Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kluczbork
|
Ulica |
ul. A. Mickiewicza 8
|
Nr domu |
8
|
Miejscowość |
Kluczbork
|
Kod Pocztowy |
46-200
|
Województwo |
opolskie
|
Tel |
077 4182540, 4186565, 4180105
|
Fax |
077 4182323
|
Internet |
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_kluczbork/zamowienia_publiczne
|
Regon |
53055930000000
|
E-mail |
i.protas@katowice.lasy.gov.pl, u.krzeminska-plesner@katowice.lasy.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
|
Rodzaj zam inny |
Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Dokumentacja projektowa oraz STWiORB opisuje rodzaj prac, które zamawiający przewiduje zamówić jako zamówienia uzupełniające.
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/06/2016
|
Wadium |
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium przez cały okres związania ofertą. W przedmiotowym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium, w wysokości 60 000, 00 zł ( słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
2)Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
3)Wadium w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej o/Opole 10203000451110000000433030 z adnotacją na blankiecie przelewu: Wadium - nr sprawy: SZ-2710-3/2015.Wniesienie wadium będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym.
4) W przypadku wadium wnoszonego w formie niepieniężnej ( poręczenia lub gwarancje), oryginał dokumentu ( poręczenia lub gwarancji) należy złożyć w kasie Nadleśnictwa Kluczbork na I piętrze. Kasa czynna jest od Pn do Pt w godzinach 9.00 - 13.00. Kopię dokumentu ( poręczenia lub gwarancji) zdeponowanego w kasie, poświadczonego za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę należy dołączyć do oferty wraz z kopią potwierdzenia wniesienia wadium w kasie. Wzór takiego potwierdzenia stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.
5) Dokument wadialny powinien zawierać bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą.
6) Wykonawca, który nie wniesie wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
7) Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, poza złożeniem oświadczenia o spełnianiu warunku.
|
Wiedza |
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie należycie wykonał ( zakończył):
1) co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie budynku o kubaturze nie mniejszej niż 2500 m3 i wartości roboty, co najmniej 1 500 000 PLN brutto każda*,
2) co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na instalacji systemu pomp ciepła o mocy, co najmniej 30,00 kW, z dolnym źródłem ciepła o wartości roboty, co najmniej 100 000 PLN brutto każda*,
3) co najmniej dwie roboty budowlane, polegającą na wykonaniu instalacji ogniw fotowoltaicznych o łącznej mocy nie mniejszej niż 26,00 kWp i o wartości roboty, co najmniej 100 000 PLN brutto każda* .
*Wykonawca nie może sumować robót o mniejszej wartości celem uzyskania wymaganego warunku przez Zamawiającego.
Jako wykonanie ( zakończenie ) każdego z zadań należy rozumieć podpisanie Protokołu końcowego odbioru robót.
Zamawiający dopuszcza spełnienie warunku oddzielnie przez każdego z konsorcjantów.
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg. średniego kursu NBP na dzień zakończenia realizacji danego zamówienia.
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, poza złożeniem oświadczenia o spełnianiu warunku.
|
Zdolne |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.:
1) osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz która posiada minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy;
2) osobami, które będą pełnić funkcję kierowników robót, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:
a) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; która posiada minimum 5- letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót, w tym doświadczenie w zakresie kierowania robotami przy realizacji instalacji systemu pomp ciepła kW , z dolnym źródłem ciepła,
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która posiada minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót, w tym doświadczenie w zakresie kierowania robotami przy realizacji instalacji ogniw fotowoltaicznych,
c) drogowej , która posiada minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót.
UWAGA:
Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.).
|
Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, poza złożeniem oświadczenia o spełnianiu warunku.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 |
Przez roboty budowlane, których dotyczy obowiązek załączenia dowodów, Zamawiający rozumie roboty, o których mowa w Sekcji III.3.2) Ogłoszenia.
Dowodami są: a) poświadczenie ( dotychczasowe referencje, bezusterkowe protokoły odbioru robót) , b) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. a ), c) wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów , o których mowa w pkt. a ) i b), jeżeli roboty budowlane przedstawione w wykazie, zostały wcześniej wykonane na rzecz PGL LP Nadleśnictwa Kluczbork,;
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
Wykaz asortymentowo- ilościowy oferowanego wyposażenia wraz z kalkulacją cenową, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do Formularza oferty w celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę wyposażenie odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
|
Inne dokumenty |
1) Wypełniony formularz OFERTA, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, .
2)Kosztorys ofertowy Wykonawcy opracowany metodą kalkulacji szczegółowej wg. wytycznych zawartych w pkt. 12 SIWZ.
3)Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.
4)W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo lub pełnomocnictwa winny być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.
5)Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, (tzn. w sytuacji, gdy Wykonawca nie jest w stanie samodzielnie spełnić warunku udziału w postępowaniu), Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - oryginał dokumentu podpisany przez inny podmiot (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ).
5.1Jeżeli inne podmioty , o których mowa powyżej będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający wymaga przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach , o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp ( zgodnie z załącznikiem nr 7 A do SIWZ ).
6) Potwierdzenie wniesienia w kasie Nadleśnictwa Kluczbork wadium w formie niepieniężnej ( poręczenia /gwarancje), zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
2.1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy:
a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności temperatury powietrza poniżej 00 C, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych -zgodnie z ich instrukcją użytkowania , gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury; opady ciągłe , nie krótsze niż 2-3 dni, powyżej 0,75 cm wody na godzinę.), burze z wyładowaniami atmosferycznymi, gruba pokrywa śnieżna ( powyżej 5 cm);
b) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności; wstrzymanie robót przez Zamawiającego,
c) siły wyższej, przy czym za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie niemożliwe do przewidzenia, nieoczekiwane oraz niemożliwe do zapobieżenia powstaniu jego i jego szkodliwym następstwom,
d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności;
e) podpisania umowy na zamówienia dodatkowe, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 5 Prawa zamówień publicznych, o ile wykonywanie tych zamówień wpływa na termin wykonania niniejszej umowy;
f) wystąpienia istotnego błędu w dokumentacji projektowej - termin umowny może zostać wydłużony o czas niezbędny na usunięcie wad w projekcie przez Wykonawcę dokumentacji projektowej.
g) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia prac.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wyżej wymienionych, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
2.2) Zmiana sposobu spełniania świadczenia:
a) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy lub ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
b) niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, spowodowane zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenia kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, Zmiana ta będzie wprowadzona wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania, a Zamawiający nie może ponieść ryzyka zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian,
c) roboty zamienne będą wykonywane przy zachowaniu nie pogorszonych norm, standardowi parametrów,
d) w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmianę zakresu robót planowanych do powierzenia Podwykonawcom;
e) zmiana umowy z Podwykonawcą.
2.3) Zmiany osobowe:
a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach,
b) zmiana lub zatrudnienie nowego Podwykonawcy, przy pomocy którego wykonawca wykonuje przedmiot umowy, na innego, dysponującego co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym ,
c) zmiana inspektora nadzoru lub przedstawicieli ze strony Zamawiającego do realizacji umowy,
2.4) Zmiany wynagrodzenia:
Wynagrodzenie Wykonawcy będzie podlegało zmianom w wypadku zaistnienia następujących okoliczności:
a) nie wykonania całego zakresu przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę,
b) ograniczenia przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego,
c) wykonania robót zamiennych z uwzględnieniem warunków określonych w § 1 ust. 8, pkt. 82.
2.5) Pozostałe zmiany:
a) zmiana obowiązującej stawki VAT.
3. Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 pzp, w szczególności:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjna umowy ( np. zmiana rachunku bankowego);
b) zmiana danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku wprowadzenia w życie, po podpisaniu umowy, regulacji prawnych wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany.
5. Prawa i obowiązki wynikające z niniejszej umowy nie mogą być przeniesione na rzecz osób trzecich.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
70
|
Kryt 2 |
Termin wykonania
|
Kryt 2p |
30
|
Adres strony internetowej siwz |
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_kluczbork/zamowienia_publiczne
|
Adres uzyskania siwz |
PG LP Nadleśnictwo Kluczbork
ul. Mickiewicza 8
46-200 Kluczbork
Pokój nr 2
|
Data składania wniosków |
08/04/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
PG LP Nadleśnictwo Kluczbork
ul. Mickiewicza 8
46-200 Kluczbork
Sekretariat ( Pokój nr 13, I piętro)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
I. INFORMACJE W SPRAWIE PODWYKONAWSTWA.
1) Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
2) W ramach realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia podwykonawcom części zamówienia. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej siwz, części zamówienia, jaką ten zamierza powierzyć podwykonawcy.
3) Zamawiający informuje, że niewskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, jaką ten zamierza powierzyć podwykonawcy, co do zasady oznacza zobowiązanie się tego Wykonawcy do samodzielnego zrealizowania zamówienia w tej części.
4) W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w Formularzu oferty nazw ( firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
5)Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
6) Zasady udziału podwykonawców w realizacji przedmiotowego zamówienia Zamawiający określił we wzorze umowy - Załącznik nr 9 do SIWZ.
II. OFERTA SKŁADANA PRZEZ WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
1) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w kopii poświadczonej notarialnie.
2) W przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, mogą oni zostać zobowiązani, najpóźniej przed podpisaniem umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, do przedłożenia umowy regulującej ich współpracę.
3) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną za realizację zamówienia. Problematykę zobowiązań solidarnych regulują przepisy kodeksu cywilnego.
4) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest samodzielnie wykazać spełnianie warunku braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp. Pozostałe warunki udziału w postępowaniu, określone w pkt. 5.2 - 5.6 SIWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać łącznie.
5)Oferta składana przez Wykonawców występujących wspólnie musi zostać utworzona z dokumentów wymienionych w Rozdziale 6 SIWZ.
6)Oferta Wykonawców występujących wspólnie musi być podpisana i oznaczona w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|