1. Wykonanie przebudowy sal dydaktycznych wraz z wyposażeniem AV, sale nr: 103, 104, 107, 109, 110, 115, 223, 224, 225, 231, 232, 322, 324, 325, 326 w Budynku G Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, przy Al. Niepodległości 162
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w n/w załącznikach do SIWZ:
Zał. Nr 1 - Wytyczne do prowadzenia prac
Zał. Nr 2 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
Zał. Nr 3 - Wzór umowy
Zał. Nr 4 - Projekt budowlany wielobranżowy
Zał. Nr 5 - Projekt elektryczno-teletechniczny
Zał. Nr 6 - Opis techniczny mebli
Zał. Nr 7 - Harmonogram
Zał. Nr 8 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Elektrycznych
Zał. Nr 9a - Przedmiary na roboty budowlane
Zał. Nr 9b - Przedmiary na roboty elektryczne i teletechniczne
Zał. Nr 9c - Przedmiar robót AV
Zał. Nr 10 - Projekt sterowania systemem AV
Zał. Nr 11 - Specyfikacja techniczna Wykonania i Odbioru Robót AV
2. Prace prowadzone będą w obiekcie czynnym. Specyfika obiektu wymusza ograniczenia i prowadzenie prac zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ - Wytyczne prowadzenia prac, załącznikami Nr 2, 8 i 11 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarami, umową i poleceniami Inspektorów Nadzoru.
3. Prace prowadzone będą w obiekcie wpisanym do Rejestru Zabytków pod nr A-911.
4. Prace, zgodnie z harmonogramem, mają być prowadzone etapowo:
I etap - sale: 103, 104, 107 - prace remontowe, dostawa mebli i urządzeń,
testy, szkolenia i zgłoszenie do odbioru, odbiór
II etap - sale: 109, 110, 115 - prace remontowe, dostawa mebli i urządzeń,
testy, szkolenia i zgłoszenie do odbioru, odbiór
III etap - sale: 223, 224, 322 - prace remontowe, dostawa mebli i urządzeń,
testy, szkolenia i zgłoszenie do odbioru, odbiór
IV etap - sale: 231, 232, 225 - prace remontowe, dostawa mebli i urządzeń,
testy, szkolenia i zgłoszenie do odbioru, odbiór
V etap - sale: 324, 325, 326 - prace remontowe, dostawa mebli i urządzeń,
testy, szkolenia i zgłoszenie do odbioru, odbiór |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
|
Ulica |
Aleja Niepodległości 162
|
Nr domu |
162
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
02-554
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 5648608
|
Fax |
22 5648608
|
Internet |
www.sgh.waw.pl
|
Regon |
00000150200000
|
E-mail |
dzp@sgh.waw.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
238
|
Wadium |
1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 25 000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych). 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający żądać będzie od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% całkowitej ceny podanej w ofercie
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej dwa zamówienia na roboty budowlane polegające na przebudowie lub remoncie w obiektach użyteczności publicznej (w tym, przynajmniej jedno zamówienie wykonane w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków), obejmujące wyposażenie w system Audio Video, każde o wartości nie mniejszej niż 1.250.000,00 zł brutto oraz przedstawi dowody potwierdzające, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Przez obiekt użyteczności publicznej Zamawiający rozumie: budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny (§ 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r., Dz. U. z 2002 r. nr 75, poz. 690 ze zm.). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w części V SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Zdolne |
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej:
- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, tj. kierownika budowy o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiednie, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
Kierownik budowy powinien posiadać minimum 2 letnie doświadczenie wynikające z Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011 r. nr 165 poz. 987).
- 1 osobą posiadającą uprawnienia wykonawcze elektryczne do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej kierownika budowy w specjalności elektrycznej bez ograniczeń lub odpowiednie, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
- 1 osobą posiadającą uprawnienia wykonawcze do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, tj. kierownika budowy w specjalności sanitarnej;
- 1 osobą posiadającą uprawnienia wykonawcze do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej kierownika budowy w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń lub odpowiednie, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
- 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne SEP typu E lub równoważne,
- 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacji SEP typu D lub równoważne.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w części V SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.500. 000,00 zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w części V SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 |
roboty remontowo-budowlane w obiektach użyteczności publicznej (w tym, przynajmniej jedno w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków), obejmujące wyposażenie w system Audio Video, każda o wartości nie mniejszej niż 1 250 000,00 zł brutto
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1) Szczegółowy kosztorys, który określi cenę ofertową całego zakresu przedmiotu zamówienia, w formie papierowej i formie elektronicznej. Kosztorys ofertowy powinien składać się z kosztorysów ofertowych poszczególnych sal z podaniem ceny netto i brutto, z podsumowaniem każdego z etapów i całego przedmiotu zamówienia z podaniem ceny netto i brutto w jednym opracowaniu wg podziału na etapy, podpisany jak oferta. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) - w przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4) Harmonogram sporządzony zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Harmonogram winien być wypełniony, z uwzględnieniem terminu wykonania zamówienia, określonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do umowy zmian, w przypadkach określonych w § 13 we wzorze umowy, stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ:
1. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do umowy zmian, które nie spowodują istotnych zmian w treści oferty Wykonawcy.
2. Niezależnie od powyższego, dopuszcza się możliwość zmiany:
2.1. w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy w razie wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
a) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub niezależnych od Wykonawcy,
b) powstanie potrzeba przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz, warunkujących wykonanie niniejszej umowy,
c) działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w sposób należyty,
d) wstrzymania prac przez uprawnione organy,
e) inne - niezależne od Wykonawcy okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania umowy,
f) wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie robót (niskie temperatury, opady deszczu, wichura lub innych zjawisk atmosferycznych powodujących przerwanie robót budowlanych,
g) przeszkód prawnych powodujących przerwę w robotach budowlanych lub wymagających dokonania zmian w dokumentacji technicznej,
h) wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, jeżeli wprowadzenie robót zamiennych jest konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy oraz nie powoduje rozszerzenia przedmiotu zamówienia w stosunku do przedmiotu określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wynikającego z treści oferty Wykonawcy - na uzasadniony wniosek Wykonawcy, Zamawiającego lub projektanta,
i) opóźnień w realizacji zamówienia będących następstwem wad zawartych w dostarczonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;
2.2. w zakresie przedmiotu umowy, w przypadku:
a) konieczności wykonania robót zamiennych, jeżeli wprowadzenie robót zamiennych jest konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy oraz nie powoduje rozszerzenia przedmiotu zamówienia w stosunku do przedmiotu określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wynikającego z treści oferty Wykonawcy - na uzasadniony wniosek Wykonawcy, Zamawiającego lub projektanta,
b) konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;
2.3 w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku ustawowej zmiany stawek podatku VAT.
3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
|
Kod kryterium |
B
|
Adres strony internetowej siwz |
www.sgh.waw.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie przy Al. Niepodległości 162, pok. 420
|
Data składania wniosków |
01/10/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie przy Al. Niepodległości 162, pok. 420
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Termin wykonania zamówienia
|
Kryt 2p |
10
|