DOSTAWA TONERÓW, CARTRIDGY I GŁOWIC Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 59/ichpw/2014

Data publikacji 2014-09-22
Data zakończenia 2014-09-30 12:00:00
Instytucja Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla
Miejscowość Zabrze
Województwo śląskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 313304 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301250001, 301251105, 301251208, 301921136
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Załączniku nr 6 do SIWZ.2.Przedmiot zamówienia obejmuje gwarantowaną ilość produktów, które Wykonawca dostarczy w trakcie obowiązywania umowy. Gwarantowana ilość produktów wykazana jest w załączniku nr 6 do SIWZ w kolumnie nr 7.3.W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na sukcesywnej dostawie produktów wykazanych w załączniku nr 6 do SIWZ w ilościach maksymalnych wskazanych w kolumnie nr 10.4.Zakres prawa opcji może być realizowany w terminie określonym w pkt. 10.1. SIWZ jeżeli Zamawiający wykupi gwarantowaną ilość poszczególnych produktów. 5.Wykonawca zobowiązany będzie sukcesywnie dostarczać produkty objęte przedmiotem zamówienia zgodnie z potrzebami Zamawiającego na podstawie zamówień przekazywanych drogą elektroniczną lub faksem (przy czym Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo potwierdzić przyjęcie zamówienia).6.Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać przedmiot umowy w terminie do 4 dni od daty złożenia zamówienia. Niniejszy termin dotyczy zarówno gwarantowanej ilości produktów jak również zamówienia objętego prawem opcji.7.Wykonawca zobowiązany będzie realizować dostawy objęte prawem opcji na tych samych warunkach co ilości gwarantowane.8. Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały były oryginalne (wyprodukowane przez producenta urządzeń w których są używane) lub im równoważne.9. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany oraz którego stosowanie nie spowoduje utraty gwarancji udzielonej przez producenta sprzętu drukującego. Pod pojęciem fabrycznie nowy Zamawiający rozumie wyrób, którego wszystkie podzespoły zostały wyprodukowane z materiałów nowych. Tym samym Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania materiałów napełnianych powtórnie lub regenerowanych.10.Wykonawca oświadcza, że zaoferowane przez niego materiały eksploatacyjne spełniają wymogi, o których mowa w pkt. 5.10. i 5.11. - załącznik nr 1 do SIWZ. 11.Pod pojęciem materiałów równoważnych Zamawiający rozumie takie, których wydajność, mierzona zgodnie z normą ISO/IEC 19752:2004 określającą wydajność monochromatycznych kaset z tonerem, jest nie mniejsza niż materiałów oryginalnych a proces ich produkcji jest zgodny z normą ISO 9001:2000 i które posiadają takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe w odniesieniu do oryginalnego asortymentu określonego przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ.12.Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane materiały eksploatacyjne są równoważne w stosunku do oryginalnych produktów określonych przez Zamawiającego.13.W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą następujące dokumenty: a)Dokumentację techniczną - dokument zgodności z normą ISO/IEC 19752 potwierdzający równoważność oferowanych materiałów oraz szczegółowe specyfikacje, z których w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, że zaoferowany asortyment równoważny jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych w odniesieniu do oryginalnego asortymentu określonego przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SIWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia, b)Oświadczenie producenta urządzenia, iż materiały równoważne nie spowodują pogorszenia jakości pracy
i są w pełni kompatybilne z urządzeniem, do którego są przeznaczone,c )Poświadczenie producenta urządzenia o dopuszczeniu materiałów równoważnych do stosowania bez utraty gwarancji na urządzenie.14.W przypadku błędnej pracy lub uszkodzenia urządzenia drukującego spowodowanej zastosowaniem materiału równoważnego Wykonawca zobligowany będzie do zwrotu kosztów naprawy na podstawie ekspertyzy wystawionej przez autoryzowany serwis producenta sprzętu i wykonanej w w/w serwisie. W przypadku, gdy naprawa będzie niemożliwa Wykonawca wymieni drukarkę na nową, na własny koszt.15.Okres ważności dostarczonych materiałów powinien wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostawy.16.Wykonawca winien udzielić gwarancji na dostarczone produkty zgodnie z gwarancją producenta.17.Wykonawca zobowiązany jest do odbioru zużytych materiałów.18.Wykonawca do oferty załącza wypełniony i podpisany Załącznik nr 6 do SIWZ.19. Sposób regulowania należności z tytułu sukcesywnych dostaw został określony we wzorze umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. 20. Przedmiot zamówienia będzie realizowany po cenach określonych w ofercie.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla
Ulica ul. Zamkowa 1
Nr domu 1
Miejscowość Zabrze
Kod Pocztowy 41-803
Województwo śląskie
Tel 032 2710041
Fax 032 2710809
Regon 00002594500000
E-mail janusz@ichpw.zabrze.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 18
Wadium 1.Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest obowiązany wnieść wadium na czas związania ofertą.2. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 4 000,00 zł (cztery tysiące złotych).3.Wymagane wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.4.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:4.1. pieniądzu,4.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,4.3.gwarancjach bankowych,4.4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 4.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 5.Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania oraz nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego (Nr referencyjny: 59/ichpw/2014).6.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PL36124048491111001018898168, kod SWIFT: PKOPPLPW. W przypadku wadium wniesionego w formie pieniężnej do oferty należy dołączyć kopię potwierdzenia dokonania przelewu bankowego.7. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, udzielona gwarancja musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów.8.W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Instytutu Chemicznej Przeróbki Węgla, ul. Zamkowa 1, 41-803 Zabrze pok.111.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Wypełniony i podpisany Załącznik nr 6 do SIWZ pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Inne dokumenty Na zawartość oferty składa się:1. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 1 do SIWZ,2.wypełnione i podpisane oświadczenia oraz dokumenty wymienione w pkt 11SIWZ, 3.stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru,4. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,5.w przypadku równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dołączyć do oferty dokumenty o których mowa w pkt 5.15. SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów w umowie z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów umowy z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy Zamawiającego i Wykonawcy.3.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany, w szczególności terminu realizacji zamówienia, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie podpisywania umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ i złożoną ofertą, 4.na podstawie art. 144 ustawy PZP, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie cen jednostkowych. Zmiana cen może nastąpić tylko i wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany powszechnie obowiązującej stawki podatku od towarów i usług. W takim przypadku ceny jednostkowe netto pozostają bez zmian a należny podatek VAT zostanie doliczony według zasad i stawek obowiązujących w dniu wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.ichpw.zabrze.pl
Adres uzyskania siwz Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla ul. Zamkowa 1, 41-803 Zabrze
Data składania wniosków 30/09/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla ul. Zamkowa 1, 41-803 Zabrze, pok. 111
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia finansowany jest w szczególności:ze środków przeznaczonych na działalność statutową Instytutu,przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach strategicznego programu badań naukowych i prac rozwojowych pt.: Zaawansowane technologie pozyskiwania energii,z projektu nr POIG.01.01.02-24-017/08, tytuł projektu: Inteligentna koksownia spełniająca wymagania najlepszej dostępnej techniki realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007 - 2013, Priorytet 1 - Badania i rozwój nowoczesnych technologii, Działanie 1.1 - Wsparcie badań naukowych dla budowy gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 1.1.2 - Strategiczne programy badań naukowych i prac rozwojowych. Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i publicznych środków krajowych, ze środków własnych Zamawiającego.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)