ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO INTERNETU ORAZ DOSTAWA ZESTAWÓW ODBIORCZYCH I INSTALACJA SPRZĘTU W RAMACH PROJEKTU INTERNETOWA GMINA II

Data publikacji 2014-09-16
Data zakończenia 2014-09-25 09:30:00
Instytucja Gmina Płużnica
Miejscowość Płużnica
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Urządzenia do przesyłu danych,
  • Usługi przesyłu danych,
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 307290 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724000004, 723180007, 322600003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług dostępu do Internetu oraz dostawę zestawów odbiorczych i instalację sprzętu dla 85 gospodarstw domowych Uczestników Projektu, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płużnicy, Gimnazjum Publicznego w Nowej Wsi Królewskiej oraz 6 świetlic z tym zastrzeżeniem, że współfinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013 w ramach Osi priorytetowej Społeczeństwo informacyjne-zwiększenie innowacyjności gospodarki Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu-elnclusion obejmuje okres od dnia aktywacji usługi do dnia 31 lipca 2015 roku. Świadczenie usług dostępu do Internetu od dnia 1 sierpnia 2015 roku do dnia 30 września 2017 roku, Zamawiający finansuje ze środków własnych. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia nieprzerwanego dostępu do Internetu przez 24 godziny 7 dni w tygodniu. Przed rozpoczęciem świadczenia usługi Wykonawca dokona montażu i konfiguracji urządzeń końcowych niezbędnych do świadczenia usługi dostępu do Internetu we wskazanych w załączniku nr 1 a do SIWZ punktach oraz skonfiguruje 133 komputery zainstalowane w ramach projektu Internetowa Gmina II. 85 przyłączy internetowych, a tym samym urządzeń końcowych u Beneficjentów ostatecznych zakończonych będzie portem Fast Ethernet RJ45. Końcowe urządzenia sieciowe będą miały możliwość zabezpieczenia przed niepowołanym dostępem do jego opcji konfiguracyjnych poprzez zabezpieczenie hasłem dostępu do menu konfiguracyjnego. W 6 świetlicach, Wykonawca połączy znajdujące się tam zestawy komputerowe, po 3 w każdej świetlicy, w sieć lokalną, to znaczy tak aby każdy komputer posiadał dostęp do Internetu i mógł udostępniać swoje zasoby pozostałym komputerom. W tym celu dostarczy router minimum 8 portowy, zamontowany w szafie rakowej, a następnie wykona podłączenie zasilania prądowego i zestawu odbiorczego. Z szafy rakowej należy wykonać rozprowadzenie sieci LAN i sieci elektrycznej do każdego stanowiska komputerowego. Przy każdym stanowisku należy zamontować gniazdo prądowe i gniazdo sieciowe RJ45. W Gimnazjum Publicznym w Nowej Wsi Królewskiej, Wykonawca dostarczy 3 routery wifi, zamontowane w oddzielnych lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego,
w szafach rakowych, a następnie wykona podłączenie zasilania prądowego i podłączy je do zestawu odbiorczego. Lokalizacje będą na różnych piętrach budynku, w różnych jego częściach, tak aby zapewnić bezprzewodowy dostęp do Internetu dla 25 mobilnych zestawów komputerowych. Routery zostaną skonfigurowane w ten sposób, aby dostęp do niego miały jedynie uprawnione komputery. W budynku GOPS, Wykonawca dostarczy 2 routery wifi, minimum 8-portowe, zamontowane w oddzielnych lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego, w szafach rakowych, a następnie wykona podłączenie zasilania prądowego i podłączy je do zestawu odbiorczego. Lokalizacje będą na różnych poziomach budynku, w różnych jego częściach, tak aby zapewnić bezprzewodowy dostęp do Internetu dla 3 mobilnych zestawów komputerowych i dostęp po istniejącej sieci LAN dla 3 komputerów stacjonarnych. Routery zostaną skonfigurowane w ten sposób, aby dostęp do niego miały jedynie uprawnione komputery. Wszystkie przewody rozprowadzane przez Wykonawcę na zewnątrz lub wewnątrz budynku winny być schowane w listwy nadtynkowe. Dostarczony sprzęt niezbędny do zrealizowania usługi winien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 miesięcy gwarancji i rękojmi na dostarczony
w ramach przedmiotu zamówienia sprzęt. Wykonawca zapewni możliwość telefonicznego i elektronicznego przyjmowania zgłoszeń awarii, co najmniej przez 8 h dziennie przez 5 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) w godz. 8:00-16:00, w całym okresie obowiązywania umowy. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi serwisowe mające na celu usuwanie awarii i zapewnienie nieprzerwanego dostępu do Internetu. Dostęp do Internetu nie będzie posiadał limitów dotyczących wielkości transferu danych. Każde gospodarstwo domowe liczone jest jako jeden punkt, dla którego ma być zapewniony dostęp do Internetu (w każdym z gospodarstw znajduje się jeden komputer zainstalowany w ramach projektu Internetowa gmina II). Minimalne przepustowości Internetu określone są w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca zapewni bezpłatnie system dostępny online umożliwiający monitoring wykorzystania łącza w poszczególnych punktach (statystyki dla każdego punktu w podziale na godziny). W przypadku wykluczenia danego Uczestnika Projektu z uczestnictwa w projekcie Wykonawca zobowiązany będzie do przeniesienia i aktywowania łącza internetowego na nowy adres zgodnie ze wskazaniami Zamawiającymi.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Płużnica
Miejscowość Płużnica
Kod Pocztowy 87-214
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 56 687 52 00
Fax 56 688 73 91
Internet www.pluznica.pl
Regon 87111881000000
E-mail b.dudziak@pluznica.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/09/2017
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Wadium 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wysokość wadium: 5 000,00 złotych (pięć tysięcy złotych). 3. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium na termin związania ofertą, tj. 30 dni, licząc od terminu złożenia ofert. 4. W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenia okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w Pzp. 7. Treść gwarancji nie może zawierać warunku wypłaty wadium, że żądanie wypłaty Zamawiającego musi być doręczone pod rygorem nieważności za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Beneficjenta gwarancji, który potwierdzi, że podpisy złożone na żądaniu wypłaty należą do osób uprawnionych do zaciągana zobowiązań majątkowych w imieniu Beneficjenta gwarancji. 8. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BANK SPÓŁDZIELCZY W CHEŁMNIE 22 9486 0005 0015 2002 2004 0007 z podaniem tytułu wadium - Internet - sprawa nr GPI.271.17.2014 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 9. Wadium wnoszone w innych formach niż pieniężna należy dołączyć do oferty w formie oryginału dokumentu. 10. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 Pzp.
Uprawnienie Warunek zostanie spełniony na podstawie: a)złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Pzp; b)zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej - na podstawie art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku- Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r. , Nr 171, poz. 1800 ze zm.). Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia oraz dokumentów na zasadzie spełnia, nie spełnia wymaganego warunku.
Wiedza Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Pzp. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia, nie spełnia wymaganego warunku.
Potencjał Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Pzp. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia, nie spełnia wymaganego warunku.
Zdolne Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Pzp. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia, nie spełnia wymaganego warunku.
Sytuacja Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Pzp. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia, nie spełnia wymaganego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty formularz ofertowy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik nr 7 do SIWZ) i/lub Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp.
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w zakresie następującym: 1) zmiana podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w wypadku, kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie; 2) zmiany zakresu podwykonawstwa; 3) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w sytuacji gdy Wykonawca na etapie składania ofert wykazał podwykonawcę na którego zasoby powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. W takiej sytuacji Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunków udziału winno być wykazane na: a) dzień składania ofert w postępowaniu lub b) dzień złożenia propozycji dokonania takiej zmiany, (do wyboru przez Wykonawcę). Sposób dokumentowania wymagań pozwalających wykazać ich spełnienie musi być zgodny z wymaganiami SIWZ; 4) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 5) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 8. Społeczeństwo informacyjne- zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion lub wytycznych i zaleceń Instytucji Wdrażającej; 6) gdy zaistnieje przerwa w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, zaistnieją inne przyczyny zewnętrzne niezależne od stron Umowy, w szczególności zdarzenia siły wyższej, wywołane przez czynniki zewnętrzne, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań; 7) w sytuacji opóźnienia otrzymania środków finansowych z Instytucji wdrażającej na finansowanie przedmiotu zamówienia zmianie ulegnie termin płatności o czas opóźnienia w przekazaniu środków finansowych; 8) Strony dopuszczają możliwość zmiany lokalizacji świadczenia usług w przypadku zmiany adresu Uczestnika Projektu.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.pluznica.pl /BIP/
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy w Płużnicy, 87 - 214 Płużnica
Data składania wniosków 25/09/2014
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce osobiście w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie, pokój nr 7A, w godz.: od 7.30 do 14.30 lub przesłać na adres Zamawiającego tj.: Urząd Gminy w Płużnicy, 87-214 Płużnica
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Przedmiotowe zadanie jest współfinansowane z środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013 w ramach Osi priorytetowej Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Działanie: 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)