Przebudowa budynku wielorodzinnego przy ul.Ks.Szafranka 1 w Mikołowie

Data publikacji 2014-09-15
Data zakończenia 2014-09-30 09:00:00
Instytucja Zakład Gospodarki Lokalowej
Miejscowość Mikołów
Województwo śląskie
Branża
  • Sprzęt i kable telekomunikacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 196225 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 452600007, 454500006, 454200007, 454100004, 453100003, 453123206, 453111001, 325200004, 453000000, 453300009, 453324007, 453311007, 453311100
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia - CPV 45.00.00.00-7


45260000-7- Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne


45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe


45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie


45410000-4 Tynkowanie


45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznej


45312320-6 Instalowanie telewizji napowietrznej AZART


45311100-1 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych


32520000-4 Sprzęt i kable telekomunikacyjne


45300000-0 Roboty w zakresie instalacji budowlanych


45330000-9 Hydraulika i roboty sanitarne


45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego


45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania


45331110-0 Instalowanie urządzeń grzewczych



2. Przedmiot zamówienia obejmuje:


- przebudowę budynku, wymianę głównych elementów konstrukcyjnych, termorenowację elewacji,


- przebudowę wewnętrznych instalacji wody zimnej, ciepłej, kanalizacji sanitarnej, montaż instalacji centralnego ogrzewania


- wymianę wewnętrznej instalacji elektrycznej oraz AZART


3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz pozwoleniu na budowę nr 748/2011 , które stanowią dodatek nr 8 do SIWZ.


4. Miejsce wykonywania robót budowlanych: Mikołów, ul.Ks.Szafranka 1 - budynek mieszkalny, podlegający ochronie konserwatora zabytków.


5. Zamawiający informuje również, iż przyszłemu Wykonawcy nakazuje się zabezpieczyć plac budowy przed dostępem osób trzecich, utrzymywać ład i porządek w trakcie robót, oraz uporządkować po ukończeniu robót.


6. Nadmieniamy, iż budynek przylega ścianą zewnętrzną do budynku przy ul.Ks.Szafranka 3 i wszelkie ewentualne szkody powstałe w wyniku przeprowadzanych prac, należy usunąć na własny koszt.


7. Zaleca się przeprowadzić wizję lokalną w terenie.


8. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót zawierałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie Zamawiającego oraz o ile będzie to zasadne autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Gospodarki Lokalowej
Ulica ul. Kolejowa 2
Nr domu 2
Miejscowość Mikołów
Kod Pocztowy 43-190
Województwo śląskie
Tel 032 3242600
Fax 032 3242612
Regon 27054706000000
E-mail zamowienia@zgl.mikolow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2015
Wadium 50.000,00
Zaliczka Nie
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
-zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 robotę ogólnobudowlaną (obejmującą wszystkie branże , łącznie z wymianą elementów konstrukcji budynku) o wartości min. 2.000.000,00 zł netto na zabytkach lub budynkach objętych ochrona konserwatorską oraz dodatkowo min. 1 robota remontowa, modernizacyjna, przebudowy na obiektach kubatorowych (obejmującą wszystkie branże , łącznie z wymianą elementów konstrukcji budynku) o wartości min. 2.000.000,00 zł netto
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
-dysponują min. 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej (wskazane doświadczenie kierowania budową na obiekcie zabytkowym lub objętych ochroną konserwatorską)
-dysponują min. 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wod-kan i gazowych
-dysponują min. 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
-posiadają min. 1.000.000,00 zł środków finansowych lub zdolności kredytowej
-są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na min. 2.000.000,00 zł
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy a) Zmiany wysokości wynagrodzenia umownego w zakresie zmiany stawki podatku VAT na asortyment objęty przedmiotem zamówienia,
b) Przedłużenia terminu umownego, jeżeli niedotrzymanie pierwotnego terminu umownego stanowi konsekwencję okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć takich jak:
- konieczność realizacji robót dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do prawidłowego wykonania niniejszej umowy, których rozdzielenie od robót objętych umową, z przyczyn technicznych lub gospodarczych wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub wykonanie robót niniejszej umowy jest uzależnione od wykonania robót dodatkowych;
- konieczność realizacji robót uzupełniających;
- konieczność uzyskania uzgodnień, zgód i pozwoleń wydawanych przez organy zewnętrzne, których nie można było przewidzieć na etapie podpisywania umowy, a których uzyskanie przedłuża się z przyczyn niezależnych od Stron;
- konieczność wprowadzenia istotnego lub nieistotnego odstąpienia od zatwierdzonego projektu budowlanego lub innych warunków pozwolenia na budowę, powodujących wydłużenie terminu realizacji robót;
- działania siły wyższej takiej jak w szczególności klęska żywiołowa, powódź, strajki generalne lub lokalne, lub innej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywanych robót;
- zmiany obowiązującego prawa mającego wpływ na termin realizacji umowy;
c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://www.zgl.mikolow.pl/index.php?opt=prze
Adres uzyskania siwz Siedziba Zamawiającego
ul.Kolejowa 2
43-190 Mikołów
pokój 201
Data składania wniosków 30/09/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego
ul.Kolejowa 2 43-190 Mikołów
pokój 202- Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)