Przedmiot zamówienia dotyczy robót polegających na dokończeniu budowy kompleksu sportowo - rekreacyjnego Kurpiowska Kraina nad zbiornikiem wodnym Wykrot i rzeką Rozogą na terenie gminy Myszyniec.
Kompleks składa się z dwóch obiektów połączonych ze sobą rzeką o łącznej powierzchni ok. 12,5 ha zlokalizowanych nad zbiornikiem wodnym Wykrot w msc. Wydmusy i Wykrot (obiekt nr 1 - ok. 8,0 ha) oraz nad rzeką Rozogą w msc. Myszyniec (obiekt nr 2 - ok. 4,5 ha).
Do wykonania na obiekcie nr 1 nad zbiornikiem wodnym Wykrot pozostało m.in.:
a) roboty wykończeniowe w Karczmie;
b) wyposażenie brakujących mebli w Karczmie (sofy, wieszaki, lustra, lampki, lada recepcyjna, hokery przy barze);
c) wyposażenie Sceny w nagłośnienie i oświetlenie;
d)zagospodarowanie terenu:
- brakujące spoinowanie kostki betonowej - 130 m2;
- malowanie miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych;
- zaniżenie chodnika pod zjazdy - 3 kpl;
- uzupełnienie ziemi w trawnikach (na części terenu)- 240 m3;
- dosianie trawy (na części terenu)- 0,98 ha;
- wyposażenie wiat grillowych w grille przenośne kute - 5 szt;
- wykonanie tablic informacyjnych - ścieżki dydaktycznej (treść dostarcza Inwestor) - 6 szt.
Do wykonania na obiekcie nr 2 w Myszyńcu pozostało m.in.:
a) ułożenie nawierzchni z:
- kostki granitowej 8/10 szarej - 156 m2
- kostki granitowej 4/6 czerwonej - 200 m2 (materiał Inwestora na budowie)
- kostki granitowej 4/6 szarej - 180 m2
- kostki betonowej 6 cm szarej - 70 m2
b) montaż wpustów ulicznych (krat ściekowych) - 8 szt (materiał Inwestora na budowie)
c) wykonanie dwóch skwerów:
- chodniki z kostki betonowej 6 cm kolorowej wraz z podbudową i obrzeżami - 459,3 m2
- podłoże pod rośliny ozdobne - 143 m2
- ławki parkowe - wykonanie murkoławek - 48,5 m
- montaż rzeźb - 5 szt (materiał Inwestora na budowie)
d) elementy małej architektury:
- zamontowanie koszy - 27 szt (materiał Inwestora na budowie)
- zamontowanie ławek - 45 szt (materiał Inwestora na budowie)
- dostawa i montaż fontann wraz z pompami - 2 szt
- wykonanie drewnianej altany z montażem o wym. 3,0 m x 3,0 m x 3,15 m - 1 szt
- ustawienie i zamontowanie do podłoża istniejących altan - 3 szt
- dokończenie urządzania ogródka skalnego - ekspozycji kamiennej (część materiału znajduje się na budowie)
- zamontowanie instalacji napowietrzającej zbiornik - 1 kpl (materiał Inwestora na budowie)
- montaż rzeźb - 1 szt (materiał Inwestora na budowie)
e) zieleń:
- uzupełnienie ziemi w trawnikach - 300 m3 (materiał Inwestora do przywiezienia z odl. 1 km)
- posianie trawy na obszarze - 6000 m2
f) sadzenie drzew i krzewów:
- Cyprys zielony na przemian z Cyprysem srebrzystym - 16 szt;
- Świerk kłujący, Świerk biały - 64 szt
- Wierzba purpurowa Pendula - 30 szt;
- Buk pospolity Pendula zielonolistny - 6 szt;
- Klon jawor - 19 szt;
- Wierzba płożąca srebrzysta - 17 szt;
- Buk pospolity Purpurea Pendula czerwonolistny - 18 szt;
- Brzoza karłowata - 20 szt;
- Klon jesionolistny - 4 szt;
- Brzoza - 1 szt;
- Żywotnik olbrzymi - 7 szt
- Żywotnik zachodni Smaragd - 100 m
- Żywotnik zachodni Sunkist / Europe Gold - 26 szt
- Pęcherznica kalinolistna - 10 szt
g) wyposażenie placu Agility - toru przeszkód w urządzenia - 1 kpl.
Zakres rzeczowy robót przedstawiony został w:
- projekcie budowlanym,
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
- przedmiarze robót,
które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ.
Jeżeli w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót użyto nazw materiałów i urządzeń należy je traktować, jako propozycje projektanta i nie są one obowiązujące. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających parametrom zaproponowanym w dokumentacji projektowej, pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego (gwarancja tego samego efektu użytkowego oraz identyczna trwałość i bezpieczeństwo użytkowania).
Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie. Po dokonaniu wizji lokalnej i stwierdzeniu zaistnienia ewentualnych niezgodności przedmiaru robót z pozostałymi częściami dokumentacji projektowej, oczywistych pomyłek lub pominięcia niektórych robót, Wykonawca ma obowiązek zgłosić do Zamawiającego wniosek o wyjaśnienie w trybie art. 38 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Umowa będzie zawarta na całość robót określonych na podstawie wycenionego przedmiaru robót przedłożonego przez Wykonawcę. |
| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Gmina Myszyniec
|
| Ulica |
Plac Wolności 60
|
| Nr domu |
60
|
| Miejscowość |
Myszyniec
|
| Kod Pocztowy |
07-430
|
| Województwo |
mazowieckie
|
| Tel |
029 7721141
|
| Fax |
029 7721141
|
| Internet |
http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl
|
| Regon |
00054660900000
|
| E-mail |
urzad@myszyniec.nowoczesnagmina.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
| Rodz zam |
B
|
| Czy częsci |
Nie
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
| Czas |
D
|
| Data zakończenia |
28/11/2014
|
| Wadium |
Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości: 10.000,00 zł, (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
Bank / oddział: Kurpiowski Bank Spółdzielczy w Myszyńcu
nr rachunku: 25 8920 0001 0000 1720 2000 0060
z adnotacją: wadium na przetarg - dokończenie budowy Kurpiowskiej Krainy.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Wadium wnoszone w pieniądzu powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie.
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
|
| Wiedza |
Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert co najmniej dwie roboty budowlane branży drogowej o wartości co najmniej 150.000,00 PLN brutto każda, polegające na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej lub granitowej z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia.
|
| Potencjał |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Zdolne |
Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający uzna:
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
a) drogowej (kierownik budowy);
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektromagnetycznych;
lub uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającymi doświadczenie w realizacji usług zgodnych z przedmiotem zamówienia tj. mających co najmniej 3 letnie doświadczenie, liczone od dnia uzyskania uprawnień. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia.
|
| Sytuacja |
Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100). Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia.
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Dok podm zag 2 |
Tak
|
| Dok podm zag 3 |
Tak
|
| Dok podm zag 4 |
Tak
|
| Inne dokumenty |
Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. Pełnomocnictwo osoby / osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Kosztorys ofertowy.
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Wykonawca ma prawo żądać przedłużenia umownego terminu zakończenia całości robót objętych przedmiotem umowy, jeżeli niedotrzymanie terminu pierwotnego stanowi konsekwencję: 1) okoliczności, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć, niezależnych od Wykonawcy, 2) przyczyn zależnych od Zamawiającego, 3) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), 4) wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót, pod warunkiem, że fakt ten ma odzwierciedlenie w dzienniku budowy i został potwierdzony przez inspektora nadzoru. Zmiana kierownika budowy wymaga uzgodnienia obu stron umowy i sporządzenia aneksu do umowy. Jakiekolwiek zmiany w zakresie umów z podwykonawcami lub zmiany podwykonawców wymagają pisemnej zgody Zamawiającego, przy czym zmiana lub wprowadzenie nowego podwykonawcy wymaga aneksu do umowy. Wykonawca może wystąpić z takim żądaniem nie później niż w terminie 14 dni od zaistnienia powyższych okoliczności.
|
| Kod kryterium |
A
|
| Adres strony internetowej siwz |
http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl (w zakładce Przetargi)
|
| Adres uzyskania siwz |
Urząd Miejski w Myszyńcu, Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec, pok. nr 1 (parter) Referat Inwestycji, Planowania Przestrzennego i Gospodarki Komunalnej w godzinach pracy urzędu.
|
| Data składania wniosków |
08/10/2014
|
| Godzina składania wniosków |
10:00
|
| Miejsce |
Urząd Miejski w Myszyńcu, Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec, pok. nr 7 - sekretariat (I piętro)
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Informacje dodatkowe |
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego Kurpiowska Kraina nad zbiornikiem wodnym Wykrot i rzeką Rozogą na terenie gminy Myszyniec, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013.
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|