Dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz niszczarki dla Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej w ramach projektu Biotransformacje użyteczne w przemyśle farmaceutycznym i kosmetycznym - zadania - AC/BZP/190/2014

Data publikacji 2014-09-19
Data zakończenia 2014-09-29 10:00:00
Instytucja Politechnika Wrocławska
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli

Szczegóły

Numer ogłoszenia 312170 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301000000, 301251105, 301914008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) sukcesywna dostawa nowych i nieużywanych artykułów biurowych - Zadanie nr 1 (załącznik nr 5.1);
2) dostawa najwyższej jakości, fabrycznie nowych i kompatybilnych z urządzeniami Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących - Zadanie nr 2 (załącznik nr 5.2);
3) dostawa nowej i nieużywanej niszczarki - Zadanie nr 3 (załącznik nr 5.3)
dla Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej w ramach projektu Biotransformacje użyteczne w przemyśle farmaceutycznym i kosmetycznym współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
- Zadanie nr 1 - sukcesywnie do 3 miesięcy od daty podpisania umowy;
- Zadanie nr 2 - do 21 dni od daty podpisania umowy;
- Zadanie nr 3 - do 30 dni od daty podpisania umowy.

Opis

Szczegółowy zakres wykonania i opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umów stanowiących Załącznik nr 2a-2c oraz załącznikach nr 5.1 do SIWZ.Szczegółowy zakres wykonania i opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umów stanowiących Załącznik nr 2b oraz załącznikach nr 5.2 do SIWZ.

Zamawiający wymaga, aby wydajność oferowanych materiałów eksploatacyjnych była nie niższa niż oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, wytwarzanych przez producentów sprzętów. Wydajność jest rozumiana jako ilość stron wydrukowanych przy stopniu zaczernienia określonymi normami:
- ISO/IEC 19752 (dla tonerów do urządzeń monochromatycznych),
- ISO/IEC 19798 (dla tonerów do urządzeń kolorowych).

Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych.
Oferowane produkty równoważne:
- muszą być przystosowane do poszczególnych sprzętów, wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia i po ich montażu na panelach kontrolnych sprzętów lub ekranach monitorów nie pojawią się komunikaty o braku lub niekompatybilności materiału eksploatacyjnego;
- muszą posiadać wymaganą min. wydajność badaną według w.w. norm, a ich jakość musi odpowiadać oryginalnym materiałom eksploatacyjnym producenta sprzętu;
- nie powodują dodatkowych czynności oraz nie powodują wyłączenia żadnych opcji w urządzeniach (np. trybu ekonomicznego w urządzeniach drukujących);
Wykonawca na każdym etapie realizacji zobowiązany będzie, na żądanie Zamawiającego, dostarczyć Zamawiającemu odpowiednie dokumenty potwierdzające spełnianie ww. norm przez dostarczane produkty równoważne.
Poprzez odpowiednią jakość Zamawiający rozumie brak śladów zabrudzeń na drukowanych stronach, nie wysypywanie proszku tonera podczas montażu i eksploatacji;
- nie były poddawane procesowi ponownego napełniania.Szczegółowy zakres wykonania i opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umów stanowiących Załącznik nr 2c oraz załącznikach nr 5.3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Wrocławska
Ulica ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
Nr domu 27
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50-370
Województwo dolnośląskie
Tel 071 3202182,3203145
Fax 071 3202143
Internet http://przetargi.pwr.edu.pl/
Regon 55181193009000
E-mail bzp@pwr.wroc.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty POTWIERDZENIE, ŻE OFEROWANE DOSTAWY ODPOWIADAJĄ WYMAGANIOM OKREŚLONYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, Zamawiający żąda: szczegółowego i jednoznacznego opisu oferowanego przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5.1-5.3 - pozwalającego stwierdzić zgodność z opisem przedmiotu zamówienia Próbki, opisy lub fotografii produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego, tj.: Wykonawca przedkłada szczegółowy i jednoznaczny opis oferowanego przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją cenową, pozwalający stwierdzić zgodność z opisem przedmiotu zamówienia - odpowiednio wypełniona kolumna - parametry oferowane i podpisany Załącznik nr 5.1-5.3 do SIWZ - Wykonawca wskazuje oferowane parametry przedmiotu zamówienia wraz z ceną. Oferta musi się składać z: a) dokumentów i oświadczeń wymienionych w V rozdziale SIWZ; b) formularza ofertowego Wykonawcy - Załącznik Nr 1; c) informacji dotyczącej przynależności do grupy kapitałowej - Załącznik nr 6.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy dot. zadania nr 3 Zgodnie z art. 144 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Dostawcy, na następujących warunkach: a) zmiana terminu wykonania Umowy może nastąpić z powodu: i. przestojów i opóźnień, które powstały z winy Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy. W takim przypadku zmiana terminu wykonania Umowy następuje o okres trwania powyższych przestojów i opóźnień; ii. działania Siły Wyższej określonej w §9 Umowy, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy. W takim przypadku przedłużenie terminu wykonania Umowy następuje o czas odpowiadający okresowi wystąpienia Siły Wyższej; b) zmiana nazwy, siedziby stron umowy, numerów rachunków bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych może nastąpić w razie wystąpienia powyższych zmian; c) zmiana Umowy może dotyczyć zmiany stawki podatku VAT, w razie dokonania takiej zmiany w obowiązujących przepisach podatkowych; d) zmiana Umowy może być dokonana w przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w § 4 ust. 2 Umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://przetargi.pwr.edu.pl/
Adres uzyskania siwz Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, bud. A-5, pok. 409, 50-370 Wrocław
Data składania wniosków 29/09/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, bud. A-5, pok. 409, 50-370 Wrocław
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt Biotransformacje użyteczne w przemyśle farmaceutycznym i kosmetycznym współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)