Aktualizacja ewidencji dróg powiatowych na terenie powiatu bocheńskiego wraz z aktualizacją posiadanego oprogramowania RoadMan, wykonanie projektów stałej organizacji ruchu na tych drogach, pomiaru równości podłużnej i poprzecznej, pomiarów ugięć oraz wizualnej oceny stanu nawierzchni w ramach przeglądu 5-letniego dróg powiatowych

Data publikacji 2014-09-15
Data zakończenia 2014-09-23 09:00:00
Instytucja Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z siedzibą w Nowym Wiśniczu
Miejscowość Nowy Wiśnicz
Województwo małopolskie
Branża
  • Usługi dostawy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 196531 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722680001, 713240005, 713221002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

bocheńskiego wraz z aktualizacją posiadanego oprogramowania RoadMan, wykonanie projektów stałej organizacji ruchu na tych drogach, pomiaru równości podłużnej i poprzecznej, pomiarów ugięć oraz wizualnej oceny stanu nawierzchni w ramach przeglądu 5-letniego dróg powiatowych.

2.Celem zamówienia jest zebranie danych występujących na drodze lub związanych z nią (opisanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych), poprzez dowiązywanie ich do kilometraża lokalnego, wprowadzonego w poszczególnych odcinkach międzywęzłowych w posiadanym systemie referencyjnym.
3. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z siedzibą w Nowym Wiśniczu
Ulica ul. Limanowska 11
Nr domu 11
Miejscowość Nowy Wiśnicz
Kod Pocztowy 32-720
Województwo małopolskie
Tel 014 6128206
Fax 014 6108481
Regon 85166525500000
E-mail pzd@bochnia.starostwo.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 15/12/2014
Wadium 1. Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert określonym w pkt. XII ppkt. 2 SIWZ, w wysokości 4 000,00 złotych (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa warunku szczegółowego. Ocena spełniania powyższego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).
Wiedza Ocena spełniania warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, w szczególności wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim zakresem usługom będącym przedmiotem niniejszego zamówienia, tzn. co najmniej: a) dwa zamówienia przy zachowaniu następujących warunków: każde zamówienie obejmowało wykonanie systemu referencyjnego lub jego aktualizację, na sieci dróg powiatowych lub wyższej kategorii o długości nie mniejszej niż 150 km, z jednoczesnym dostarczeniem oprogramowania w zakresie zarządzania drógi obiektów mostowych; b) dwa zamówienia przy zachowaniu następujących warunków: każde zamówienie obejmowało wykonanie inwentaryzacji dróg powiatowych lub wyższej kategorii o długości nie mniejszej niż 150 km; c) dwa zamówienia: przy zachowaniu następujących warunków: każde zamówienie obejmowało wykonanie sekwencji zdjęć pojedynczych z minimum 5 kamer, na sieci dróg powiatowych lub wyższej kategorii o długości nie mniejszej niż 150 km, z możliwością pokazywania lokalizacji bieżącego zdjęcia na mapach Geoportal, Geoportal 2 oraz GoogleMaps; d) dwa zamówienia przy zachowaniu następujących warunków: każde zamówienie obejmowało wykonanie pomiarów równości podłużnej i poprzecznej dróg, na sieci dróg powiatowych lub wyższej kategorii o długości nie mniejszej niż 150 km; e) co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu dokumentacji fotograficznej nawierzchni jezdni dla sieci dróg powiatowych lub wyższej kategorii o długości nie mniejszej niż 150 km; f) co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu pomiarów ugięć nawierzchni jezdni dla odcinków o długości nie mniejszej niż 150 km. - dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ); Wykaz usług (wzór wykazu pn. Doświadczenie zawodowe stanowi załącznik nr 3 do SIWZ); Dowody dotyczące głównych usług, określające, czy usługi zostały wykonane należycie; Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy (jeżeli dotyczy).
Potencjał Zamawiający nie określa warunku szczegółowego. Ocena spełniania powyższego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).
Zdolne Ocena spełniania warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności dysponowanie osobami posiadającą odpowiednie uprawnienia przy realizacji zamówienia, tj.: a) dysponowanie osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej (lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, b) dysponowanie osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności mostowej (lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, c) dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia geodezyjne z zakresu pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych), d) dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia geodezyjne z zakresu rozgraniczenia i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych. Dopuszcza się przedstawienie tej samej osoby posiadającej wybrne uprawnienia jak wyżej. - dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ); Wykaz osób (wzór wykazu pn. Potencjał kadrowy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; Oświadczenia dotyczącego uprawnień (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4A do SIWZ; Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy (jeżeli dotyczy).
Sytuacja Zamawiający nie określa warunku szczegółowego. Ocena spełniania powyższego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) Wypełniony formularz OFERTA - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oryginał lub kopię pełnomocnictwa: a) dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. z aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpisu z właściwego rejestru). b) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie. 3) Zamawiający informuje, że jeżeli w wyniku postępowania zostanie wybrana oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, będą oni zobowiązani przed zawarciem umowy, przedłożyć zamawiającemu kopię umowy regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. umowę spółki cywilnej wraz z kolejnymi aneksami lub umowę konsorcjum).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, w szczególności gdy jest spowodowana: a) zaistnieniem siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem niniejszej umowy, oraz którego strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych. b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia Stron; c) następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak: opóźnienia, utrudnienia robót, zawieszenia robót lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu. 2) zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych między innymi takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.pzd.bochnia.pl
Adres uzyskania siwz Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z/s w Nowym Wiśniczu, 32-720 Nowy Wiśnicz, ul. Limanowska 11.
Data składania wniosków 23/09/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z/s w Nowym Wiśniczu, 32-720 Nowy Wiśnicz, ul. Limanowska 11.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)