Modernizacja telefonii IP Lasów Państwowych, zn. spr. DZ-2710-29_14

Data publikacji 2014-12-31
Data zakończenia 2015-01-08 11:00:00
Instytucja Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych
Miejscowość Raszyn
Województwo mazowieckie
Branża
  • Lokalna sieć komputerowa,
  • Modernizacja sieci,
  • Usługi w zakresie sieci komputerowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 266473 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324280009, 727000007, 324100000, 642150006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie wsparcia dla 572 licencji Enhanced systemu Cisco Unified Communications Manager o 12 miesięcy oraz modernizacja systemu telefonii IP Lasów Państwowych wraz z cyklem szkoleń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych
Ulica Sękocin Stary, ul. Leśników 21C
Nr domu 21C
Miejscowość Raszyn
Kod Pocztowy 05-090
Województwo mazowieckie
Tel +48 22 219 61 78
Fax 42 6772546
Regon 47321576000000
E-mail biuro@zilp.lasy.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Skarb Państwa Państowoe Gospodarstwo Leśne LP
Rodzaj zam inny Skarb Państwa Państowoe Gospodarstwo Leśne LP
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 63
Wadium Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł. Szczegóły dotyczące sposobu wniesienia wadium określa SIWZ.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie, co najmniej dwa zamówienia o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 200 000,00 zł polegające na modernizacji i/lub realizacji systemu telefonii IP w podmiocie o rozproszonej strukturze organizacyjnej oraz łącznej liczbie użytkowników nie mniejszej niż 500. Przez rozproszoną strukturę organizacyjną Zamawiający rozumie strukturę polegającą na tym, że podmiot posiada siedzibę główną oraz co najmniej 10 podległych jednostek organizacyjnych usytułowanych poza siedzibą główną tego podmiotu.
Potencjał Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże nie później niż na dzień składania ofert, że dysponuje co najmniej trzema osobami posiadającymi co najmniej pięcioletnie doświadczenie w zakresie konfiguracji urządzeń CISCO.
Zdolne Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże nie później niż na dzień składania ofert, że dysponuje co najmniej trzema osobami posiadającymi co najmniej pięcioletnie doświadczenie w zakresie konfiguracji urządzeń CISCO.
Sytuacja Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że dysponuje kwotą lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 250 000,00 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Wszystkie dokumenty wymagane przez Zamawiającego zostały wymienione w SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień Umowy w następującym zakresie: zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku: zmiany obowiązującej stawki VAT, jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować: zwiększenie kosztów wykonania Umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, zmniejszenie kosztów wykonania Umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę, rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy na podstawie § 14. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z Umowy planowanymi świadczeniami, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmiany materiałów urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to okoliczności: powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu Umowy, powodujące poprawienie parametrów technicznych, wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. zmiany terminu realizacji w przypadku: zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego i/lub Płatnika, takich jak: wstrzymanie realizacji zamówienia przez Zamawiającego i/lub Płątnika na jego wyraźne żądanie, konieczność usunięcia niezawinionych błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji, konieczność wydłużenia terminu właściwego dla odpowiednich czynności Zamawiającego i/lub Płatnika określonych w Umowie. zmian wynikających z oddziaływania czynników zewnętrznych, na które strony Umowy nie mają wpływu, w tym siły wyższej, Zamawiający informuje, że zmiany terminów określonych w Projekcie nie są zmianami postanowień Umowy i nie wymagają aneksu do Umowy z zastrzeżeniem, że ww. zmiany nie wykraczają poza termin realizacji przedmiotu Umowy określony w § 4 ust. 5. Zmiany teleadresowe, obsługi administracyjno-bankowej (np. zmiana numeru konta) oraz zmiany składu koordynatorów realizacji Umowy nie stanowią istotnych zmian w rozumieniu art. 144 ustawy i nie wymagają aneksu do Umowy, a jedynie pisemnego zawiadomienia. Postanowienia zawarte w ust. 1 należą do katalogu zmian, na które Zamawiający i/lub Płatnik może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień Umowy: inicjowanie zmian odbywa się na podstawie pisemnego wniosku, który Zamawiający kieruje do Wykonawcy lub Wykonawca do Zamawiającego, przyczyny dokonywania zmian postanowień Umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w sposób wyczerpujący w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy i/lub Zamawiającego, protokół konieczności, itp.)
Kod kryterium B
Kryt 1p 98
Kryt 2 Dodatkowe godziny szkoleniowe
Kryt 2p 2
Adres strony internetowej siwz http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/zilp_bedon/zamowienia_publiczne
Adres uzyskania siwz Zakład Informatyki LP Sękocin Stary ul. Leśników 21C 05-090 Raszyn
Data składania wniosków 08/01/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Zakład Informatyki LP Sękocin Stary ul. Leśników 21C 05-090 Raszyn pokój nr 2
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)