Świadczenie usług konserwacji dwóch bram wjazdowych i trzech bram garażowych w latach 2015 i 2016 r. oraz dostawa i wymiana sterowników i pilotów bram w zespole budynków przy ul. Meissnera 5, 7, 9, 11 i 13 administrowanych przez ZGN Praga-Południe na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1.

Data publikacji 2014-09-23
Data zakończenia 2014-10-01 11:00:00
Instytucja Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt elektrotechniczny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 316130 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 500000005, 507120009, 317300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji dwóch bram wjazdowych i trzech bram garażowych w latach 2015 i 2016 r. oraz dostawa i wymiana sterowników i pilotów bram w zespole budynków przy ul. Meissnera 5, 7, 9, 11 i 13 administrowanych przez ZGN Praga-Południe na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in:
1)Konserwację bram:
Wykonywanie czynności serwisowo-konserwacyjnych bram oraz usuwanie awarii zgodnie z zakresem czynności serwisowo-konserwacyjnych (Załącznik nr 6) oraz Wykazem bram z określeniem ich rodzajów (Załącznik nr 1A).
W ramach konserwacji bram, Wykonawca zobowiązany jest do:
1)świadczenia czynności serwisowo-konserwacyjnych dwóch bram wjazdowych i trzech bram garażowych, w szczególności:
a)utrzymywania prawidłowej pracy bram, właściwego stanu technicznego powierzonych do obsługi konserwacyjnej bram, a szczególnie niezawodności ich funkcjonowania,
b)świadczenia stałej gotowości do zabezpieczenia i usuwania uszkodzeń i awarii niezwłocznie od chwili ich zgłoszenia,
c)prowadzenia czynności konserwacyjnych bram z częstotliwością wynikającą z zakresu usług konserwacyjnych (Załącznik Nr 6 do SIWZ) oraz usuwania awarii całodobowo przez 7 dni w tygodniu,
d)przystąpienia do usuwania awarii objętych umową bram najpóźniej w ciągu 12 godzin od chwili ich zgłoszenia telefonicznego na numer telefonu alarmowego. Usuwanie awarii należy prowadzić w sposób ciągły, termin usuwania awarii nie może przekroczyć 24 godzin. Termin ten może być przedłużony tylko na pisemny wniosek Wykonawcy za zgodą Zamawiającego. W przypadku zgłoszenia w dzień wolny od pracy, Wykonawca pobiera zlecenie pisemne pierwszego dnia roboczego po tym dniu,
e)W okresie ostatnich trzech lat wystąpiły następujące ilości awarii:
2012r.-10 przyjazdów do usunięcia awarii
2013r.-8 przyjazdów do usunięcia awarii
2014r.-3 przyjazdy do usunięcia awarii
Podana ilość awarii ma charakter przybliżony i może ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego.
f)wykonywania niezbędnych do prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania bram napraw wraz z wymianą zużytych części. Każdorazowo wymontowane zużyte części winny być przedstawione do wglądu Zamawiającemu, w celu możliwości potwierdzenia ich faktycznej wymiany,
g)wywieszenia na tablicy ogłoszeń w obiektach informacji z numerami kontaktowymi umożliwiającymi kontakt i wymianę informacji przez wszystkie dni tygodnia,
h)powiadomienia mieszkańców poprzez wywieszenie na klatce schodowej informacji o wynikłej awarii, jeżeli zakres prac związanych z usunięciem awarii wymaga wymiany urządzeń,
i)prowadzenia stałego telefonicznego punktu umożliwiającego kontakt i wymianę informacji przez 7 dni w tygodniu,
j)powiadamiania Zamawiającego o zauważonych usterkach urządzeń, których usunięcie wykracza poza zakres określony w Załączniku nr 6 do SIWZ oraz ich usuwanie po wcześniejszym uzyskaniu zgody Zamawiającego na ich usunięcie w formie pisemnego zlecenia.
2)Dostawę i wymianę sterowników oraz pilotów dla dwóch bramach wjazdowych i trzech bramach garażowych,:
a)wymiana wszystkich sterowników bram i pilotów do sterowania na nowe, o parametrach technicznych i funkcjonalnych nie gorszych od dotychczas stosowanych. Ilość elementów podlegających wymianie:
-Sterowniki bram - 5 szt.
-Piloty sterujące - 305 szt.
b)opisane przez Zamawiającego wymagania (opisane w załączniku nr 1b do Oferty) co do dostarczenia i wymiany sterowników i pilotów są wymaganiami minimalnymi, które muszą spełniać dostarczone i wymienione sterowniki oraz piloty.
c)sterowniki i piloty powinny być fabrycznie nowe, nienoszące śladów użytkowania oraz zapakowane w oryginalne opakowania i służyć swojemu celowi,
d)Dostarczenie i wymiana sterowników oraz pilotów do bram wjazdowych i garażowych nastąpi w terminie 30 dni od daty wystawienia zlecenia przez Zamawiającego w 1 kwartale trwania umowy.
3)opis stanu istniejącego bram wjazdowych i garażowych:
1)brama wjazdowa przesuwna - automat napędowy firmy FAAC z radiowym układem sterowania firmy NICE BIO,
2)brama wjazdowa dwuskrzydłowa - automaty napędowe firmy NICE MOBY 4024 z radiowym układem sterowania firmy NICE BIO,
3)brama garażowa A - automat napędowy firmy NASSAU z radiowym układem sterowania firmy NICE BIO,
4)brama garażowa B - automat napędowy firmy NASSAU z radiowym układem sterowania firmy NICE BIO,
5)brama garażowa C - automat napędowy firmy NASSAU z radiowym układem sterowania firmy NICE BIO.
Z uwagi na wyeksploatowanie istniejących układów sterowania /sterowników/ oraz braku możliwości programowania kolejnych pilotów zachodzi konieczność wymiany sterowników oraz pilotów ze względu ich wyeksploatowanie i brak dostępności na rynku z powodu wstrzymana produkcji.
-Wykonawca będzie prowadził prace zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Budowlane, Polskimi Normami i sztuką budowlaną, a także przepisami BHP, a za skutki ewentualnych wypadków ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno-prawną.
-Wykonawca zabezpieczy i oznakuje teren gdzie prowadzone są prace zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami bez dodatkowego wynagrodzenia.
2.Zakres prac określa:
-Zakres czynności objętych świadczeniem usług konserwacyjnych - stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ;
-Wykaz bram wraz z wykazem cenowym - stanowiący Załącznik nr 1a do SIWZ;
-Opis układów sterowania i pilotów (określający ich minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego) - stanowiący Załącznik nr 1b do SIWZ;
3.Rozliczenie wykonanych prac:
Za bieżącą obsługę serwisowo-konserwacyjną oraz usuwanie awarii bram (określone w załączniku nr 6) - wynagrodzenie ryczałtowe miesięczne.
Koszty każdorazowego zakupu części zamiennych koniecznych do prawidłowego funkcjonowania bram, których konserwacja stanowi przedmiot umowy (jeżeli wystąpi konieczność wymiany części zamiennych), będą pokrywane przez Zamawiającego na podstawie faktur VAT po uprzednim sprawdzeniu.
Za dostawę i wymianę sterowników i pilotów sterujących:
Wynagrodzenie ryczałtowe za dostawę i wymianę wszystkich sterowników i pilotów.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
Ulica ul. Walewska 4
Nr domu 4
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 04-022
Województwo mazowieckie
Tel 22 300 35 27
Fax 22 300 35 30
Internet http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
Regon 01044511900000
E-mail ewa.papaj@zgnpragapld.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/11/2016
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga: Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: 1 usługę (świadczenie okresowe lub ciągłe) polegającą na konserwacji elektrycznej o wartości nie mniejszej niż 22 000,00 zł brutto, wykonaną lub wykonywaną* w sposób okresowy lub ciągły w ramach jednej umowy. Za spełnienie warunku wykonania/wykonywania usług konserwacji elektrycznej w sposób okresowy lub ciągły, Zamawiający uzna świadczenie usług konserwacji elektrycznej w okresie min. 12 m-cy i max. 24 m-ce o wartości nie mniejszej niż 22 000,00 zł brutto (w przypadku realizacji umów wieloletnich minimalna kwota usługi musi przypadać na okres nie dłuższy niż 24 miesiące). *(lub wykonywana) oznacza, że Wykonawca może wykazać się usługami, które na dzień składania ofert nadal trwają, lecz wartość tych usług musi się odnosić do okresu, którego zakończenie nie może przekraczać terminu składania ofert. Wykonawca nie może wykazywać się wartością usług, które dopiero będą wykonywane).
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Odnośnie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga: jednej osoby posiadającej uprawnienia SEP lub równoważne do eksploatacji instalacji elektrycznych do 1 kV.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 WSKAZANIE: Co najmniej 1 usługę (świadczenie okresowe lub ciągłe) polegającą na konserwacji elektrycznej o wartości nie mniejszej niż 22 000,00 zł brutto, wykonaną lub wykonywaną* w sposób okresowy lub ciągły w ramach jednej umowy. Za spełnienie warunku wykonania/wykonywania usług konserwacji elektrycznej w sposób okresowy lub ciągły, Zamawiający uzna świadczenie usług konserwacji elektrycznej w okresie min. 12 m-cy i max. 24 m-ce o wartości nie mniejszej niż 22 000,00 zł brutto (w przypadku realizacji umów wieloletnich minimalna kwota usługi musi przypadać na okres nie dłuższy niż 24 miesiące).
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Wykonawca wraz z ofertą złoży: Wypełniony Formularza Oferty, Wypełniony wykazu bram wraz z wykazem cenowym wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1A do SIWZ, Wypełniony Załącznik nr 1B do SIWZ (wg wzoru) , w którym Wykonawca wskaże parametry oferowanych sterowników i pilotów. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady: spełnia / nie spełnia. 4. Wykonawca musi potwierdzić spełnienie warunków i brak podstaw do wykluczenia nie później niż na dzień składania ofert. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy na warunkach określonych w §8, §11, §13 wzoru umowy tj. w przypadku zaistnienia warunku: 1. zmiany osoby nadzorującej/inspektorów nadzoru oraz osoby nadzorującej ze strony Wykonawcy. W przypadku zmiany osoby nadzorującej ze strony Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego. Do zawiadomienia muszą być dołączone kopie uprawnień tego samego rodzaju i nie mniejszych niż te które były wymagane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Brak wymaganych uprawnień przy powiadomieniu powoduje, że zmiana jest nieskuteczna. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany umowy, w tym wydłużenia czasu jej wykonania w przypadku: a) reorganizacji ZGN, b) przekazania budynków w zarząd i administrowanie innemu podmiotowi np. wspólnocie mieszkaniowej, które spowoduje również odpowiednie, proporcjonalnie do liczby konserwowanych bram, zmniejszenie wynagrodzenia miesięcznego konserwacji bram, c) wystąpienia opóźnienia w uzyskaniu uzgodnień z jednostkami zewnętrznymi np. z dostawcą mediów albo organami administracji publicznej, co do których wydania właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. uzgodnienia powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, d) niemożności wykonywania robót z powodu braku dostępności do miejsc niezbędnych do ich wykonania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, e) niemożności wykonywania prac, gdy obowiązujące przepisy nie dopuszczają do wykonania prac lub nakazują wstrzymanie prac z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. f) niemożności wykonywania prac z powodu konieczności wcześniejszego wykonania, z przyczyn technologicznych oraz ze względu na zasady sztuki budowlanej, innych robót, nieprzewiedzianych niniejszą umową. 4. Zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez zmianę sposobu wykonania jej przedmiotu, wydłużenie czasu jej wykonania (w tym jednostkowych zleceń) w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 5. Siła wyższa to zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań umownych, a w szczególności: a) wojna, działania wojenne, terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, rozruchy, akty wandalizmu b) klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, gradobicie; c) bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy wykonawcy i jego podwykonawców. 6. Zmiany postanowień umowy strony mogą dokonać w drodze porozumienia w każdym czasie, w przypadku: 2) zmiany nazwy, NIP i Regonu Wykonawcy, jeżeli nie powoduje to zmiany Wykonawcy, 3) zmiany zakresu robót Podwykonawcy lub zgłoszenia udziału Podwykonawcy, 8. Wykonawca nie wprowadzi jakichkolwiek zmian bez polecenia Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
Adres uzyskania siwz Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa, pokój nr 21.
Data składania wniosków 01/10/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa, kancelaria (pokój nr 1).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)