Dostawa materiałów reklamowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

Data publikacji 2014-09-11
Data zakończenia 2014-09-19 08:00:00
Instytucja Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 303366 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów reklamowych z nadrukiem, zgodnie ze szczegółowym opisem zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ), wykonanych według wzoru opracowanego przez Zamawiającego (materiały reklamowe sporządzone według danego wzoru zwane są dalej asortymentem).
2.Zamawiający podzielił zamówienie na sześć części:
- Część I;
- Część II;
- Część III;
- Część IV;
- Część V;
- Część VI;
3.W odniesieniu do części II, III, IV,V zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w terminie 2 dni od dnia przesłania mu przez Zamawiającego projektu graficznego, dostarczył Zamawiającego wydruku próbnego (proof).
4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do wnoszenia poprawek do tego proofa, aż do uzyskania optymalnego efektu. Wykonawca ma 2 dni robocze na wprowadzenie poprawek
i dostarczenie poprawionego wydruku próbnego do siedziby Zamawiającego.
5.Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego próbki 4 oklein do wyboru w terminie 2 dni roboczych od daty zawarcia umowy - dotyczy części VI.
6.W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również udzielenie gwarancji i wykonywanie przez Wykonawcę świadczeń z niej wynikających. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały określone w projekcie umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Ulica al. Niepodległości 10
Nr domu 10
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61-875
Województwo wielkopolskie
Tel 061 8569000, 8569500
Fax 061 8543988
Internet www.ue.poznan.pl
E-mail tomasz.lulka@ae.poznan.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 6
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 21
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający, dopuszcza: a)aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp., b)zmianę terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, c)zmniejszenie ilości dostarczanego asortymentu oraz związane z tym zmniejszenie wartości umowy, wynikające z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://ue.poznan.pl/pl/wspolpraca,c10/zamowienia-publiczne,c115/ogloszenia,c127/
Adres uzyskania siwz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10 Budynek B, pok. 107
Data składania wniosków 19/09/2014
Godzina składania wniosków 08:00
Miejsce Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10 Budynek B, pok. 016
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)