Zakup mebli biurowych i krzeseł na potrzeby Oddziału ZUS we Wrocławiu. Rodzaj i ilość zamawianego asortymentu określone zostały w SIWZ

Data publikacji 2014-09-10
Data zakończenia 2014-09-22 11:00:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Siedziska,
  • Krzesła,
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 301830 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002, 391111004, 391121001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup mebli biurowych i krzeseł na potrzeby Oddziału ZUS we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania: zadanie nr 1 - zakup mebli biurowych
zadanie nr 2 - zakup mebli gabinetowych
zadanie nr 3 - zakup krzeseł
Rodzaj i ilość zamawianego asortymentu określone zostały w SIWZ.

Opis

Zakup mebli biurowych obejmuje dostarczenie i montaż do miejsca i pomieszczeń, wskazanych przez Zamawiającego. Dostawa dotyczy następujących lokalizacji Zamawiającego:
1) budynek Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza 11,
2) budynek I Inspektoratu ZUS we Wrocławiu przy ul. Reymonta 4-6,
3) budynek II Inspektoratu ZUS we Wrocławiu przy ul. Litomskiej 36,
4) budynek Biura Terenowego ZUS w Środzie Śl. przy ul. Kolejowej 28,
5) budynek Biura Terenowego ZUS w Strzelinie przy ul. Dzierżoniowskiej 14.
Rodzaj i ilość zamawianego asortymentu określone zostały w SIWZ.Zakup mebli gabinetowych obejmuje dostarczenie i montaż do miejsca i pomieszczeń, wskazanych przez Zamawiającego. Dostawa dotyczy następujących lokalizacji Zamawiającego:
1) budynek Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza 11,
2) budynek II Inspektoratu ZUS we Wrocławiu przy ul. Litomskiej 36.
Rodzaj i ilość zamawianego asortymentu określone zostały w SIWZ.Zakup krzeseł obejmuje dostarczenie i montaż do miejsca i pomieszczeń, wskazanych przez Zamawiającego, dostawa dotyczy następujących lokalizacji Zamawiającego:1) budynek Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza 11,
2) budynek II Inspektoratu ZUS we Wrocławiu przy ul. Litomskiej 36,
3) budynek Biura Terenowego ZUS w Środzie Śl. przy ul. Kolejowej 28,
4) budynek Biura Terenowego ZUS w Strzelinie przy ul. Dzierżoniowskiej 14.
Rodzaj i ilość zamawianego asortymentu określone zostały w SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu
Ulica ul. Pretficza 11
Nr domu 11
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50-930
Województwo dolnośląskie
Tel 071 3606000
Fax 071 3606497
Internet www.zus.pl
Regon 00001775600260
E-mail wroclaw95@interia.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium Nie wymaga się wnoszenia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty a) pełnomocnictwo do podpisania oferty, w przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik, b) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 uPzp, w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w umowie w przypadku wystąpienia siły wyższej, której działanie uniemożliwiło terminową realizację Przedmiotu umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.zus.pl
Adres uzyskania siwz Wrocławiu, ul. Pretficza 11, pok. 421
Data składania wniosków 22/09/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Wrocławiu, ul. Pretficza 11, pok. 421
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Miejsce i termin otwarcia ofert - otwarcie ofert nastąpi 22 września 2014r. o godz. 12.30 w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Pretficza 11, w pok. nr 246. 2. Pracownicy uprawnieni do kontaktu z wykonawcami: - w sprawach dotyczących procedury oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Lidia Fedeczko, Wrocław, ul Pretficza 11, pok. 421, tel. (71) 36-06-496, Beata Skóra, Wrocław, ul. Pretficza 11, pok. 404, tel. (71) 36-06-442, -496, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 - 15.00. - w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia: Marzena Nykiel, Wrocław, ul Pretficza 11, pok. 419, tel. (71) 36-06-185, od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00 - 15.00.
Czy unieważnienie Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 42
Dok potw 2 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)