Wykonanie tablic informacji pasażerskiej - zaprojektuj i wybuduj

Data publikacji 2014-09-11
Data zakończenia 2014-09-26 11:00:00
Instytucja Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej,
  • Sieci,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 303068 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 322000005, 324000007, 340000007, 349700007, 349920007, 349230003, 451000008, 451100001, 451200004, 452100002, 452133006, 452200005, 452310005, 452320002, 452341265, 452331206, 454000001, 454500006, 480000008, 710000008, 712200006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowych projektów budowlano-wykonawczych wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, uzyskanie pozwoleń i uzgodnień oraz wykonanie robót budowlanych dot. montażu elektronicznych tablic informacji pasażerskiej wyświetlających godziny odjazdów tramwajów na przystankach tramwajowych Limanowskiego-Piwna, Limanowskiego-Urzędnicza, Limanowskiego-Sierakowskiego (w obu kierunkach), Włókniarzy-Wielkopolska (w obu kierukach) wraz ich uruchomieniem.
Zamawiający przekaże mapy dc projektowych dla realizacji zadania w terminie 7 dni od daty podpisania umowy.
2. Roboty budowlane będą obejmowały:
- montaż elektronicznych tablic informacji pasażerskiej wraz z konstrukcjami wsporczymi na każdym wlocie wskazanych skrzyżowań
- ułożenie instalacji umożliwiających podłączenie tablic do sieci zasilających oraz systemu sterowania, wraz z odpowiednim oprzyrządowaniem wraz z wykonaniem nawierzchni po wykonanych robotach
3. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany m.in. do:
1) wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zamówienia, dla wszystkich branż, obejmującej: projekty budowlane, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysy inwestorskie,
2) uzyskanie wszystkich niezbędnych warunków technicznych na przyłącza od gestorów sieci uzgodnień, opinii, zezwoleń przewidzianych przepisami prawa, koniecznych dla realizacji zamówienia, za wyjątkiem PGE które przekaze Zamawiający
3) sporządzenie kompletnego wniosku o wydanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia robot budowlanych i jej uzyskanie w imieniu Zamawiającego,
4) przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw do: dokumentacji projektowej
5) opracowania i uzgodnienia z właściwymi organami projektu czasowej organizacji ruchu, a następnie wykonania tej organizacji oraz jej utrzymania przez cały okres realizacji zamówienia;
6) w przypadku zaistnienia takiej konieczności - pozyskania zgody osób fizycznych /prawnych / innych podmiotów, na czasowe zajęcie terenu celem wykonania prac budowlanych
7) wykonanie robót budowlanych zgodnie z wykonaną i zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową oraz wszelkich innych czynności koniecznych do wykonania robót i zrealizowania zamówienia, w tym uzyskania pozwolenia na użytkowanie,
8) sporządzenia inwentaryzacji i dokumentacji powykonawczej
9) uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji, zezwoleń itd. wymaganych przepisami prawa, niezbędnych do odbioru robót budowlanych i użytkowania.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w TOMIE III SIWZ - Program Funkcjonalno-Użytkowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
Ulica ul. Piotrkowska 175
Nr domu 175
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-447
Województwo łódzkie
Tel 42 6384959, 6384911
Fax 42 638-49-58
Internet www.zdit.uml.lodz.pl
Regon 47317005200000
E-mail k.wrobel@zdit.uml.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa do udzielenia zamówienia uzupełniającego w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do 50 % wartości zamówienia podstawowego.
Czas D
Data zakończenia 28/11/2014
Wadium Zamawiający ustala wysokość wadium na kwotę 5.000,00 PLN w formach ustalonych w art 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Wiedza 1. w szczególności Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) należycie: 1 dokumentację projektową, która obejmowała opracowanie projektów branży telekomunikacyjnej o wartości brutto nie mniejszej niż 20.000,00 zł. Zamawiający uzna również warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał projekt budowy, przebudowy, rozbudowy lub remontu drogi wraz z branżą telekomunikacyjną, której wartość brutto wynosi nie mniej niż 20.000,00 zł. 2. w szczególności Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej: 1 robotę budowlaną, która obejmowała montaż tablic informacji pasażerskiej o wartości brutto nie mniejszej niż 80.000,00 zł. Dla potrzeb oceny spełniania warunku wskazanego w pkt 1 oraz w pkt 2, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Potencjał Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Zdolne w szczególności Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej: a) 1 osobą na stanowisku projektanta posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną, b) 1 osobą na stanowisku kierownika robót telekomunikacyjnych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną c) 1 osobą posiadającą zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji do 1 kV, d) 1 osobą posiadającą zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru do 1 kV. Dopuszcza się możliwość pełnienia w/w funkcji przez tą samą osobę, w przypadku jeśli posiada odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje. Uprawnienia powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. - Dz. U. z 2013, poz. 1409 ze zm.) Dopuszcza się ważne odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63 poz. 394 ze zm.)
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 Za najważniejsze roboty budowlane, których dotyczy obowiązek wskazania w wykazie i złożenia poświadczeń uznaje się roboty niezbędne do wykazania spełnienia warunku określonego w pkt w pkt III. 3.2.) 2. Dowodami, o których mowa powyżej są: - poświadczenie - w przypadku zamówień na roboty budowlane - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w powyżej
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Za główne usługi, których dotyczy obowiązek wskazania w wykazie i złożenia w/w dowodów uznaje się co najmniej usługi niezbędne do oceny spełnienia warunku określonego w pkt III. 3.2.) 1. Dowodami, o których mowa powyżej, są: - poświadczenie, - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1.W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b. Ustawy Pzp zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz, że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz dokumenty dotyczące: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2. Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt III.3), który polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada w odniesieniu do tych podmiotów aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy na zasadach określonych w SIWZ
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.zdit.uml.lodz.pl
Adres uzyskania siwz ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, pokój 09 (I piętro, lewa oficyna)
Data składania wniosków 26/09/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź (Kancelaria ZDiT)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe dot. III.3) 1. Wykonawca nie później niż na dzień składania ofert zobowiązany jest wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. III.3) oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego warunki określone w pkt. III.3) muszą spełniać wykonawcy łącznie natomiast każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zobowiązany wykazać brak podstaw do wykluczenia go z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 3. Ocena spełniania przez wykonawców wymaganych warunków będzie oparta na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił wymagane warunki. Dot. III.4) 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty wskazane w pkt. III.4.2., III.4.3. oraz III.4.4) musi złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oddzielnie,pozostałe dokumenty mogą być składane łącznie, natomiast oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu, winno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców. 5.Forma złożonych dokumentów. 5.1. Załączone do oferty dokumenty mogą być w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę z wyłączeniem oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.4) i zobowiązania, o którym mowa w pkt III.6)1., które należy złożyć w formie oryginału. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiającyzastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 5.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 6.W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi i/lub roboty wskazane w wykazach, o których mowa w pkt III.4.1), zostały wcześniej wykonane,wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt III.4.1). 7. dot. II. 1.6) 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania, 71500000-3 Usługi związane z budownictwem, 71600000-4 Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej, 71700000-5 Usługi nadzoru i kontroli, 71900000-7 Usługi laboratoryjne, 72000000-5 Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia, 71250000-5 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe, 71310000-4 Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane, 71350000-6 Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne, 71354000-4 Usługi sporządzania map
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)