usługi wprowadzania danych i dodatkowe usługi biurowe - ZKP 13/2014

Data publikacji 2014-09-15
Data zakończenia 2014-09-23 12:00:00
Instytucja Urząd Skarbowy w Dąbrowie Górniczej
Miejscowość Dąbrowa Górnicza
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi wprowadzania danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 305440 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 723120005, 795510001, 795000009, 795520008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia podzielony został na 6 części (zadania). Opis przedmiotu zamówienia jest jednakowy dla każdej części (zadania)
Nr 27, Nr 28, Nr 29, Nr 30, Nr 31, Nr 32.
(kontynuacja numeracji zadań prowadzonych w roku 2014 postępowań tego rodzaju)
część 1 - zamówienia dotyczy zadania Nr 27 oszacowane na 456 godzin
część 2 - zamówienia dotyczy zadania Nr 28 oszacowane na 456 godzin
część 3 - zamówienia dotyczy zadania Nr 29 oszacowane na 456 godzin
część 4 - zamówienia dotyczy zadania Nr 30 oszacowane na 456 godzin
część 5 - zamówienia dotyczy zadania Nr 31 oszacowane na 456 godzin
część 6 - zamówienia dotyczy zadania Nr 32 oszacowane na 456 godzin


1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług wprowadzania danych, usługi przetwarzania tekstu, usługi komputerowego maszynopisania oraz dodatkowe usługi biurowe.
2. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,55 zł za jedną godzinę brutto.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych obejmujących poszczególne zadania:

3.1. na wykonanie zadania przez poszczególne osoby fizyczne, nie prowadzące działalności gospodarczej według zasady: oferta jednego wykonawcy na wykonanie jednej części zamówienia (zadania) (druki dla wykonawców nie prowadzącymi działalności gospodarczej). Wykonawca zobowiązany jest określić, na którą część (zadanie) składa ofertę.
3.2. Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą składając ofertę na wykonanie więcej niż jednego zadania powinien złożyć osobną ofertę na każdą część (zadanie) (druki dla wykonawców prowadzących działalność gospodarczą ).
Spośród złożonych ofert zamawiający wybierze zaoferowaną najniższą cenę na każdą z 6 części (zadań).

4. Poszczególne części (zadania) oszacowana została na:
część Nr 1 (zadanie Nr 27) - 456 godzin,
część Nr 2 (zadanie Nr 28) - 456 godzin,
część Nr 3 (zadanie Nr 29) - 456 godzin,
część Nr 4 (zadanie Nr 30) - 456 godzin,
część Nr 5 (zadanie Nr 31) - 456 godzin,
część Nr 6 (zadanie Nr 32) - 456 godzin,

5. Zakres prac obejmuje:
1) Obsługa dokumentów wpływających do urzędu pod względem formalnym i rachunkowym;
2). Obsługa dokumentów w systemach informatycznych (Poltax, Egapoltax, Poltax - 2 B, CZM, Biblioteka Akt);
3) Inne czynności biurowe, np.:
3)1. kompletowanie dokumentacji;
3)2. tworzenie paczek z dokumentami oraz przekazywanie ich do właściwych komórek urzędu;
3)3.przygotowywanie i wypisywanie wezwań;
3)4.wypisywanie potwierdzeń odbioru;
3)5.wykonywanie czynności ułatwiających kontakt urzędu z podatnikiem;
3)6.sprawdzanie wydruków komputerowych;
3)7. transport dokumentów.
4). Praca na urządzeniach biurowych (np. kserokopiarka, fax, risograf, bindownica);
5) Praca w aplikacji Microsoft Open Office.
6. Wyżej wymienione czynności muszą być wykonywane w siedzibie zamawiającego oraz w godzinach 700 - 2000 w dniach pracy Urzędu, oraz w inne dni po odrębnym uzgodnieniu a prace wprowadzania danych do systemu komputerowego wykonawca będzie wykonywał na sprzęcie będącym własnością zamawiającego.

Na formularzu ofertowym wykonawca zobowiązany jest
wyliczyć kwotę brutto za 456 godzin dla zdań Nr 27,28,29,30,31,32 .

Dodatkowo szczegółowy opis i wymagania związane z przedmiotem zamówienia znajdują się w projekcie umowy ramowej /Załącznik Nr 3, stanowiący integralną część SIWZ.
7. W przypadku wyboru wykonawcy nie prowadzącego działalności gospodarczej zamawiający zawrze umowę z wybranym wykonawcą na wykonanie jednej części (zadania) zamówienia. W przypadku wyboru wykonawcy prowadzącego działalności gospodarczą zamawiający zawrze umowę na wykonanie tylu części (zadań) zamówienia ilu został wybrany.

8. Zleceniobiorca zobowiązuje się do przestrzegania tajemnicy skarbowej stosownie do art.294 § 4 ustawy z 29.08.1997r. Ordynacja podatkowa (tj. Dz. U. z 2005r. Nr 8 poz.60 z późniejszymi zmianami) oraz potwierdza przyjęcie do wiadomości przepisu art. 306 Ordynacji podatkowej przewidującego kary za naruszenie obowiązku zachowania tajemnicy skarbowej.
9. Przedmiot zamówienia to usługa w rozumieniu art. 2 pkt. 10) p.z.p. Przedmiot zamówienia został sklasyfikowany zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień niżej wymienionymi kodami:
usługi wprowadzania danych - 72.31.20.00 - 5;
usługi komputerowego maszynopisania - 79.55.10.00 - 1;
dodatkowe usługi biurowe - 79.50.00.00 - 9;
usługi przetwarzania tekstu - 79.55.20.00 - 8.
W przypadku złożenia oferty przez wykonawcę prowadzącego działalność gospodarczą przedmiot zamówienia jest objęty stawką 23% podatku VAT wynikającą z klasyfikacji grupowania statystycznego PKWiU.

10. W przypadku złożenia oferty przez osobę fizyczną, nie prowadzącą działalności gospodarczej zamawiający potrąci i odprowadzi do ZUS składki na ubezpieczenia emerytalne, rentowe, wypadkowe i chorobowe zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt.4) ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych z dnia 13 października 1998 r. (tj. Dz. U. Nr 205, poz. 1585 z 2009r. ze zmianami) oraz ubezpieczenie zdrowotne zgodnie z ustawą z dnia 27.08.2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych Dz. U. Nr 164, poz. 1027 z 2008r ze zmianami a także podatek dochodowy od osób fizycznych zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych z dnia 26.07.1991r. (tj. Dz. U. Nr 51 poz.307 z 2010r. z późniejszymi zmianami).

Opis

Zadanie oszacowano na 456 godzin. 5. Zakres prac obejmuje:
1) Obsługa dokumentów wpływających do urzędu pod względem formalnym i rachunkowym;
2). Obsługa dokumentów w systemach informatycznych (Poltax, Egapoltax, Poltax - 2 B, CZM, Biblioteka Akt);
3) Inne czynności biurowe, np.:
3)1. kompletowanie dokumentacji;
3)2. tworzenie paczek z dokumentami oraz przekazywanie ich do właściwych komórek urzędu;
3)3.przygotowywanie i wypisywanie wezwań;
3)4.wypisywanie potwierdzeń odbioru;
3)5.wykonywanie czynności ułatwiających kontakt urzędu z podatnikiem;
3)6.sprawdzanie wydruków komputerowych;
3)7. transport dokumentów.
4). Praca na urządzeniach biurowych (np. kserokopiarka, fax, risograf, bindownica);
5) Praca w aplikacji Microsoft Open Office.Zadanie oszacowano na 456 godzin. 5. Zakres prac obejmuje:
1) Obsługa dokumentów wpływających do urzędu pod względem formalnym i rachunkowym;
2). Obsługa dokumentów w systemach informatycznych (Poltax, Egapoltax, Poltax - 2 B, CZM, Biblioteka Akt);
3) Inne czynności biurowe, np.:
3)1. kompletowanie dokumentacji;
3)2. tworzenie paczek z dokumentami oraz przekazywanie ich do właściwych komórek urzędu;
3)3.przygotowywanie i wypisywanie wezwań;
3)4.wypisywanie potwierdzeń odbioru;
3)5.wykonywanie czynności ułatwiających kontakt urzędu z podatnikiem;
3)6.sprawdzanie wydruków komputerowych;
3)7. transport dokumentów.
4). Praca na urządzeniach biurowych (np. kserokopiarka, fax, risograf, bindownica);
5) Praca w aplikacji Microsoft Open Office.Zadanie oszacowano na 456 godzin. 5. Zakres prac obejmuje:
1) Obsługa dokumentów wpływających do urzędu pod względem formalnym i rachunkowym;
2). Obsługa dokumentów w systemach informatycznych (Poltax, Egapoltax, Poltax - 2 B, CZM, Biblioteka Akt);
3) Inne czynności biurowe, np.:
3)1. kompletowanie dokumentacji;
3)2. tworzenie paczek z dokumentami oraz przekazywanie ich do właściwych komórek urzędu;
3)3.przygotowywanie i wypisywanie wezwań;
3)4.wypisywanie potwierdzeń odbioru;
3)5.wykonywanie czynności ułatwiających kontakt urzędu z podatnikiem;
3)6.sprawdzanie wydruków komputerowych;
3)7. transport dokumentów.
4). Praca na urządzeniach biurowych (np. kserokopiarka, fax, risograf, bindownica);
5) Praca w aplikacji Microsoft Open Office.Zadanie oszacowano na 456 godzin. 5. Zakres prac obejmuje:
1) Obsługa dokumentów wpływających do urzędu pod względem formalnym i rachunkowym;
2). Obsługa dokumentów w systemach informatycznych (Poltax, Egapoltax, Poltax - 2 B, CZM, Biblioteka Akt);
3) Inne czynności biurowe, np.:
3)1. kompletowanie dokumentacji;
3)2. tworzenie paczek z dokumentami oraz przekazywanie ich do właściwych komórek urzędu;
3)3.przygotowywanie i wypisywanie wezwań;
3)4.wypisywanie potwierdzeń odbioru;
3)5.wykonywanie czynności ułatwiających kontakt urzędu z podatnikiem;
3)6.sprawdzanie wydruków komputerowych;
3)7. transport dokumentów.
4). Praca na urządzeniach biurowych (np. kserokopiarka, fax, risograf, bindownica);
5) Praca w aplikacji Microsoft Open Office.Zadanie oszacowano na 456 godzin. 5. Zakres prac obejmuje:
1) Obsługa dokumentów wpływających do urzędu pod względem formalnym i rachunkowym;
2). Obsługa dokumentów w systemach informatycznych (Poltax, Egapoltax, Poltax - 2 B, CZM, Biblioteka Akt);
3) Inne czynności biurowe, np.:
3)1. kompletowanie dokumentacji;
3)2. tworzenie paczek z dokumentami oraz przekazywanie ich do właściwych komórek urzędu;
3)3.przygotowywanie i wypisywanie wezwań;
3)4.wypisywanie potwierdzeń odbioru;
3)5.wykonywanie czynności ułatwiających kontakt urzędu z podatnikiem;
3)6.sprawdzanie wydruków komputerowych;
3)7. transport dokumentów.
4). Praca na urządzeniach biurowych (np. kserokopiarka, fax, risograf, bindownica);
5) Praca w aplikacji Microsoft Open Office.Zadanie oszacowano na 456 godzin. 5. Zakres prac obejmuje:
1) Obsługa dokumentów wpływających do urzędu pod względem formalnym i rachunkowym;
2). Obsługa dokumentów w systemach informatycznych (Poltax, Egapoltax, Poltax - 2 B, CZM, Biblioteka Akt);
3) Inne czynności biurowe, np.:
3)1. kompletowanie dokumentacji;
3)2. tworzenie paczek z dokumentami oraz przekazywanie ich do właściwych komórek urzędu;
3)3.przygotowywanie i wypisywanie wezwań;
3)4.wypisywanie potwierdzeń odbioru;
3)5.wykonywanie czynności ułatwiających kontakt urzędu z podatnikiem;
3)6.sprawdzanie wydruków komputerowych;
3)7. transport dokumentów.
4). Praca na urządzeniach biurowych (np. kserokopiarka, fax, risograf, bindownica);
5) Praca w aplikacji Microsoft Open Office.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Skarbowy w Dąbrowie Górniczej
Ulica ul. Krasińskiego 33a
Nr domu 33a
Miejscowość Dąbrowa Górnicza
Kod Pocztowy 41-300
Województwo śląskie
Tel 032 2959155, 2959099, 2959052
Internet www.isnet.katowice.pl/us/dabrowa.htm
Regon 27050723800000
E-mail us2411@sl.mofnet.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 6
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego dla poszczególnej części (zadania) stosownie do art. 36 ust.2 pkt.3) w związku z art. 67 ust. 1 pkt.6) p.z.p.
Czas D
Data zakończenia 20/12/2014
Wadium W prowadzonym postępowaniu zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie w tym postępowaniu wykonawca nie jest zobowiązany do posiadania uprawnień w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia.
Wiedza w tym postępowaniu zamawiający wymaga potwierdzenia doświadczenie w wykonywaniu tego rodzaju usług. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli dostarczy w ofercie minimum jeden dowód potwierdzający należyte wykonanie przez siebie tego rodzaju usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - punkt 2 Rozdziału VI SIWZ. 2.1 - punkt: 2.1. Rozdziału VI SIWZ - wykonawcy będącego osobą fizyczną, nie prowadzącego działalności gospodarczej), 2.2 - punkt: 2.2 Rozdziału VI SIWZ- wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą) Dokument winien zawierać: nazwę i adres zleceniodawcy, datę wykonania usługi, adnotację że wykonane usługi zostały wykonane należycie. Dowodem potwierdzającym należyte wykonanie tego rodzaju usług jest: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku, gdy wykonawca wykonywał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert usługi tego rodzaju na rzecz Urzędu Skarbowego w Dąbrowie Górniczej nie ma obowiązku przedkładania dowodów potwierdzających należyte wykonanie przez siebie tego rodzaju usług.
Potencjał w tym postępowaniu zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o tym, iż wykonawca dysponuje odpowiedni potencjał techniczny
Zdolne w tym postępowaniu zamawiający wymaga aby osoby wykonujące usługi będące przedmiotem zamówienia w dniu składania oferty miały ukończone lat 18 oraz legitymowały się ukończeniem minimum szkoły średniej. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli dostarczy w ofercie dokument wymieniony w punkcie 3 Rozdziału VI SIWZ: 3.1. punkt 3.1.1 - wykonawcy będącego osobą fizyczną, nie prowadzącego działalności gospodarczej), 3.2.punkt 3.1.2 - wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą
Sytuacja w tym postępowaniu zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o tym, iż wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.isnet.katowice.pl/us/dabrowa.htm
Adres uzyskania siwz ul. Krasińskiego 33A, 41-300 Dąbrowa Górnicza, Sala 100, stanowisko Nr 7
Data składania wniosków 23/09/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce ul. Krasińskiego 33A, 41-300 Dąbrowa Górnicza, Sala 100, stanowisko Nr 7
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)