usługa wsparcia technicznego i rozwoju systemu SAP dla Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, przy ul. Mącznej 3.

Data publikacji 2014-12-05
Data zakończenia 2014-12-12 10:00:00
Instytucja Miejskie Centrum Usług Socjalnych
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie integracji oprogramowania,
  • Usługi w zakresie oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 252281 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722270002, 722600005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia technicznego i rozwoju systemu SAP dla Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, przy ul. Mącznej 3.
2. Przedmiot zamówienia oznaczony jest kodem CPV 72227000-2 - Usługi doradcze w zakresie integracji oprogramowania, 72260000-5 - usługi w zakresie oprogramowania,
3. Usługi serwisowe będą świadczone w odniesieniu do Produktów SAP nabytych przez MCUS na podstawie Umowy Licencyjnej. Licencje te dotyczą: SAP HR (Zarządzanie Kapitałem Ludzkim - kadry i płace), SAP BASIS (Administrowanie Systemem), zwanego dalej Oprogramowaniem systemu SAP V.6.00. Listy płac (dotyczy rozwiązania: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi SAP V.6.00 Human Resource) dla 1000 zapisów głównych, bazy danych - SAP MaxDB. Nabyte licencje, o których mowa powyżej zostały udzielone dla 11 użytkowników kategorii Użytkownik profesjonalny.
4. Wykonawca zapewni wsparcie eksploatacji systemu SAP istniejącego w MCUS na podstawie potrzeb i celów określonych przez Zamawiającego. Zamawiający zleci wykonawcy wsparcie eksploatacji systemu SAP w obszarach: SAP HR oraz SAP BASIS. Wsparcie systemu obejmuje wszelkie rozszerzenia systemu w obszarach wymienionych powyżej, utworzone za pomocą narzędzi ABAP i zainstalowane w systemie SAP Zamawiającego. Dostarczanie zmian oprogramowania opracowanych przez producenta systemu SAP V.6.00 dotyczących dostosowywania systemu do zmian prawnych oraz aktualizacji i rozbudowy funkcjonalności.
5. Wykonawca zapewni wsparcie aplikacyjne dla końcowych użytkowników systemu w formie puli minimum 25 godzin do wykorzystania kwartalnie polegającego w szczególności na:
1) rozwiązywaniu problemów związanych z błędną obsługą procesów biznesowych w obszarach HR oraz BASIS systemu SAP V.6.00 i błędami w danych podstawowych;
2) asyście przy wgrywaniu poprawek, łat, pakietów aplikacyjnych SAP V.6.00;
3) udzielaniu odpowiedzi na pytania dotyczące funkcjonalności systemu SAP V.6.00;
4) analizie problemów związanych z niepoprawną konfiguracją systemu SAP V.6.00 dotyczącą zarówno standardowych, jak i klienckich obiektów/rozwiązań;
5) wykonywaniu zmian w konfiguracji modułów HR;
6) wskazywaniu potrzeb szkoleniowych i rozwoju systemu na podstawie analizy zgłoszeń serwisowych oraz wsparcie pracowników Zamawiającego w konfiguracji i obsłudzę systemu SAP V.6.00;
7) Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia bądź zmniejszenia liczby zamawianych godzin serwisowych;
8) nie wykorzystane godziny serwisowe w ramach kwartału przenoszone są na kolejny kwartał, natomiast nie wykorzystane godziny serwisowe do dnia zakończenia umowy przepadają;
9) wykonywaniu wszelkich prac programistycznych, na które składać się mogą np. raporty, rozszerzenia obecnych funkcjonalności, nowe funkcjonalności, interfejsy do migracji danych z i do systemu SAP V.6.00;
10) wykonywanie na bieżąco dokumentacji systemu SAP wszelkich wprowadzonych zmian w systemie SAP w tym także instrukcji dla końcowych użytkowników i dostarczanie aktualnej dokumentacji Zamawiającemu;
11) wsparciu przy migracji systemu SAP V.6.00 do nowszych wersji;
12) wsparciu technicznym przy przenoszeniu systemu SAP V.6.00 do nowego środowiska serwerowego w razie wystąpienia takiej potrzeby;
13) Wykonawca będzie dokonywał raz w roku lub na żądanie, przeglądu funkcjonowania systemu SAP V.6.00 (tzw. Kontrola Utrzymania Jakości Systemu) pod kątem identyfikacji rzeczywistych i potencjalnych problemów (między innymi w zakresie obsługi systemu, danych transakcyjnych, danych podstawowych, planowanej migracji do wyższej wersji systemu, planowanej aktualizacji lub zmiany bazy danych).
6. Strony ustalają klasyfikację błędów według 4 priorytetów zgłoszeń.
Priorytet zgłoszenia nadawany jest przez MCUS i przypisywany w systemie serwisowym wykonawcy. Wykonawca ma prawo - po uzgodnieniu z Zamawiajacym - do weryfikacji i zmiany priorytetu w przypadku, gdy nie są spełnione przyjęte dla niego kryteria w systemie serwisowym wykonawcy.
Ustala się następujące czasy reakcji wykonawcy na zgłoszone zlecenia wsparcia przez Zamawiającego:

Zgłaszany priorytet Opis stanu Czas reakcji * Czas usunięcia błędu **
Wysoki System nie pracuje, brak możliwości pracy z systemem dla wszystkich użytkowników Do 0,5 godziny Nieprzerwanie aż do usunięcia usterki
Średni Znaczące przestoje w pracy systemu i/lub znaczne zakłócenie procesów biznesowych. Do 2 godzin Maksymalnie do 24 godzin
Niski Zakłócenie procesów biznesowych i / lub niemożliwość pracy dla kilku użytkowników Do 8 godzin Maksymalnie do 2 dni roboczych
Prace Planowe System działa stabilnie. Prace dotyczą rozwoju działającego systemu SAP. Do 24 godzin W terminie ustalonym pomiędzy stronami

* Czas Reakcji - czas, jaki upływa pomiędzy zgłoszeniem awarii lub problemu przez Zamawiającego, a rozpoczęciem wykonywania procedury naprawczej przez wykonawcę; Czas reakcji liczony jest w godzinach pracy zgodnie z pkt. 7.
** Czas usunięcia błędu - nieprzekraczalny czas usunięcia awarii lub realizacji zlecenia (w zależności od rodzaju zgłoszenia) od momentu zgłoszenia problemu lub awarii przez zamawiającego do momentu usunięcia awarii lub odbioru zlecenia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejskie Centrum Usług Socjalnych
Ulica ul. Mączna 3
Nr domu 3
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 54-131
Województwo dolnośląskie
Tel 071 3769950
Fax 071 3769951
Internet www.mcus.pl
Regon 93268454000000
E-mail mzdps@mzdps.wroclaw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak nie dotyczy
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data roz 01/01/2015
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3a, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ,
Wiedza Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3a, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ,
Potencjał Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3a, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ,
Zdolne Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje co najmniej dwoma osobami, zapewniającymi ciągłość i niezawodność realizacji zamówienia, tj. wykaże, iż każda z osób posiada doświadczenie polegające na uczestnictwie w co najmniej dwóch procedurach wsparcia systemu zarządzania kadrami oraz systemu obsługi płac w instytucjach porównywalnych z Zamawiającym (minimum 600 pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz 600 pracowników zatrudnionych na podstawie umowów cywilnoprawnych) oraz posiadać uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca jest zobowiązany do wskazana w załączniku nr 6 do SIWZ również zakres czynności jaki będzie wykonywać każda z osób wskazana przez wykonawcę w trakcie realizacji zadania. Dla potwierdzenia tego warunku Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentu określonego w rozdziale VII ust. 1 pkt. 2 SIWZ; Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, zgodnie z rozdziałem VII ust. 2 SIWZ (załącznik nr 5 i 6 do SIWZ).
Sytuacja Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3a, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ;
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty pełnomocnictwo w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. W treści umowy, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ, podano wszelkie istotne dla Zamawiającego warunki realizacji zamówienia. 2. Wprowadzenie do treści umowy zmian jest możliwe wyłącznie w zakresie określonym w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp oraz w art. 632 Kodeksu Cywilnego. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian treści umowy na podstawie art. 144 ustawy Pzp, które zastosował w § 8 wzoru umowy (zał. 7), tj.: 1) zmiana danych Wykonawcy (np. zmiana adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy; 2) zmiany osoby reprezentującej po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy; 3) zmiany wynikające z powstania niezamierzonych niezgodności pomiędzy zapisami umowy, a treścią oferty i/lub SIWZ, 4) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej i faktycznej wykonawcy i/lub zamawiającego skutkująca niemożnością realizacji przedmiotu umowy, 5) zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia związanego z zwiększeniem ilości godzin, ze względu na możliwość wystąpienia okoliczności, których zamawiający nie mógł przewidzieć wcześniej. Zamawiający zastrzega, że cena za 1 godzinę nie może być większa niż cena zaoferowana w ofercie. 6) możliwa jest zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa na etapie realizacji zamówienia, za uprzednią zgodą Zamawiającego: a) powierzenie podwykonawcom innego zakresu dostawy niż wskazany w ofercie Wykonawcy; b) zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia; c) wprowadzenie nowego podwykonawcy, również w przypadku, gdy Wykonawca wskazał w ofercie, że dostawę przedmiotu zamówienia wykona samodzielnie. 5. O zmianie cen Wykonawca zawiadomi pisemnie Zamawiającego w terminie 14 dni roboczych przed terminem dostawy towaru, którego cena ulega zmianie. 6. W przypadku, o którym mowa w § 7 ust. 3 wzoru umowy (tj. w rozdziale XVIII ust. 5 niniejszej SIWZ), Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 7. O zmianie cen Wykonawca zawiadomi pisemnie Zamawiającego w terminie 14 dni roboczych przed terminem dostawy towaru, którego cena ulega zmianie.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.mcus.pl
Adres uzyskania siwz Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, adres: ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie, Dział Zamówień Publicznych pokój nr 145
Data składania wniosków 12/12/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, adres: ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie, Sekretariat pokój nr 160
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)