Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w ramach projektu pn. /Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Lubawa/

Data publikacji 2014-09-19
Data zakończenia 2014-09-29 08:30:00
Instytucja Gmina Lubawa
Miejscowość Lubawa
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Meble przedszkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Sprzęt kuchenny,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne,
  • Urządzenia multimedialne,
  • Pakiety oprogramowania multimedialnego,
  • Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 312872 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 302131006, 485200009, 323220006, 351100008, 375000003, 391610008, 386534001, 386516009, 391410002, 392211101, 392211228, 392210007, 395154102
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia 9 oddziałów przedszkolnych w tym w zabawki, pomoce dydaktyczne, sprzęt komputerowy, multimedialny oraz meble
i wyposażenie do sal, szatni, kuchni.
2. W zakres realizacji zamówienia wchodzi wyposażenie opisane szczegółowo w zał. nr 6 do SIWZ.
3. Wykonawca w ramach oferty zobowiązuje się:
a) zaoferować przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, zgodny z polskimi i europejskimi normami,
b) podzielić zaoferowane pomoce dydaktyczne na pakiety wskazane w zał. nr 6 do SIWZ tj. na oddziały przedszkolne w poszczególnych szkołach,
c) dostarczyć przedmiot zamówienia do oddziałów przedszkolnych wymienionych zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ.
4. Ilekroć w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne.
5. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostawy i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ oraz będą podobne pod względem:
1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości),
2) charakteru użytkowego (tożsamości, funkcji),
3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, wydajność),
5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
6. Przez produkt równoważny dla wyspecyfikowanego przedmiotu zamówienia (np. dla programów komputerowych) rozumie się taki, który w sposób poprawny współpracuje
z programami (aplikacjami) Zamawiającego, a jego zastosowanie nie wymaga żadnych nakładów związanych z dostosowaniem programów (aplikacji) Zamawiającego lub produktu równoważnego.
7. W przypadku wątpliwości dotyczących spełniania przez oferowane przez Wykonawcę oprogramowanie określone w SIWZ (np. w przypadku oferowania oprogramowania równoważnego), Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania, na etapie badania
i oceny ofert, każdego z Wykonawców do dostarczenia oprogramowania będącego przedmiotem zamówienia, w celu wykonania stosownych testów. Wykonawca będzie zobowiązany w ciągu 3 dni od dnia otrzymania pisemnego żądania Zamawiającego, do bezpłatnego wypożyczenia na okres co najmniej 7 dni oprogramowania oferowanego przez Wykonawcę. Zamawiający przeprowadzi stosowne testy wg niżej przedstawionych warunków:
a) testowanie zaoferowanego oprogramowania przeprowadzone będzie przez pracowników Zamawiającego lub przez osobę trzecią (np. osobę/osoby z firmy zewnętrznej) wybraną przez Zamawiającego (biegłego w rozumieniu art. 21 ust. 4 ustawy),
b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do testowania, przewożenia, powierzania oprogramowania osobom trzecim celem dokonania stosownych testów, jeśli uzna to za niezbędne do prawidłowej oceny przedmiotu oferty,
c) przedmiotem testów będzie oprogramowanie, identyczne z zaoferowanym przez Wykonawcę, oprogramowanie to będzie w dalszym postępowaniu traktowane jako wzorcowe.
8. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własnym transportem i na własny koszt przedmiot umowy do Zamawiającego. Dostawy będą możliwe w dni powszednie (od poniedziałku do piątku). Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego
o terminie dostawy, z co najmniej 1 dniowym wyprzedzeniem.
9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady przedmiotu umowy powstałe
w czasie transportu oraz zobowiązany jest w cenie oferty dostarczyć, wymienić towar na nowy, wolny od wad.
10. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; Priorytet:
IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach; Działanie: 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych
w systemie oświaty; Poddziałanie: 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Lubawa
Ulica Fijewo 73
Nr domu 73
Miejscowość Lubawa
Kod Pocztowy 14-260
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel 89 6455410
Fax 89 6455415
Internet www.bip.gminalubawa.pl
Regon 51074288200000
E-mail przetargi@gminalubawa.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 10/12/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający informuje, że Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz dokumenty wymienione w ppkt 3) pkt 1 działu XIII SIWZ. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dokumentów wymienionych w ppkt 3) pkt 1 działu XIII SIWZ.
Wiedza W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający informuje, że Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
Potencjał W zakresie warunku dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający informuje, że Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
Zdolne W zakresie warunku dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający informuje, że Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
Sytuacja W zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dokumentów wymienionych w ppkt 3) pkt 1 działu XIII SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające wypełniony zał. nr 7 do SIWZ - Kosztorys
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w zakresie: 1) wynagrodzenia Wykonawcy: * w przypadku zmiany stawki podatku VAT - o różnicę wynikającą z tych stawek, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy, 2) terminu - Wykonawca ma prawo żądania przedłużenia terminu umownego, jeżeli niedotrzymanie pierwotnego terminu jest wynikiem: * wstrzymania dostaw, objętych umową, przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, * konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji danych, zgód, bądź pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów, * wystąpienia nieprzewidywalnych zjawisk atmosferycznych tzw. działanie siły wyższej, W wyżej wymienionych przypadkach termin realizacji przedmiotu umowy ulegnie przedłużeniu o czas trwania przeszkody. 3) podwykonawcy: * zmiana podwykonawcy - jeżeli podwykonawca nie wykonuje dostaw z należytą starannością, uległ likwidacji lub doszło do rozwiązania umowy łączącej go z Wykonawcą, 4) w razie zaistnienia innej niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, a w szczególności terminu realizacji zamówienia oraz ceny. Warunkiem zmian o których mowa powyżej jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, opis wpływu zmian na harmonogram robót i termin wykonania umowy. 2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.gminalubawa.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Lubawa, Fijewo 73, 14-260 Lubawa, pok. 23
Data składania wniosków 29/09/2014
Godzina składania wniosków 08:30
Miejsce Urząd Gminy Lubawa, Fijewo 73, 14-260 Lubawa, sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; Priorytet: IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach; Działanie: 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty; Poddziałanie: 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)