Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

Data publikacji 2014-09-23
Data zakończenia 2014-10-01 10:00:00
Instytucja Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Przekładnia,
  • Baterie galwaniczne,
  • Sieci komunikacyjne,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 315470 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 302133008, 302313000, 302321108, 302346004, 302360002, 302371000, 312141000, 324121108, 314200003, 374533001, 386521207, 488200002, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zadanie nr 1 - Monitory A
Zadanie nr 2 - Komputery A
Zadanie nr 3 - Monitory B
Zadanie nr 4 - Monitory C
Zadanie nr 5 - Drukarka A
Zadanie nr 6 - Laptop
Zadanie nr 7 - Sprzęt komputerowy A
Zadanie nr 8 - Rzutnik
Zadanie nr 9 - Sprzęt komputerowy B
Zadanie nr 10 - Sprzęt komputerowy C
Zadanie nr 11 - Urządzenie wielofunkcyjne A
Zadanie nr 12 - Sprzęt komputerowy D
Zadanie nr 13 - Sprzęt komputerowy E
Zadanie nr 14 - Komputery B
Zadanie nr 15 - Drukarka B
Zadanie nr 16 - Drukarka C
Zadanie nr 17 - Sprzęt komputerowy F
Zadanie nr 18 - Sprzęt komputerowy G
Zadanie nr 19 - Sprzęt komputerowy H
Zadanie nr 20 - Komputery C
Zadanie nr 21 - Sprzęt komputerowy I
Zadanie nr 22 - Sprzęt komputerowy J
Zadanie nr 23 - Sprzęt komputerowy K
Zadanie nr 24 - Urządzenie wielofunkcyjne B
Zadanie nr 25 - Komputery poleasingowe
Zadanie nr 26 - Oprogramowanie A
Zadanie nr 27 - Oprogramowanie B
Zadanie nr 28 - Oprogramowanie C
Zadanie nr 29 - Oprogramowanie D

Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu Cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu Cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu Cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu Cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu Cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu Cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu Cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu Cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu Cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu Cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu Cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu Cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu Cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu Cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu Cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu Cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu Cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu Cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu Cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu Cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu Cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu Cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu Cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu Cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu Cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu Cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu Cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu Cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu Cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
Ulica ul. Krasińskiego 54/56
Nr domu 54
Nr miesz 56
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 01-755
Województwo mazowieckie
Tel 022 6852689
Fax 022 6852689, 6852715
Internet www.wiml.waw.pl
Regon 01013218800000
E-mail mpuszkar.wiml.waw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytut Badawczy
Rodzaj zam inny Instytut Badawczy
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 29
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg sposobu spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków.
Wiedza Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg sposobu spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków.
Potencjał Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg sposobu spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków.
Zdolne Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg sposobu spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków.
Sytuacja Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg sposobu spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w szczególności w zakresie terminu realizacji zamówienia, wynagrodzenia wykonawcy, specyfikacji zamawianych urządzeń lub warunków wykonania, w następujących przypadkach: a) zmiany obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; b) zmiany terminu realizacji umowy, o ile będzie to konieczne z uwagi na nieprzewidziane okoliczności, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy; c) zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach asortymentowych (w ramach jednej części/zadania), przy czym cena jednostkowa danego asortymentu i całkowita wartość przedmiotu umowy nie mogą ulec zmianie; d) zmian w przypadku wycofania asortymentu z produkcji - możliwość zaoferowania innego produktu o nie gorszych parametrach, w cenach nie przekraczających cen określonych w umowie.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.wiml.waw.pl
Adres uzyskania siwz siedziba Zamawiającego, bud. nr 5, pok. nr 28 Sekcja Planowania Logistycznego i Zamówień Publicznych
Data składania wniosków 01/10/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce siedziba Zamawiającego, bud. nr 2, pok. nr 37 - Punkt Ewidencyjny WIML
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)