projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Jeleniewo
Ulica ul. Słoneczna 3
Nr domu 3
Miejscowość Jeleniewo
Kod Pocztowy 16-404
Województwo podlaskie
Tel 087 5683022
Fax 087 5683022
Internet http://bip.jeleniewo.i-gmina.pl
Regon 79067089800000
E-mail inwestycje@jeleniewo.i-gmina.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak Nie dotyczy
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/10/2014
Wadium Nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oświadczenie może być złożone łącznie - na jednym druku, w przypadku łącznego spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, albo odrębnie, jeżeli Wykonawca składający odrębnie oświadczenie, spełnia samodzielnie wszystkie warunki udziału w postępowaniu). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnienia-nie spełnienia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania potencjału technicznego oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania potencjału technicznego oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 wraz z formularzem cenowym - załącznik 2A. 2.Formularz projektu umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5. 3.Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy, tj. ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. 4.Pełnomocnictwo dla lidera - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej z uwzględnieniem wymagań i warunków Zamawiającego zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ofercie. 2. Projekt umowy zawierający ogólne warunki umowy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 3.1. Zmiany terminu wykonania zamówienia, jeżeli konieczność zmiany terminu nie wynika z przyczyn zależnych od Wykonawcy takich jak: a) następstwa działań administracyjnych, których nie przewidziano na etapie przygotowawczego do inwestycji, oraz innych terminów formalno-prawnych mających wpływ na terminy realizacji zamówienia, a nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; b) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia; c) czasu działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu umowy; d) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć. 3.2. Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: a) zmiany danych teleadresowych; b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; c) wystąpienie innej okoliczności niemożliwej do przewidzenia w dniu zawarcia Umowy, uniemożliwiającej wykonanie Umowy w określonym pierwotnie terminie lub zakresie.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.jeleniewo.i-gmina.pl/
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Jeleniewo ul. Słoneczna 3 16-404 Jeleniewo (pokój nr 15)
Data składania wniosków 19/09/2014
Godzina składania wniosków 09:50
Miejsce Urząd Gminy Jeleniewo ul. Słoneczna 3 16-404 Jeleniewo (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Tak, projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienia wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)