Zakup licencji programów firmy Bentley

Data publikacji 2014-12-03
Data zakończenia 2014-12-11 08:45:00
Instytucja Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania użytkowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 397030 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 487000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zakup na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy następującego oprogramowania firmy Bentley w najnowszej dostępnej polskiej wersji językowej :
- 4 licencji programu MicroStation,
- 2 licencji programu Bentley Map (dla MicroStation),
- 2 licencji programu Bentley Map (Standalone),
- 10 licencji programu Bentley Map PowerView.
2) Dostarczone oprogramowanie ma działać w 32 i 64 bitowym środowisku MS Windows XP/Vista/Windows 7/Windows 8.
3) Wykonawca ma dostarczyć 18 licencji jednostanowiskowych w/w oprogramowania oraz płytę CD/DVD z wersją instalacyjną.
4) Wykonawca ma dostarczyć wszelkie niezbędne atrybuty świadczące o legalności programu, np. licencję papierową, kody rejestracyjne oraz oryginalne nośniki instalacyjne (tam gdzie ich posiadanie wynika z warunków licencji).
5) Wykonawca ma dostarczyć nośnik z wersją instalacyjną (niekoniecznie oryginalny) również w przypadku, kiedy jest on niezbędny do przeprowadzenia instalacji nabytej przez Zamawiającego licencji, choć nie jest wymagany postanowieniami licencji.
6) W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty konieczne do zrealizowania zamówienia - podatki, koszty transportu, opłaty celne, itp.
7) Zamawiający nie będzie podpisywał umowy Bentley Select.
8) Wykonawca ma dostarczyć licencje, o których mowa w ust. 1, jako nowe, niezależne oprogramowanie.
9) Miejsce dostawy : siedziba ZDMiKP, ul. Toruńska 174a, 85-844 Bydgoszcz
10) Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
11) W ramach wynagrodzenia Wykonawca przenosi na Zamawiającego, autorskie prawa majątkowe do przedmiotu Umowy, w zakresie niezbędnym do swobodnego korzystania z przedmiotu Umowy.
12) Wykonawca oświadcza, że przedmiot Umowy wykonany na rzecz Zamawiającego wolny będzie od jakichkolwiek wad prawnych, w tym nie narusza niczyich praw autorskich, ani innych praw.
13) Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi jednorazowo, po odbiorze kompletnego przedmiotu Umowy, na podstawie obustronnie podpisanego protokołu zdawczo-odbiorczego.
14) Płatność wynagrodzenia dokonana zostanie na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego oraz prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT, z 30 dniowym terminem płatności.
Zakres i warunki wykonania przedmiotu zamówienia szczegółowo określają następujące dokumenty, stanowiące integralną część SIWZ: 1) opis przedmiotu zamówienia (OPZ), 2) wzór umowy, które dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego, w miejscu ogłoszenia niniejszego postępowania: www.zdmikp.bydgoszcz.pl

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
Ulica ul. Toruńska 174a
Nr domu 174a
Miejscowość Bydgoszcz
Kod Pocztowy 85-844
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 52 5822723
Fax 52 5822777
Internet www.zdmikp.bydgoszcz.pl
Regon 09047697100000
E-mail handel@zdmikp.bydgoszcz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 22/12/2014
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 (słownie: dwa tysiące 00/100) PLN, przed upływem terminu składania ofert. 2. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, tj. Bank Polska Kasa Opieki S.A. (Bank Pekao S.A.) - Nr konta 25 1240 6452 1111 0010 4816 9416 z adnotacją: =WADIUM- Zakup licencji programów firmy Bentley= 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być wystawione na Zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy ul. Toruńska 174a, 85-844 Bydgoszcz. 5. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w następującej formie: 1) potwierdzenie wpłaty lub przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego - zaleca się dołączyć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji, określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, 2) potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP - wyłącznie w formie oryginału dołączonego do oferty. 6. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, na zasadach i w trybie określonym w art. 46 UPZP (uwaga! zmiana art. 46 ust 4a UPZP). 7. Wadium winno być ważne przez okres związania ofertą
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. W związku z tym iż, Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku, za jego spełnienie uzna złożone oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. W związku z tym iż, Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku, za jego spełnienie uzna złożone oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. W związku z tym iż, Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku, za jego spełnienie uzna złożone oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. W związku z tym iż, Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku, za jego spełnienie uzna złożone oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100). Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium =spełnia/nie spełnia=, na podstawie złożonego zgodnie z art. 44 UPZP oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna), ww. warunek udziału w postępowaniu spełniają łącznie. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty A - III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 UPZP: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art.23 UPZP, oddzielnie wykazują brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art.24 ust.1 UPZP, w związku z tym każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa, przez dołączenie do oferty, dokumenty wymienione w pkt. III.4.2. ogłoszenia. B -III.4.3) W zakresie dokumentów podmiotów zagranicznych: 1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Terminy wystawienia stosuje się odpowiednio. 2. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. C - III.4.4) W zakresie dokumentów dotyczących przynależności do tej samej grupy kapitałowej: Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art.23 UPZP, oddzielnie składa dokument wymieniony w pkt. III.4.4. ogłoszenia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy określono w załaczniku Nr 2 do SIWZ - wzorze Umowy w § 10., tj.: 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 UPZP, Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w stosunku do treści Oferty wyłącznie w zakresie: 1) ceny Umowy określonej w § 3 ust. 1 Umowy, która może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 2) zmiany Umowy będą mogły nastąpić również, w przypadku zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, a także zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem przypadków przewidzianych w umowie. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy, wymagają formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności i muszą być dokonane przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron. 4. Zmiana oznaczenia Stron umowy, danych niezbędnych do wystawienia faktury oraz adresu korespondencyjnego wynikające ze zmian organizacyjnych, zmiana numerów telefonów i faksów lub adresów poczty elektronicznej, a także zmiana osób upoważnionych do reprezentowania Stron lub odbioru przedmiotu umowy - nie stanowią zmiany umowy i wymagają tylko pisemnego powiadomienia drugiej Strony.
Kod kryterium B
Kryt 1p 97
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 3
Adres strony internetowej siwz www.zdmikp.bydgoszcz.pl
Adres uzyskania siwz Bezpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego. Odpłatnie za cenę 20,- PLN w siedzibie Zamawiającego, określonej w pkt I.1 ogłoszenia, w pok. 406/IVp
Data składania wniosków 11/12/2014
Godzina składania wniosków 08:45
Miejsce w siedzibie Zamawiającego, określonej w pkt I.1 ogłoszenia, w pokoju nr 20 (kancelaria/parter)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe A. Uwaga do pkt II.2) ogłoszenia - CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: podana w ogłoszeniu data zakończenia: 22.12.2014 r. jest maksymalną datą wykonania zamówienia, jaką wykonawca może zadeklarować w Ofercie. Data wykonania zamówienia, może mieścić się w okresie min.17.12.2014 r. - max. 22.12.2014 r., tj. terminie określonym przez Zamawiającego w pkt 9 SIWZ. W przypadku gdy wykonawca zadeklaruje datę dostawy wcześniejszą niż 17.12.2014 r., to zgodnie z pkt 20.2.2.2 SIWZ Zamawiający przyjmie datę 17.12.2014 r. i taka data zostanie uwzględniona w umowie (oraz do oceny oferty wg kryterium oceny ofert), natomiast gdy wykonawca zadeklaruje datę późniejszą niż 22.12.2014 r., to oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 UPZP. B. INFORMACJE DOTYCZĄCE PODWYKONAWSTWA: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 2) Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia, jeżeli zamawiający dokonuje takiego zastrzeżenia zgodnie z art. 36a ust. 2 UPZP: Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienia na dostawy. 3) Wykonawca, odpowiedzialny jest za działania lub zaniechania osób, z których pomocą zobowiązanie wykonuje, jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza, jak za własne zachowanie (art.474 K.c). C. TERMIN OTWARCIA OFERT : w dniu składania ofert o godz.: 09:00. MIEJSCE OTWARCIA OFERT: w siedzibie Zamawiającego określonej w pkt I.1 ogłoszenia, w pok.19/parter. D. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI: w sprawach formalnoprawnych (dot. procedury przetargowej): Bogna Klimczewska - tel.:52-582-27-97 lub Małgorzata Bardzińska -tel.:52-582-27-70, w sprawach merytorycznych (dot. przedmiotu i warunków realizacji zamówienia): Tomasz Permoda - tel.: 52-582-27-39. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej (e-mail): handel@zdmikp.bydgoszcz.pl
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)