Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
|
Ulica |
ul. Podgórna 7
|
Nr domu |
7
|
Miejscowość |
Zielona Góra
|
Kod Pocztowy |
65-057
|
Województwo |
lubuskie
|
Tel |
68 4565403, 4565404, 4565277
|
Fax |
68 4565404
|
Internet |
www.bip.lubuskie.pl
|
Regon |
97077008900000
|
E-mail |
przetargi@lubuskie.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
3
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
35
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz - Oświadczenia
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku
|
Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie realizację: - co najmniej 2 dostaw mebli biurowych (potwierdzonych dokumentami, że dostawy zostały wykonane należycie) o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (dostawa i montaż) o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda.
Spełnienie ww. warunku dotyczy zadania nr 1, 2 i 3.
|
Potencjał |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz - Oświadczenia
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz - Oświadczenia
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz - Oświadczenia
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ.
2) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - zgodnie z zał. Nr 2A (zadanie Nr 1), 2B (zadanie Nr 2), 2C (zadanie Nr 3) do SIWZ.
3) Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale IX pkt. 6 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - jeśli dotyczy.
4) Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121 - tekst jednolity), winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w niniejszym postępowaniu, w przypadku wystąpienia niżej podanych okoliczności:
a) zmiany warunków płatności,
b) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT,
c) przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy.
2. Zmiany, o których mowa mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, a w szczególności:
- w zakresie pkt. a i b - w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy, w szczególności dotyczących przepisów podatkowych, np. zmiany ustawowe podatku,
- w zakresie pkt. c:
a) z powodu okoliczności siły wyższej np. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grążącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
b) w przypadku braku dostępności asortymentu na rynku, o czym Wykonawca nie wiedział w chwili składania ofert i konieczności ich zmiany na analogiczne, z zastrzeżeniem że będą to produkty o nie gorszych parametrach i nie wyższej cenie w stosunku do oferty, po zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego.
3. Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawcy. Jeśli Wykonawca korzystał z zasobów podwykonawcy na spełnienie warunków udziału w postepowaniu o których mowa w art. 22 ust.1 musi przedstawić dokumenty innego podwykonawcy spełniającego te warunki.
4. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę umowy Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bip.lubuskie.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego,
Departament Administracyjno - Gospodarczy,
WYDZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - pokój nr 04,
ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra
|
Data składania wniosków |
24/09/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego,
Departament Administracyjno - Gospodarczy,
KANCELARIA OGÓLNA - pokój nr 59,
ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z:
- Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach VI Priorytetu Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego - Pomoc Techniczna,
- Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|