Świadczenie usług biurowych na potrzeby Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp.

Data publikacji 2014-09-10
Data zakończenia 2014-09-19 08:30:00
Instytucja Urząd Skarbowy
Miejscowość Gorzów Wielkopolski
Województwo lubuskie
Branża
  • Usługi wprowadzania danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 301774 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 723120005, 795700000, 795210002, 795000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części, oznaczonych literami od A do I.

1.W częściach od A do F - przedmiot zamówienia obejmuje w każdej części, w okresie trwania umowy, wykonywanie czynności biurowych w ilości 7.500 szt.

Przez czynność biurową należy rozumieć m.in.:
1)segregowanie, opisywanie, kompletowanie i przekazywanie załatwionych spraw do archiwum,
2)rejestrowanie korespondencji w systemie informatycznym oraz przygotowanie korespondencji do wysyłki,
3)przygotowanie i sporządzanie kserokopii dokumentów,
4)wprowadzanie tytułów wykonawczych do modułu EGAPOLTAX,
5)stemplowanie tytułów wykonawczych,
6)drukowanie i naklejanie etykiet dla tytułów wykonawczych zarejestrowanych w module EGAPOLTAX.

2.W części G przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie, w okresie trwania umowy, czynności biurowych w ilości 61.000 szt.

Przez czynność biurową należy rozumieć m.in.:
1)przyjmowanie od pracowników korespondencji do wysyłki,
2)przyjmowanie, otwieranie i segregowanie korespondencji zewnętrznej,
3)rejestrowanie korespondencji w programie Biblioteka Akt,
4)rejestrowanie korespondencji w ręcznych rejestrach.

3.W części H przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie, w okresie trwania umowy, czynności biurowych w ilości 12.000 szt.

Przez czynność biurową należy rozumieć m.in.:
1)podwiązywanie sum depozytowych w systemie SFINKS,
2)segregowanie poleceń przelewów dotyczących rachunków konta depozytowego i ich archiwizacja.
4.W części I przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie, w okresie trwania umowy, czynności biurowych w ilości 5.000 szt.

Przez czynność biurową należy rozumieć m.in.:
1)przygotowanie korespondencji do wysyłki,
2)odnotowywanie daty odbioru upomnienia w module POLTAX 2B,
3)stemplowanie upomnień, kopert, potwierdzeń odbioru,
4)stemplowanie tytułów wykonawczych,
5)sporządzanie kserokopii dokumentów,
6)segregowanie, wpinanie dokumentów związanych z postępowaniem egzekucyjnym.

II. 1. Osoby wykonujące przedmiot zamówienia:

1)w częściach od A do F:
a)muszą legitymować się co najmniej wykształceniem średnim,
b)muszą posiadać znajomość obsługi komputera w zakresie środowiska Windows oraz aplikacji EGAPOLTAX, Biblioteka Akt co najmniej w stopniu podstawowym,
c)nie mogą być karane,
d)muszą posiadać zaświadczenie od lekarza medycyny pracy, że mogą wykonywać czynności będące przedmiotem zamówienia oraz pracę przy komputerze,
e)muszą mieć ukończone 18 lat na dzień, w którym upływa termin składania ofert,
f)na dzień, w którym upływa termin składania ofert nie mogą mieć zawartej jakiejkolwiek umowy z Urzędem Skarbowym w Gorzowie Wlkp.

2)w częściach G i I:
a)muszą legitymować się co najmniej wykształceniem średnim,
b)muszą posiadać znajomość obsługi komputera w zakresie środowiska Windows oraz aplikacji Biblioteka Akt co najmniej w stopniu podstawowym,
c)nie mogą być karane,
d)muszą posiadać zaświadczenie od lekarza medycyny pracy, że mogą wykonywać czynności będące przedmiotem zamówienia oraz pracę przy komputerze,
e)muszą mieć ukończone 18 lat na dzień, w którym upływa termin składania ofert,
f)na dzień, w którym upływa termin składania ofert nie mogą mieć zawartej jakiejkolwiek umowy z Urzędem Skarbowym w Gorzowie Wlkp.

3)w części H:
a)muszą legitymować się co najmniej wykształceniem średnim,
b)muszą posiadać znajomość obsługi komputera w zakresie środowiska Windows co najmniej
w stopniu podstawowym,
c)nie mogą być karane,
d)muszą posiadać zaświadczenie od lekarza medycyny pracy, że mogą wykonywać czynności będące przedmiotem zamówienia oraz pracę przy komputerze,
e)muszą mieć ukończone 18 lat na dzień, w którym upływa termin składania ofert,
f)na dzień, w którym upływa termin składania ofert nie mogą mieć zawartej jakiejkolwiek umowy z Urzędem Skarbowym w Gorzowie Wlkp.

2. Zamawiający udostępni osobie wykonującej przedmiot zamówienia sprzęt i materiały oraz dokumenty
i informacje, niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Zarówno Wykonawca, jak osoby wykonujące przedmiot zamówienia, nie mogą na dzień składania ofert, mieć zawartej jakiejkolwiek umowy z Urzędem Skarbowym w Gorzowie Wlkp.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający, w oparciu o art. 83 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) zastrzega, iż jeden Wykonawca może złożyć ofertę na maksymalnie jedną część przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie pobiera wadium.
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Skarbowy
Ulica ul. Jagiellończyka 10
Nr domu 10
Miejscowość Gorzów Wielkopolski
Kod Pocztowy 66-400
Województwo lubuskie
Tel 95 7115742
Fax 95 7115-905
Internet http://bip.usgorzow.mf.gov.pl
Regon 21050043800000
E-mail marta.burkiciak@lu.mofnet.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 9
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 15/12/2014
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, o którym mowa w Rozdziale I SIWZ w pkt III ppkt 1 lit. a. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów. Ocena będzie polegała na sprawdzeniu, czy Wykonawca złożył wraz z ofertą wymagane dokumenty oraz czy zostały one podpisane przez Wykonawcę i osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, a także czy spełniają wymogi formalne określone w SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.
Wiedza Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, o którym mowa w Rozdziale I SIWZ w pkt III ppkt 1 lit. a. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów. Ocena będzie polegała na sprawdzeniu, czy Wykonawca złożył wraz z ofertą wymagane dokumenty oraz czy zostały one podpisane przez Wykonawcę i osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, a także czy spełniają wymogi formalne określone w SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, o którym mowa w Rozdziale I SIWZ w pkt III ppkt 1 lit. a. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów. Ocena będzie polegała na sprawdzeniu, czy Wykonawca złożył wraz z ofertą wymagane dokumenty oraz czy zostały one podpisane przez Wykonawcę i osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, a także czy spełniają wymogi formalne określone w SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, o którym mowa w Rozdziale I SIWZ w pkt III ppkt 1 lit. a. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów. Ocena będzie polegała na sprawdzeniu, czy Wykonawca złożył wraz z ofertą wymagane dokumenty oraz czy zostały one podpisane przez Wykonawcę i osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, a także czy spełniają wymogi formalne określone w SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, o którym mowa w Rozdziale I SIWZ w pkt III ppkt 1 lit. a. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów. Ocena będzie polegała na sprawdzeniu, czy Wykonawca złożył wraz z ofertą wymagane dokumenty oraz czy zostały one podpisane przez Wykonawcę i osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, a także czy spełniają wymogi formalne określone w SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty Wykonawca winien również złożyć następujące dokumenty: a)wypełniony i podpisany formularz oferty (Rozdział III SIWZ) wraz z załącznikami, b)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika ono z innych złożonych dokumentów, c)informację o dysponowaniu zasobami innych podmiotów wraz z określeniem zakresu, d)w przypadku przedłożenia informacji, o której mowa w lit. c, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do tej informacji dokumenty/dowody potwierdzające, iż Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemnym zobowiązaniem tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich, przy wykonywaniu zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy oraz określa warunki zmiany: a)zmniejszenie całkowitego wynagrodzenia w przypadku, gdy Wykonawca nie zrealizuje całego przedmiotu umowy; Zmiana wartości wynagrodzenia winna być wyliczona: - ilość wykonanych czynności będących przedmiotem zamówienia winna być przemnożona przez stawkę za jedną czynność. b)w związku ze zmianami w strukturze organizacyjnej Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się zmiany dotyczące określonych w umowie nazw, adresów Stron. Strony niezwłocznie poinformują się pisemnie o tych zmianach; c)zmiany osób reprezentujących Strony. Strony niezwłocznie poinformują się pisemnie o tych zmianach; d)powstanie niejasności lub rozbieżności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy tak, aby strony jednoznacznie interpretowały jej zapisy; e)w przypadku zaistnienia okoliczności ekonomicznej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy, polegającej na nieotrzymaniu środków finansowych na realizację przedmiotu umowy, pomimo ich wcześniejszego zapotrzebowania, dopuszcza się wcześniejsze odstąpienie przez Zamawiającego od realizacji przedmiotu umowy; f)zmianę terminu zakończenia umowy; - zmiana terminu zakończenia umowy może nastąpić, jeśli 2 dni robocze przed zakończeniem umowy Wykonawca nie wykonał całego przedmiotu umowy. Zamawiający może przedłużyć okres obowiązywania umowy maksymalnie o 14 dni, - zmiana terminu zakończenia umowy może nastąpić wcześniej, niż określono w umowie, jeżeli Wykonawca wykona wcześniej cały przedmiot umowy. 2. Zmiany do umowy, o których mowa w ppkt 1 lit. d, e, f tiret pierwszy, muszą mieć formę pisemną.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.usgorzow.mf.gov.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Skarbowy, ul. Jagiellończyka 10, 66-400 Gorzów Wlkp.
Data składania wniosków 19/09/2014
Godzina składania wniosków 08:30
Miejsce Urząd Skarbowy, ul. Jagiellończyka 10, 66-400 Gorzów Wlkp. (pok. 316)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)