Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Urząd Gminy Cmolas
|
Ulica |
237b
|
Nr domu |
237b
|
Miejscowość |
Cmolas
|
Kod Pocztowy |
36-105
|
Województwo |
podkarpackie
|
Tel |
017 2837702
|
Fax |
017 2272873
|
Internet |
http://www.cmolas.pl
|
Regon |
00053324500000
|
E-mail |
cmolas@zgwrp.org.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/09/2015
|
Wadium |
1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100) do dnia 23-09-2014r. do godziny: 9:00.
2. Wadium powinno być wniesione w wybranej przez wykonawcę formie zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
3. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza wymaganą kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego na rachunek bankowy Nr 08 9180 1021 2002 1000 7748 0010 BS Kolbuszowa Oddział Cmolas., tytuł przelewu: Wadium - Przetarg - znak sprawy L.RG.IV.271.13.2014
4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach - dokument wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy Cmolas (pokój nr 25), zaś kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty.
5. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości
i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a. ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku nieuzupełnienia oferty w terminie wskazanym w wezwaniu do jej uzupełnienia wadium przepada na rzecz Zamawiającego.
7. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ oraz Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej następujące zamówienia:
a) Co najmniej jedna dostawa min. 200 zestawów komputerowych wraz
z oprogramowaniem zrealizowana w ramach jednego zamówienia. Pod pojęciem zestaw komputerowy Zamawiający rozumie jednostkę centralną wraz z wyświetlaczem.
b) Co najmniej jedno zadanie zrealizowane na podstawie jednego zamówienia polegające na świadczeniu stałego serwisu sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w miejscu eksploatacji, w ilości co najmniej 150 zestawów komputerowych przez okres min. 1,5 roku (18 miesięcy).
c) Co najmniej jedno zamówienie polegające na zapewnieniu dostępu do szerokopasmowego Internetu dla min. 80 gospodarstw domowych przez okres min. 2 lat (24 miesiące).
d) Co najmniej jedno zadanie polegające na przeprowadzeniu szkoleń z obsługi komputera dla uczestników w liczbie co najmniej 300 osób w ramach jednego zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wypełniony wykaz zrealizowanych dostaw i usług wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że zrealizowane zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wykaz sporządzony według formularza stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Potencjał |
Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Zdolne |
Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ oraz Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 700 000 zł.
oraz Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 700 000 zł. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty:
- Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy o wartości określonej powyżej wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
- Opłaconą polisę ubezpieczeniową, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę określoną powyżej.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Inne dokumenty |
a) Pełnomocnictwo dla osoby/osób składających ofertę, jeśli fakt ten nie wynika z załączonych do oferty dokumentów rejestrowych,
b) Wypełniony formularz oferty - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ,
c) Wypełniony kosztorys ofertowy wraz z podaniem nazwy producenta, typu i modelu oferowanych urządzeń, akcesoriów, elementów wyposażenia, okresu udzielonej gwarancji - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 7 do SIWZ.
Informacja dla Wykonawców:
W przypadku gdy warunku techniczne uniemożliwiają zastosowanie jednego typu urządzeń odbiorczych (transmisyjnych) w celu zapewnienia dostępu do sygnału Internetowego dla beneficjentów końcowych i jest konieczne zastosowanie różnych typów urządzeń, lub urządzeń pochodzących od różnych producentów, obowiązkiem Wykonawcy jest wskazać w kosztorysie ofertowym wszystkie przewidziane urządzenia ze wskazaniem pełnej nazwy każdego urządzenia (w tym producenta, typu i modelu) jakie zostaną wykorzystane do realizacji zadania zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ.
Uwaga: kosztorys stanowi integralną część oferty i nie podlega uzupełnieniu.
d) Dowód wpłacenia wadium,
e) Parafowany projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ,
f) Informację o przynależności do grupy kapitałowej sporządzoną wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ,
g)Dokumenty wymagane w rozdziale 6 SIWZ.
W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada minimalnym wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty:
a) Dla oferowanego zestawu komputerowego - typ A:
- Wydruk ze strony http://www.cpubenchmark.net potwierdzający wynik oferowanego procesora w teście PassMark CPU Mark na dzień nie wcześniejszy niż 01.08.2014r.
- Wydruk pełnego raportu z testów wydajności SYSMark2012 Office Productivity, System Management oraz 3D Modeling dla oferowanego komputera w oferowanej konfiguracji.
- Wydruki certyfikatów oraz wydruki potwierdzające standardy wymagane w atrybucie Certyfikaty i standardy opisane w rozdziale 1 pkt 1.1 załącznika Nr 8 do SIWZ
b) Dla oferowanego zestawu komputerowego - typ B:
- Wydruk ze strony http://www.cpubenchmark.net potwierdzający wynik oferowanego procesora w teście PassMark CPU Mark na dzień nie wcześniejszy niż 01.08.2014r.
- Wydruk pełnego raportu z testów wydajności SYSMark 2012 Rating oraz SYSMark2012 Media Creation dla oferowanego komputera w oferowanej konfiguracji.
- Wydruki certyfikatów oraz wydruki potwierdzające standardy wymagane w atrybucie Certyfikaty i standardy opisane w rozdziale 1 pkt 1.2 załącznika Nr 8 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza aby załączone wydruki testów wydajności, wydruki certyfikatów, wydruki ze stron internetowych były sporządzone w języku angielskim
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Wszelkie zobowiązania wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia, a spoczywające na Wykonawcy oraz Zamawiającym zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany te mogą wystąpić w następujących przypadkach:
a) Zaistnienia zdarzeń uniemożliwiających wykonanie umowy w terminie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego udokumentowanych w sposób nie budzący zastrzeżeń.
b) Zamawiający na wiosek Wykonawcy może przedłużyć wówczas termin realizacji zamówienia.
c) Jeżeli wystąpiły okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w dniu podpisania umowy, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.cmolas.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Gminy Cmolas, 36-105 Cmolas 237b, pokój nr 14
|
Data składania wniosków |
23/09/2014
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
Urząd Gminy Cmolas, 36-105 Cmolas 237b, Sekretariat pokój nr 1
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Projekt pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Cmolas współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka
|
Czy unieważnienie |
Nie
|