Druk oraz dostawę kalendarzy firmowych dla Urzędu Dozoru Technicznego na rok 2015, znak sprawy: ZP-BDN-39/14

Data publikacji 2014-09-16
Data zakończenia 2014-09-24 12:00:00
Instytucja Urząd Dozoru Technicznego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Systemy planowania,
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 308258 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301997928, 301961000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest druk oraz dostawa kalendarzy firmowych dla Urzędu Dozoru Technicznego na rok 2015. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) kalendarz książkowy B5 tygodniowy UDT - szt. 6 100 , 2) kalendarz trójdzielny UDT - szt. 7 100, 3) kalendarz książkowy A4 Planner - szt. 720,
4) kalendarz biurkowy UDT - szt. 3 850, 5) notes 2015/2016 UDT - szt. 5 000.
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Specyfikacji kalendarzy dla UDT, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ oraz we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
3. Miejsce wykonania zamówienia - Lokalizacje UDT na terenie całej Polski - zgodnie
z Rozdzielnikiem adresowym, stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ.
4. Zamawiający dopuszcza realizowanie dostaw partiami jednakże dla każdej z lokalizacji, wyszczególnionych w Rozdzielniku - Załącznik nr 9 do SIWZ, dostawy powinny być zrealizowane w ramach jednej dostawy.
5. Zamawiający nie żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, o którym mowa w art. 36b ust. 1 ustawy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Dozoru Technicznego
Ulica ul. Szczęśliwicka 34
Nr domu 34
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-353
Województwo mazowieckie
Tel 022 5722100
Fax 022 5722388
Internet www.udt.gov.pl
Regon 01719630000000
E-mail azp@udt.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Państwowa osoba prawna
Rodzaj zam inny Państwowa osoba prawna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 42
Wadium Zamawiający nie wymaga wadium.
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jedną dostawę kalendarzy, w tym kalendarzy książkowych o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 złotych brutto. W przypadku, gdy Wykonawca nadal wykonuje dostawy, wartość wykonanej dostawy na dzień składania ofert musi wynosić co najmniej 200 000,00 złotych brutto. Podana przez Wykonawcę wartość dostawy/dostaw, wskazanej przez Wykonawcę w Wykazie dostaw, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ musi być wartością zrealizowanej dostawy w ramach jednej umowy/kontraktu.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jedną dostawę kalendarzy, w tym kalendarzy książkowych o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 złotych brutto. W przypadku, gdy Wykonawca nadal wykonuje dostawy, wartość wykonanej dostawy na dzień składania ofert musi wynosić co najmniej 200 000,00 złotych brutto. Podana przez Wykonawcę wartość dostawy/dostaw, wskazanej przez Wykonawcę w Wykazie dostaw, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ musi być wartością zrealizowanej dostawy w ramach jednej umowy/kontraktu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Formularz ofertowy - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.udt.gov.pl, zakładka: O nas > Zamówienia publiczne i sprzedaż majątku> Zamówienia publiczne
Adres uzyskania siwz www.udt.gov.pl - bezpłatnie lub odpłatnie w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Szcześliwickiej 34, cena: 0,50 zł za stronę formatu A4
Data składania wniosków 24/09/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, pokój nr 7
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Określony w Sekcji II.2 niniejszego Ogłoszenia czas trwania lub termin wykonania zamówienia: nie później niż 6 tygodni od dnia podpisania umowy
Czy unieważnienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie w następujących przypadkach: 1. zmiany lub wprowadzenia podwykonawcy, przy czym zmiana ta wymaga wcześniejszego zatwierdzenia przez Zamawiającego; 2. przedłużenie terminów realizacji dostaw - możliwe jedynie za zgodą Zamawiającego, jeżeli Wykonawca zgłosi pisemne uzasadnienie, a opóźnienie nie będzie wynikało z winy Wykonawcy; 3. ilości poszczególnych rodzajów kalendarzy lub ich specyfikacji będą mogły ulec zmianie pod warunkiem, że dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wartości brutto umowy; 4. wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)