Usługa skanowania i archiwizacji operatów geodezyjnych

Data publikacji 2014-09-11
Data zakończenia 2014-09-19 10:30:00
Instytucja Gmina Lublin
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Usługi archiwizacji komputerowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 303530 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 729100002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę skanowania i archiwizacji operatów geodezyjnych z Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego zgromadzonego w Miejskim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (MODGiK) w Lublinie.
2. Zakres zamówienia obejmuje dygitalizację i archiwizację zasobów geodezyjnych.
2.1. skanowanie zasobu geodezyjnego;
2.2. wykonanie georeferencji zasobu;
2.3. wykonanie metadanych do zeskanowanego zasobu;
2.4. zasilenie bazy danych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Lublin
Ulica Pl. Króla Władysława Łokietka 1
Nr domu 1
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-109
Województwo lubelskie
Tel 81 4663000
Fax 81 4663001
Internet www.bip.lublin.eu
Regon 43101951400000
E-mail zamowienia@um.lublin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 28/02/2015
Wadium Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
Zaliczka Nie
Uprawnienie .
Wiedza Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą się wykonaniem co najmniej jednej usługi polegającej na archiwizacji dokumentów zasobu geodezyjnego wraz z utworzeniem ich metadanych o wartości minimum 200 000,00 PLN brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (dla usług rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość minimum 200 000,00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów)
Potencjał .
Zdolne Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje tj. uprawnienia geodezyjne w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.)
Sytuacja .
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 1. Wykaz winien wskazywać wykonanie co najmniej jednej usługi polegającej na archiwizacji dokumentów zasobu geodezyjnego wraz z utworzeniem ich metadanych o wartości minimum 200 000,00 PLN brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (dla usług rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość minimum 200 000,00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów). 2. Złożone poświadczenia winny potwierdzać należyte wykonanie co najmniej jednej usługi polegającej na archiwizacji dokumentów zasobu geodezyjnego wraz z utworzeniem ich metadanych o wartości minimum 200 000,00 PLN brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (dla usług rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość minimum 200 000,00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów)
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 4. W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony przewidują następujące warunki i rodzaje zmiany treści Umowy: 1) w przypadku zmiany terminu zakończenia realizacji Projektu Opracowanie i wdrożenie systemu informacji przestrzennej dla Miasta Lublin (nr umowy o dofinansowanie: 01/12-UDA-RPLU.04.01.00-06-004/12-00-0644 z dnia 8 maja 2013 roku), przez Instytucję Zarządzającą (Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego), zmianę terminu realizacji umowy oraz zmianę zakończenia ostatniego etapu z harmonogramu o czas przedłużony, bez zmiany kwoty wynagrodzenia brutto; 2) w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie Umowy w określonym pierwotnie terminie - zmiana terminu realizacji Umowy o czas działania siły wyższej i czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania oraz zmianę zakończenia ostatniego etapu z harmonogramu; zmiana nie powoduje zmiany wynagrodzenia brutto; 3) w przypadku zmiany ustawy z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług - zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto, odpowiednio do zmienionych przepisów prawa
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.lublin.eu
Adres uzyskania siwz Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 8, po dokonaniu wpłaty 5,00 zł w kasie UM Lublin, ul. Wieniawska 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5,00 zł + koszt przesyłki)
Data składania wniosków 19/09/2014
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 8
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Zamówienie realizowane jest ramach projektu: Opracowanie i wdrożenie systemu informacji przestrzennej dla Miasta Lublin, nr umowy o dofinansowanie: 01/12-UDA-RPLU.04.01.00-06-004/12-00-0644 z dnia 8 maja 2013 roku, współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013, Osi Priorytetowej IV Społeczeństwo informacyjne, Działania 4.1. Społeczeństwo informacyjne. 2. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 2.1. W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Wojciech Kiwiński - Wydział Geodezji Urzędu Miasta Lublin, ul. Wieniawska 14/616, telefon 81 466 21 20. 2.2. W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Marcin Kaczyński - Wydział Geodezji Urzędu Miasta Lublin, ul. Wieniawska 14/620, telefon 81 466 21 32. 2.3. W zakresie procedury: p. Sylwia Brzezińska - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 8, telefon 81 466 30 19
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)