Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego Kurpiowska Kraina nad zbiornikiem wodnym Wykrot i rzeką Rozogą na terenie gminy Myszyniec (dokończenie)

Data publikacji 2014-09-23
Data zakończenia 2014-10-08 10:00:00
Instytucja Gmina Myszyniec
Miejscowość Myszyniec
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 202347 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 452331402, 452332221, 451127105, 452362909, 451127112, 772116008, 323424006, 315000001, 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia dotyczy robót polegających na dokończeniu budowy kompleksu sportowo - rekreacyjnego Kurpiowska Kraina nad zbiornikiem wodnym Wykrot i rzeką Rozogą na terenie gminy Myszyniec.

Kompleks składa się z dwóch obiektów połączonych ze sobą rzeką o łącznej powierzchni ok. 12,5 ha zlokalizowanych nad zbiornikiem wodnym Wykrot w msc. Wydmusy i Wykrot (obiekt nr 1 - ok. 8,0 ha) oraz nad rzeką Rozogą w msc. Myszyniec (obiekt nr 2 - ok. 4,5 ha).

Do wykonania na obiekcie nr 1 nad zbiornikiem wodnym Wykrot pozostało m.in.:
a) roboty wykończeniowe w Karczmie;
b) wyposażenie brakujących mebli w Karczmie (sofy, wieszaki, lustra, lampki, lada recepcyjna, hokery przy barze);
c) wyposażenie Sceny w nagłośnienie i oświetlenie;
d)zagospodarowanie terenu:
- brakujące spoinowanie kostki betonowej - 130 m2;
- malowanie miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych;
- zaniżenie chodnika pod zjazdy - 3 kpl;
- uzupełnienie ziemi w trawnikach (na części terenu)- 240 m3;
- dosianie trawy (na części terenu)- 0,98 ha;
- wyposażenie wiat grillowych w grille przenośne kute - 5 szt;
- wykonanie tablic informacyjnych - ścieżki dydaktycznej (treść dostarcza Inwestor) - 6 szt.

Do wykonania na obiekcie nr 2 w Myszyńcu pozostało m.in.:
a) ułożenie nawierzchni z:
- kostki granitowej 8/10 szarej - 156 m2
- kostki granitowej 4/6 czerwonej - 200 m2 (materiał Inwestora na budowie)
- kostki granitowej 4/6 szarej - 180 m2
- kostki betonowej 6 cm szarej - 70 m2
b) montaż wpustów ulicznych (krat ściekowych) - 8 szt (materiał Inwestora na budowie)
c) wykonanie dwóch skwerów:
- chodniki z kostki betonowej 6 cm kolorowej wraz z podbudową i obrzeżami - 459,3 m2
- podłoże pod rośliny ozdobne - 143 m2
- ławki parkowe - wykonanie murkoławek - 48,5 m
- montaż rzeźb - 5 szt (materiał Inwestora na budowie)
d) elementy małej architektury:
- zamontowanie koszy - 27 szt (materiał Inwestora na budowie)
- zamontowanie ławek - 45 szt (materiał Inwestora na budowie)
- dostawa i montaż fontann wraz z pompami - 2 szt
- wykonanie drewnianej altany z montażem o wym. 3,0 m x 3,0 m x 3,15 m - 1 szt
- ustawienie i zamontowanie do podłoża istniejących altan - 3 szt
- dokończenie urządzania ogródka skalnego - ekspozycji kamiennej (część materiału znajduje się na budowie)
- zamontowanie instalacji napowietrzającej zbiornik - 1 kpl (materiał Inwestora na budowie)
- montaż rzeźb - 1 szt (materiał Inwestora na budowie)
e) zieleń:
- uzupełnienie ziemi w trawnikach - 300 m3 (materiał Inwestora do przywiezienia z odl. 1 km)
- posianie trawy na obszarze - 6000 m2
f) sadzenie drzew i krzewów:
- Cyprys zielony na przemian z Cyprysem srebrzystym - 16 szt;
- Świerk kłujący, Świerk biały - 64 szt
- Wierzba purpurowa Pendula - 30 szt;
- Buk pospolity Pendula zielonolistny - 6 szt;
- Klon jawor - 19 szt;
- Wierzba płożąca srebrzysta - 17 szt;
- Buk pospolity Purpurea Pendula czerwonolistny - 18 szt;
- Brzoza karłowata - 20 szt;
- Klon jesionolistny - 4 szt;
- Brzoza - 1 szt;
- Żywotnik olbrzymi - 7 szt
- Żywotnik zachodni Smaragd - 100 m
- Żywotnik zachodni Sunkist / Europe Gold - 26 szt
- Pęcherznica kalinolistna - 10 szt
g) wyposażenie placu Agility - toru przeszkód w urządzenia - 1 kpl.

Zakres rzeczowy robót przedstawiony został w:
- projekcie budowlanym,
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
- przedmiarze robót,
które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ.

Jeżeli w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót użyto nazw materiałów i urządzeń należy je traktować, jako propozycje projektanta i nie są one obowiązujące. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających parametrom zaproponowanym w dokumentacji projektowej, pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego (gwarancja tego samego efektu użytkowego oraz identyczna trwałość i bezpieczeństwo użytkowania).

Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie. Po dokonaniu wizji lokalnej i stwierdzeniu zaistnienia ewentualnych niezgodności przedmiaru robót z pozostałymi częściami dokumentacji projektowej, oczywistych pomyłek lub pominięcia niektórych robót, Wykonawca ma obowiązek zgłosić do Zamawiającego wniosek o wyjaśnienie w trybie art. 38 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

Umowa będzie zawarta na całość robót określonych na podstawie wycenionego przedmiaru robót przedłożonego przez Wykonawcę.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Myszyniec
Ulica Plac Wolności 60
Nr domu 60
Miejscowość Myszyniec
Kod Pocztowy 07-430
Województwo mazowieckie
Tel 029 7721141
Fax 029 7721141
Internet http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl
Regon 00054660900000
E-mail urzad@myszyniec.nowoczesnagmina.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 28/11/2014
Wadium Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości: 10.000,00 zł, (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank / oddział: Kurpiowski Bank Spółdzielczy w Myszyńcu nr rachunku: 25 8920 0001 0000 1720 2000 0060 z adnotacją: wadium na przetarg - dokończenie budowy Kurpiowskiej Krainy. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
Wiedza Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert co najmniej dwie roboty budowlane branży drogowej o wartości co najmniej 150.000,00 PLN brutto każda, polegające na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej lub granitowej z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia.
Potencjał Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający uzna: Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności: a) drogowej (kierownik budowy); b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektromagnetycznych; lub uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającymi doświadczenie w realizacji usług zgodnych z przedmiotem zamówienia tj. mających co najmniej 3 letnie doświadczenie, liczone od dnia uzyskania uprawnień. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia.
Sytuacja Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100). Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Inne dokumenty Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. Pełnomocnictwo osoby / osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Kosztorys ofertowy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wykonawca ma prawo żądać przedłużenia umownego terminu zakończenia całości robót objętych przedmiotem umowy, jeżeli niedotrzymanie terminu pierwotnego stanowi konsekwencję: 1) okoliczności, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć, niezależnych od Wykonawcy, 2) przyczyn zależnych od Zamawiającego, 3) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), 4) wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót, pod warunkiem, że fakt ten ma odzwierciedlenie w dzienniku budowy i został potwierdzony przez inspektora nadzoru. Zmiana kierownika budowy wymaga uzgodnienia obu stron umowy i sporządzenia aneksu do umowy. Jakiekolwiek zmiany w zakresie umów z podwykonawcami lub zmiany podwykonawców wymagają pisemnej zgody Zamawiającego, przy czym zmiana lub wprowadzenie nowego podwykonawcy wymaga aneksu do umowy. Wykonawca może wystąpić z takim żądaniem nie później niż w terminie 14 dni od zaistnienia powyższych okoliczności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl (w zakładce Przetargi)
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Myszyńcu, Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec, pok. nr 1 (parter) Referat Inwestycji, Planowania Przestrzennego i Gospodarki Komunalnej w godzinach pracy urzędu.
Data składania wniosków 08/10/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miejski w Myszyńcu, Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec, pok. nr 7 - sekretariat (I piętro)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego Kurpiowska Kraina nad zbiornikiem wodnym Wykrot i rzeką Rozogą na terenie gminy Myszyniec, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)