Wykonanie usługi digitalizacji materiałów archiwalnych w ramach projektu Dziedzictwo cywilizacyjne w Archiwum Książąt Pszczyńskich

Data publikacji 2014-09-11
Data zakończenia 2014-09-22 10:00:00
Instytucja Archiwum Państwowe w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi archiwizacji komputerowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 302836 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 799991004, 729100002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie usługi digitalizacji tj. wykonania cyfrowych kolorowych obrazów materiałów archiwalnych papierowych o formacie nie większym niż A2 oraz ich skatalogowanie wraz z opisem zgodnie z Zaleceniami w sprawie digitalizacji zasobu archiwalnego w archiwach państwowych, z Działu I i Działu II zespołu archiwalnego nr 17/53 Archiwum Książąt Pszczyńskich wchodzącej w skład projektu Dziedzictwo cywilizacyjne w Archiwum Książąt Pszczyńskich dofinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach Wieloletniego Programu Rządowego Kultura+, priorytet: Digitalizacja. Digitalizacji poddanych zostanie 1.627 jednostek aktowych (około 173.000 skanów) z lat 1543-1944
Zakres zamówienia obejmuje:
1. uzupełnienie, dla każdej jednostki archiwalnej, tablic technicznych początkowych i końcowych oraz metryczek od punktu 7 do 10. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego w postaci plików TIFF wykonane i częściowo wypełnione tablice początkowe i końcowe oraz metryczki wypełnione do punku 6. Metryczki oraz tablice techniczne nie będą wliczane do ogólnej liczby wykonanych przez Wykonawcę skanów.
2. utworzenie dwóch kopii wzorcowych oraz użytkowych na oddzielnych dyskach zewnętrznych poprzez skanowanie wskazanych przez Zamawiającego materiałów archiwalnych. Digitalizacji podlegają poszczególne zapisane strony jednostek archiwalnych z naniesioną paginacją archiwalną (nie skreśloną). Każda zeskanowana strona powinna być zapisana w oddzielnym pliku (pliki zawierające dwie strony są dopuszczalne tylko w uzasadnionych przypadkach np. tabel).
3. Digitalizacji podlegają całe jednostki archiwalne. Wymagane jest aby okładka lub strona pierwsza każdej jednostki archiwalnej skanowana była wraz z wzornikiem kolorów i długości pozwalającym określić rzeczywisty rozmiar skanowanego obiektu. Digitalizacja akt musi odbywać się przy użyciu skanerów, które pozwalają na manualne regulowanie siły docisku szyby dociskowe z uwagi na znajdujące się w aktach liczne pieczęcie lakowe i opłatkowe. Utworzone kopie wzorcowe zostaną przez Wykonawcę zapisane w formie plików TIFF bez kompresji, natomiast kopie użytkowe w postaci multi PDF stworzonych dla każdej jednostki oddzielnie
4. utworzenie indywidulanej nazwy dla każdego pliku oraz stworzenie i opisanie katalogów zgodnie z Zarządzeniem nr 13/2011 NDAP oraz wprowadzonymi nim Zaleceniami (Załącznik nr1 do SIWZ).
5. ocenę techniczną i jakościową wykonanych skanów przeprowadzoną przez wykonujących skany.
6. przekazanie Zamawiającemu dwóch kopii zdigitalizowanego materiału będącego przedmiotem zamówienia na, a wskazanego w pkt. 3 powyżej na oddzielnych nośnikach zewnętrznych.

Usługa digitalizacji odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego w pomieszczeniach pracowni reprograficznej. Do dyspozycji Wykonawcy przeznaczone zostanie pomieszczenie dostosowane do potrzeb i wymogów skanowania (bez dostępu do internetu).

Przeprowadzenie kontroli merytorycznej, technicznej i jakościowej przez Zamawiającego będzie następowało etapami, co dwa tygodnie, po wykonaniu części usługi przez Wykonawcę, a Wykonawca będzie zobowiązany do usunięcia bądź poprawienia wadliwie lub niezgodnie z Zaleceniami wykonanych kopii cyfrowych i opisów na bieżąco i przedstawienie ich do ponownej kontroli

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Archiwum Państwowe w Katowicach
Ulica ul. Józefowska 104
Nr domu 104
Miejscowość Katowice
Kod Pocztowy 40-145
Województwo śląskie
Tel 0-32 208 78 01
Fax 0-32 208 78 05
Internet www.katowice.ap.gov.pl
Regon 00000106300000
E-mail administracja@katowice.ap.gov.pl
Obowiązkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: jednostka budżetowa skarbu państwa
Rodzaj zam inny jednostka budżetowa skarbu państwa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 15/12/2014
Wadium Zamawiający, zgodnie z dyspozycją art. 36 ust. 3 w zw. z art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie żąda wniesienia przez Wykonawców wadium w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ
Wiedza Warunek powyższy zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizował) co najmniej 2 (dwie) usługi, polegające na digitalizacji zbiorów archiwalnych o podobnym charakterze, dotyczących co najmniej 50-letnich dokumentów, należących do instytucji kultury lub instytucji naukowej, zajmującej się przechowywaniem takich zbiorów (biblioteki, muzea, archiwa), o wartości brutto co najmniej 35.000,00 zł (trzydziestu pięciu tysięcy złotych) każda z usług, z podaniem wartości brutto (każdej z usług z osobna), przedmiotu, dat ich wykonania, oraz podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Potencjał Warunek powyższy zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: 1. skanerami z komputerem i oprogramowaniem, oświetleniem zimnym, pozbawionym promieniowania UV i IR, wielkość stołu do formatu A2, możliwość skanowania z płytą szklaną lub bez niej, wymagana możliwość skanowania bez docisku, szalki uchylne, głowica skanująca 36-bitowa, rozdzielczość optyczna regulowana, automatyczna kalibracja przez pobór balansu bieli, oprogramowanie - funkcja wypłaszczania z możliwością korekty bez powtórnego naświetlania; 2. komputerami z oprogramowaniem do obróbki zeskanowanych plików
Zdolne Warunek powyższy zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum 3 (trzema) osobami, które będą brały udział w realizacji przedmiotu zamówienia, pracującymi bezpośrednio przy procesie digitalizacji.
Sytuacja 1. Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł (dwieście tysięcy złotych), 2. Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 zł (jeden milion złotych). Warunek powyższy zostanie spełniony w razie złożenia przez Wykonawcę stosownych dokumentów, o których mowa w pkt. 6.4 SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 7 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający poniżej przewiduje możliwości dokonania zmiany postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1 Zmiana terminu wykonania umowy: 1.1 wystąpienie okoliczności siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą Stron, występujące po podpisaniu umowy o wykonanie zamówienia publicznego, a powodujące niemożliwość wywiązania się przez jedną lub obie Strony z postanowień umowy w jej obecnym brzmieniu, w ustalonym umową pierwotnym terminie, a którym strona nie będzie mogła zapobiec nawet przy zastosowaniu należytej staranności, jak np. pożar, powódź, trzęsienie ziemi, strajk generalny (z wyjątkiem strajków w przedsiębiorstwach Stron i podwykonawców) wojna, mobilizacja, działania wojenne wroga, ataki terrorystyczne, embargo lub zarządzenia władz; 2 Zmiany technologiczne: 2.1 pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowej generacji albo nowych technologii wykonania przedmiotu zamówienia, korzystnych dla Zamawiającego, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu zamówienia lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia, w szczególności poprawa jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia publicznego; 2.2 konieczność zrealizowania przedmiotu zamówienia publicznego przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w SIWZ w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2.4 konieczność zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 3 Zmiany osobowe: 3.1 zmiana Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego Podwykonawcę, dysponującego co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym co uprzedni Podwykonawca; 3.2 rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile posłużenie się Podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu wykonania zamówienia, zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu zamówienia bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do wskazanych w SIWZ. 4 Pozostałe zmiany: 4.1 rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz w konsekwencji zmniejszenie ceny kontraktowej objętej ofertą Wykonawcy, która została uznana za najkorzystniejszą, w przypadku wstrzymania lub ograniczenia finansowania zamówienia publicznego lub w przypadku wystąpienia po stronie Zamawiającego innych okoliczności, o których mowa w pkt. 4.2 poniżej; w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie stosownie pomniejszone przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione należycie przez Wykonawcę świadczenia; 4.2 inne niż wymieniona w pkt. 1.1 powyżej siła wyższa zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ oraz umową zawartą w sprawie zamówienia publicznego; 4.3 wydłużenie terminu gwarancji w związku z przedłużeniem terminu realizacji zamówienia lub zadeklarowaniem dłuższego terminu gwarancji przez podmiot udzielający gwarancji inny niż Wykonawca; 4.4 zmiany wysokości należnego podatku od towarów i usług VAT na skutek zmian w bezwzględnie obowiązujących przepisach prawa, 4.5 obniżenie wysokości wynagrodzenia na skutek wadliwego wykonania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia publicznego, 4.6 inna niż przewidziane w punktach powyżej - zamian umowy korzystna dla Zamawiającego, w szczególności, acz nie wyłącznie, w zakresie dokonywania płatności. 6 Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) oraz zmiany oznaczeń Stron, w tym firmy, zmiany adresu, siedziby, danych teleadresowych.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.ap.gov.pl/katowice
Adres uzyskania siwz Archiwum Państwowe w Katowicach ul. Józefowska 104 40-145 Katowice
Data składania wniosków 22/09/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Archiwum Państwowe w Katowicach ul. Józefowska 104 40-145 Katowice pokój 107, Budynek nr 1, I piętro
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Niniejsze zamówienie publiczne jest dofinansowane ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach Wieloletniego Programu Rządowego Kultura+, priorytet: Digitalizacja.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)