Budowa kanalizacji sanitarnej dla wsi Laskowice gm. Lasowice Wielkie

Data publikacji 2015-03-16
Data zakończenia 2015-03-31 12:00:00
Instytucja Gmina Lasowice Wielkie
Miejscowość Lasowice Wielkie
Województwo opolskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 36289 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000000, 452000000, 452313008, 452324233, 453100003, 311220007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji :
Budowa kanalizacji sanitarnej dla wsi Laskowice
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać:
a) Montaż tłoczni ścieków PL-1 jako prefabrykowanej w zbiorniku z PEHD o średnicy Ø 2000 mm wraz z wyposażeniem wewnętrznym, sterowaniem oraz zagospodarowaniem terenu,
b) Montaż przydomowych pompowni ścieków - szt. 48, prefabrykowanych z PE Ø 800 z kompletnym wyposażeniem, sterowaniem i zasilaniem energetycznym.,
c) sieć kanalizacyjną grawitacyjną o dł. przewidywanej - 4,2 km,
d) przyłącza kanalizacyjne grawitacyjne - dł. przewidywana - 1,8 km.
e) sieć kanalizacyjną ciśnieniową wykonywaną przewiertem sterowanym, przewidywana długość ok. 4,3 km
f) przyłącza kanalizacyjne ciśnieniowe wykonywane przewiertem sterowanym- przewidywana dł. 1,8 km.
g) roboty różne w tym: odtworzenie nawierzchni dróg, poboczy, i chodników.
h) dostawa agregatu prądotwórczego przewoźnego o mocy 40 kVA/32 kW w obudowie wyciszonej
Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:
a) - wykonania pełnej obsługi geodezyjnej oraz sporządzenia i zatwierdzenia w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej map powykonawczych z inwentaryzacji geodezyjnej.
b) - organizacji placu budowy i zaplecza budowy (przejazdy, objazdy, projekty organizacji ruchu, oznakowania dróg, zajęcia pasa drogowego, projekty organizacji ruchu w pasie drogowym oraz inne niezbędne projekty wykonawcze. )
c) - ubezpieczenia budowy, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej wykonawcy za szkody wyrządzone osobom trzecim, dozór mienia i inne.
d) - wykonania wszelkich prac wynikających z warunków, zezwoleń, decyzji, wydanych w związku z realizacją inwestycji.
e) - wszelkie inne prace, niezbędne badania(laboratoryjne), sprawdzenia, pomiary i odbiory instalacji , wymagane dla przedmiotu zamówienia w celu przekazania do użytkowania.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Lasowice Wielkie
Ulica Lasowice Wielkie 99A
Nr domu 99A
Miejscowość Lasowice Wielkie
Kod Pocztowy 46-282
Województwo opolskie
Tel 077 4175470
Fax 077 4175491
Regon 53141302400000
E-mail rgk@lasowicewielkie.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6. polegających na wykonaniu sieci kanalizacji sanitarnej i przyłączy dla nieruchomości nie ujętych w pierwotnej dokumentacji.(np. nowo budowane obiekty) - 10 % zamówienia podstawowego.
Czas D
Data zakończenia 30/07/2016
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 90 000,-(słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na rachunek bankowy, kwota wadium musi zostać zaksięgowana przed upływem terminu składania ofert. 10.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu , 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jast zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r, nr 42, poz. 275 ze zmianami). Rachunek bankowy Zamawiającego: 08 8890 1053 0000 1094 2007 0003
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie określonych wymagań. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: - wykaże, wykonanie (zakończenie) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej, polegającej na wybudowaniu kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami przydomowymi o wartości minimum 3 000 000 ( która obejmuje w swoim zakresie wykonywanie robót przewiertem sterowanym jak i montaż pompowni przydomowych) a robota ta jest potwierdzona dowodami, o wykonaniu w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Ocena warunku na podstawie przedłożonych dokumentów.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje określonych wymagań. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jaka zostanie im powierzona. Wykonawca na funkcję wymienioną poniżej, wskaże osobę, którą musi mieć dostępną na etapie realizacji zamówienia, spełniającą następujące wymagania: - Kierownik budowy Wymagana liczba osób: 1 Minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, - minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku Kierownika Budowy przy prowadzeniu i rozliczaniu zadań polegających na budowie kanalizacji sanitarnych. - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję kierownika budowy na min. 1 lub 2 lub 3 zadaniach obejmujących budowę kanalizacji sanitarnej o łącznej wartości min. 3 000 000 zł. brutto. - kierownik robót branży elektrycznej Wymagana liczba osób : 1 Minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: - uprawnienia do kierowania robotami w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych , - minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika robót w zakresie elektroinstalacyjnych.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie określonych wymagań. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy : - przedłużenia Terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach: a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania Terenu budowy, konieczności zmian Dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie Terminu zakończenia robót, b) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, c) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, d) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, e) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, f) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, g) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. - zmiany Umowy w zakresie Materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach: a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w Dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych Wad tej Dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, b) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w Dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 PrBud, c) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, d) wystąpienia warunków Terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, e) konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, f) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, g) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. - Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany wynagrodzenia należnego z tytułu realizacji Umowy odpowiednio w przypadkach określonych w pkt. 19,.2.2. oraz w wyniku zmiany podatku VAT.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 gwarancja
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.bip.lasowicewielkie.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Lasowice Wielkie, 46-282 Lasowice Wielkie 99A, pok. nr 4 I piętro.
Data składania wniosków 31/03/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Urząd Gminy Lasowice Wielkie, 46-282 Lasowice Wielkie 99A, w Sekretariacie (pok. nr 1 - I piętro)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)