stworzenie i obsługa techniczna nowej strony internetowej Centrum Projektów Europejskich

Data publikacji 2014-09-10
Data zakończenia 2014-09-18 09:45:00
Instytucja Państwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie projektowania stron WWW

Szczegóły

Numer ogłoszenia 300986 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724130008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest stworzenie i obsługa techniczna nowej strony internetowej, a w szczególności:
1) opracowanie dedykowanego systemu typu CMS,
2) przekazanie praw autorskich do stworzonego systemu,
3) wykonanie projektu graficznego do zatwierdzenia przez Zamawiającego,
4) przeniesienie informacji z dotychczasowego serwisu do nowego,
5) zapewnienie obsługi i aktualizacji systemu przez okres 2 lat.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonym projekcie umowy /załącznik nr 1 do SIWZ/.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Państwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich
Ulica ul. Domaniewska 39a
Nr domu 39a
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-672
Województwo mazowieckie
Tel 22 378 31 00
Fax 22 201 97 25
Regon 14168145600000
E-mail lukasz.dmowski@cpe.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 30
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 600,00 PLN /słownie: sześćset złotych/.
Zaliczka Nie
Wiedza O zamówienie mogą się starać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia: tj. w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej: I. 3 zamówienia obejmujące w szczególności migrację funkcjonujących/produkcyjnych* serwisów internetowych pomiędzy serwerami oraz zagwarantowanie integralności przeniesionych danych (przeniesienie co najmniej 40 Gb danych) o wartości nie niższej niż 3 000,00 zł brutto każde; II. 3 zamówienia obejmujące łącznie następujące zadania: a. wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej stworzonych przez siebie serwisów internetowych (serwisy muszą być wykonane w oparciu o CMS autorski z modułem BIP); b. świadczenie usług serwisowych/asysty technicznej - polegających na wspieraniu użytkowników serwisu w jego obsłudze oraz wykonywaniu napraw/usuwaniu usterek ujawnionych w trakcie bieżącej obsługi serwisu wykonanym w oparciu o CMS autorski z modułem BIP; c. świadczenie usług dostosowawczych - polegających na stworzenie nowych funkcjonalności w istniejącym serwisie internetowym, poprzez modyfikację istniejących lub budowę nowych modułów, modyfikację istniejących lub tworzenie nowych elementów graficznych, layoutów (serwisy muszą być wykonane w oparciu o CMS autorski z modułem BIP), o wartości nie niższej niż 20 000,00 zł brutto każde z wyżej wymienionych. * UWAGA!!! Zamawiający będzie sprawdzać, czy strony funkcjonują w Internecie.
Zdolne O zamówienie mogą się starać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) grafikiem - osoba, posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie w tworzeniu opraw graficznych stron internetowych, która uczestniczyła w procesie budowy co najmniej 5 stron internetowych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert; b) dwoma programistami - osoba posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie w tworzeniu stron internetowych, która uczestniczyła w procesie budowy co najmniej 5 stron internetowych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert; c) analitykiem - osoba posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie w analizowaniu potrzeb klienta dot. projektowania architektury co najmniej 5 systemów portalowych; d) specjalistą weryfikującym wykonanie strony zgodnie z wytycznymi WCAG 2.0 na poziomie AA wskazanymi w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U.2012 poz. 526).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje w możliwości zmiany postanowień umowy w przypadkach gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) termin realizacji zamówienia ulegnie przesunięciu, jeżeli przesunięcie terminu nastąpi z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.cpe.gov.pl
Adres uzyskania siwz Centrum Projektów Europejskich, 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 39a
Data składania wniosków 18/09/2014
Godzina składania wniosków 09:45
Miejsce Centrum Projektów Europejskich, 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 39a
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)