Zakup i dostawa trzech urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Wydziałów Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim

Data publikacji 2014-09-22
Data zakończenia 2014-09-30 11:30:00
Instytucja Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
Miejscowość Pruszcz Gdański
Województwo pomorskie
Branża
  • Maszyny biurowe i przemysłowe,
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 201251 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 301230007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest: : zakup i dostawa trzech urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Wydziałów Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim wg. asortymentu określonego w formularzach cenowych stanowiących załącznik nr 6A ,6B i 6C do niniejszej specyfikacji.

2. Zakres przedmiotu zamówienia:
Sprzęt zakupiony zostanie w ramach trzech zadań, zgodnie z opisem w załączniku nr 8
- specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia, tj.:
Zadanie nr 1 - zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla potrzeb Wydziału Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim.
Zadanie nr 2 - zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla potrzeb Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim.
Zadanie nr 3 - zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim.
b)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
Formularzu cenowym (zał. nr 6A, 6B, 6C do SIWZ) oraz w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia (zał. nr 8 do SIWZ).
c)Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia spełniały wskazane w SIWZ normy lub były wykonane przez producentów
posiadających wdrożony system zarządzania jakością:
Dla zadania nr 1, 2 i 3 - urządzenia wielofunkcyjne
- Deklaracja zgodności CE lub równoważny, bądź oświadczenia dostawcy,
- Energy Star lub równoważny, bądź oświadczenia dostawcy ,

UWAGA:
Zamawiający dopuści oświadczenia Wykonawcy, że sprzęt który będzie dostarczony spełnia wszystkie w/w normy.

Wszystkie wymagalne certyfikaty, oświadczenia, świadectwa muszą być w języku polskim lub przetłumaczone na język polski przez Wykonawcę, za wyjątkiem dokumentów wymaganych w pkt. 4, które mogą być w języku angielskim.
Przeglądy okresowe urządzeń, wymagane przez producenta, będą świadczone nieodpłatnie, przez okres gwarancji, od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. Zamawiający ponosi tylko koszty części, których wymiana jest wymagana podczas okresowego przeglądu.

Opis

zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla potrzeb Wydziału Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
Formularzu cenowym (zał. nr 6A, 6B, 6C do SIWZ) oraz w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia (zał. nr 8 do SIWZ).
c) Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia spełniały wskazane w SIWZ normy lub były wykonane przez producentów
posiadających wdrożony system zarządzania jakością:
Dla zadania nr 1, 2 i 3 - urządzenia wielofunkcyjne
- Deklaracja zgodności CE lub równoważny, bądź oświadczenia dostawcy,
- Energy Star lub równoważny, bądź oświadczenia dostawcy ,

UWAGA:
Zamawiający dopuści oświadczenia Wykonawcy, że sprzęt który będzie dostarczony spełnia wszystkie w/w normy.

Wszystkie wymagalne certyfikaty, oświadczenia, świadectwa muszą być w języku polskim lub przetłumaczone na język polski przez Wykonawcę, za wyjątkiem dokumentów wymaganych w pkt. 4, które mogą być w języku angielskim.
Przeglądy okresowe urządzeń, wymagane przez producenta, będą świadczone nieodpłatnie, przez okres gwarancji, od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. Zamawiający ponosi tylko koszty części, których wymiana jest wymagana podczas okresowego przeglądu.zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla potrzeb Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
Formularzu cenowym (zał. nr 6A, 6B, 6C do SIWZ) oraz w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia (zał. nr 8 do SIWZ).
c) Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia spełniały wskazane w SIWZ normy lub były wykonane przez producentów
posiadających wdrożony system zarządzania jakością:
Dla zadania nr 1, 2 i 3 - urządzenia wielofunkcyjne
- Deklaracja zgodności CE lub równoważny, bądź oświadczenia dostawcy,
- Energy Star lub równoważny, bądź oświadczenia dostawcy ,

UWAGA:
Zamawiający dopuści oświadczenia Wykonawcy, że sprzęt który będzie dostarczony spełnia wszystkie w/w normy.

Wszystkie wymagalne certyfikaty, oświadczenia, świadectwa muszą być w języku polskim lub przetłumaczone na język polski przez Wykonawcę, za wyjątkiem dokumentów wymaganych w pkt. 4, które mogą być w języku angielskim.
Przeglądy okresowe urządzeń, wymagane przez producenta, będą świadczone nieodpłatnie, przez okres gwarancji, od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. Zamawiający ponosi tylko koszty części, których wymiana jest wymagana podczas okresowego przeglądu.zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
Formularzu cenowym (zał. nr 6A, 6B, 6C do SIWZ) oraz w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia (zał. nr 8 do SIWZ).
c) Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia spełniały wskazane w SIWZ normy lub były wykonane przez producentów
posiadających wdrożony system zarządzania jakością:
Dla zadania nr 1, 2 i 3 - urządzenia wielofunkcyjne
- Deklaracja zgodności CE lub równoważny, bądź oświadczenia dostawcy,
- Energy Star lub równoważny, bądź oświadczenia dostawcy ,

UWAGA:
Zamawiający dopuści oświadczenia Wykonawcy, że sprzęt który będzie dostarczony spełnia wszystkie w/w normy.

Wszystkie wymagalne certyfikaty, oświadczenia, świadectwa muszą być w języku polskim lub przetłumaczone na język polski przez Wykonawcę, za wyjątkiem dokumentów wymaganych w pkt. 4, które mogą być w języku angielskim.
Przeglądy okresowe urządzeń, wymagane przez producenta, będą świadczone nieodpłatnie, przez okres gwarancji, od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. Zamawiający ponosi tylko koszty części, których wymiana jest wymagana podczas okresowego przeglądu.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
Ulica ul. Wojska Polskiego 16
Nr domu 16
Miejscowość Pruszcz Gdański
Kod Pocztowy 83-000
Województwo pomorskie
Tel 058 6834999
Fax 058 6834899
Regon 19168640800000
E-mail zamowienia@powiat-gdanski
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/10/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium w niniejszym postępowaniu.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający oceni warunek za spełniony, gdy Wykonawcy wykażą się prowadzeniem działalności gospodarczej w zakresie obrotu sprzętem komputerowy i oprogramowaniem
Wiedza 1. Zamawiający oceni warunek za spełniony, gdy Wykonawcy wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie, minimum 1 dostawy odpowiadającej swym rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca dostawy), o wartości nie mniejszej niż 5.000 zł dla zad. nr 1 i zad. nr 2 oraz o wartości nie mniejszej niż 1.500zł dla zadania nr 3. Do wykazu (zał. nr 4 do SIWZ) należy załączyć dowody potwierdzające należyte wykonanie tych dostaw. 1) Dowodami, o których mowa w rozdz. VII pkt.2 są: - poświadczenia lub -inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca, nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. 2) W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz, którego dostawy wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów opisanych powyżej
Potencjał Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających spełnienie tego warunku.
Zdolne Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających spełnienie tego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających spełnienie tego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy (wzór zał. nr 1A, 1B, 1C do SIWZ), 2. Wykaz wykonanych dostaw (zał. nr 4 do SIWZ), 3. Podpisany wzór umowy (załącznik nr 5A, 5B, 5C do SIWZ), 4. Formularz cenowy (zał. nr 6A, 6B, 6C do SIWZ), 5. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (zał. nr 7 do SIWZ), 6. Certyfikaty, oświadczenia, świadectwa wymagane przez Zamawiającego),
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.powiat-gdanski.pl
Adres uzyskania siwz Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, pok. nr 120. Specyfikacja nieodpłatna - ewentualne koszty przesyłki.
Data składania wniosków 30/09/2014
Godzina składania wniosków 11:30
Miejsce Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, 83 - 000 Pruszcz Gdański, Sekretariat pok. Nr 101 Termin otwarcia ofert: 30.09.2014 r., o godz. 12:00
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)