Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Państwowe Gospodarstwo Leśne reprezentujące Skarb Państwa Nadleśnictwo Barycz
|
Ulica |
Barycz
|
Miejscowość |
Końskie
|
Kod Pocztowy |
26-200
|
Województwo |
świętokrzyskie
|
Tel |
0-41 375-38-50
|
Fax |
0-41 375-39-10
|
Internet |
http//www.radom.lasy.gov.pl/barycz
|
Regon |
67008053700000
|
E-mail |
nadlesnictwo.barycz@radom.lasy.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Przedsiębiorstwo państwowe
|
Rodzaj zam inny |
Przedsiębiorstwo państwowe
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/12/2015
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda zabezpieczenia złożonej oferty wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
2. Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
2.1. pieniądzu;
2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
2.3. gwarancjach bankowych;
2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 z późn. zm.).
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Celem spełnienia warunku zawartego art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi wykazać, iż w zakresie wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie dostawy o podobnym charakterze i zakresie, jakie obejmuje niniejsze zamówienie (dostawa sortów mundurowych dla leśnictwa lub innych służb mundurowych), o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 PLN każda. Wykonawca może sumować dostawy o mniejszej wartości, jeśli zrealizował je w ciągu 12-tu po sobie następujących miesiącach i dotyczą one tego samego wykonawcy, by uzyskać w/w wymaganą wartość. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
|
Sytuacja |
Celem spełnienia warunku zawartego art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi wykazać, iż w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do wykonania zamówienia na kwotę minimum: 50.000,00 zł. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Zamawiający określa, że dostawami, których dotyczy obowiązek wykazania przez wykonawcę w wykazie i złożenie dla nich poświadczeń, są minimum dwie dostawy, wykonane należycie, o podobnym charakterze i zakresie, jakie obejmuje niniejsze zamówienie (dostawa sortów mundurowych dla leśnictwa lub innych służb mundurowych), o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 PLN każda. Wykonawca może sumować dostawy o mniejszej wartości, jeśli zrealizował je w ciągu 12-tu po sobie następujących miesiącach i dotyczą one tego samego wykonawcy, by uzyskać w/w wymaganą wartość.;
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał w jaki sposób czynny (faktyczny) będą przekazywane te zasoby w szczególności przy poleganiu na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostaw przez Zamawiającego, 2. Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia dostaw. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1 - 2 termin wykonania umowy może ulec przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Zmiany osobowe: - zmiana osób, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w innych ustawach, a także SIWZ, będzie wymagała również zaakceptowania przez zamawiającego.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
91
|
Kryt 2 |
Okres gwarancji
|
Kryt 2p |
9
|
Adres strony internetowej siwz |
http//www.radom.lasy.gov.pl/barycz
|
Adres uzyskania siwz |
Nadleśnictwo Barycz, Barycz 69 26 - 200 Końskie
|
Data składania wniosków |
26/03/2015
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
Nadleśnictwo Barycz, Barycz 69 26 - 200 Końskie - sekretariat
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1. Znak sprawy postępowania: S.270.4.1.2015. 2. Oferowane sorty muszą być zgodne z dokumentacją techniczno-technologiczną i dokumentacją fotograficzną, która jest dostępna do wglądu na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo - Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu: http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna#.VP2jiOGSlHB i http://www.bedon.lasy.gov.pl/fotograficzna-dokumentacja-sortow-mundurowych#.VP2ptOGSlHA, a także z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia: załącznik nr 1.3 do SIWZ. 3. Sorty mundurowe winny posiadać świadectwo oceny wydane przez Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu, a w przypadku braku świadectwa, dokumentację techniczną potwierdzającą szycie, wykonanie wraz z certyfikatami dla materiałów niezbędnych do wykonania poszczególnych sortów. Dostawa na przedmiotowe umundurowanie leśnika musi spełniać warunki zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1.3 do SIWZ) oraz musi być zgodna ze wzorami określonymi w przepisach wyszczególnionych w pkt. 3.1. SIWZ. 4. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: - Forma i terminy płatności, jak w projekcie umowy; - Nie przewiduje się zaliczek na poczet materiałów; - Zamawiający informuje, że przy dostawie elementów (sortów) umundurowania, będącego przedmiotem zamówienia, stosuje PRAWO OPCJI. Oznacza to, że ostatecznie zamówiona ilość poszczególnych sortów będzie zależeć od aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego. Określone w formularzu cenowym (załącznik nr 1.2 do SIWZ) ilości poszczególnych rodzajów sortów są wielkościami szacunkowymi i stanowią przykładowe zestawienie sortów składających się na przedmiot zamówienia. Zgodnie z prawem opcji zamawiający może zamawiać towary w dowolnej konfiguracji, w zależności od swojego bieżącego zapotrzebowania. Ilości poszczególnych rodzajów elementów umundurowania będą realizowane zgodnie z indywidualnymi potrzebami pracowników nadleśnictwa, w ramach wartości zamówienia i przy zastosowaniu cen jednostkowych poszczególnych elementów (sortów) umundurowania, określonych przez wykonawcę w formularzu cenowym. Podana w formularzu cenowym łączna ilość elementów umundurowania ma posłużyć jedynie Wykonawcy do kalkulacji ceny ofertowej, która będzie stanowić maksymalne zobowiązanie Zamawiającego. Istnieje możliwość, w zależności od indywidualnych potrzeb pracowników nadleśnictwa, iż ilość ta może ulec zmianie i nie będzie to podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw. Prawem opcji objęte jest 50% wartości zamówienia, oznacza to, iż Zamawiający zobowiązany jest do zamówienia przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ o wartości co najmniej 50% wynagrodzenia Wykonawcy brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu umowy w całości. - Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego za rzeczywiście wykonaną część umowy. - Realizacja zamówienia odbywać się będzie w sposób zbiorowy w siedzibie Zamawiającego, w terminach wcześniej uzgodnionych, na podstawie zamówień indywidualnych i zbiorczych (wysyłkowa forma dostawy) lub na podstawie upoważnienia do odbioru (odbiór osobisty pracownika zamawiającego u wykonawcy zamówienia). - Nie ustala się minimalnej wartości jednorazowej dostawy realizowanej w oparciu o zlecenie Zamawiającego. - Koszty transportu sortów do siedziby Zamawiającego lub koszty ich dostarczenia w formie wysyłkowej spoczywają na wykonawcy i winien je uwzględnić w cenie ofertowej. - Wykonawca zapewni minimum 12 miesięczną gwarancję (liczoną od daty dostawy) na dostarczone sorty mundurowe na warunkach określonych w projekcie umowy. 5. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Odpowiednie oświadczenie należy złożyć wypełniając załącznik nr 6 do SIWZ, w którym wykonawca winien określić przewidywany zakres zamówienia, jaki zamierza powierzyć podwykonawcy. 6. Oferty wspólne: a) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. Warunki udziału w postępowaniu opisane w pkt. 6.2 SIWZ wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia powinni spełniać łącznie, b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, c) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgonie z jej postanowieniami, d) jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony jako partner kierujący (lider), upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów, f) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. 7. W przypadku, gdy wartości określone w dokumentach przedkładanych na potwierdzenie spełnienia warunku w warunku dot. wiedzy i doświadczenia zostaną wyrażone w walutach obcych, to do oceny spełnienia warunku zostaną przeliczone na złote (PLN) wedle średniego kursu NBP danej waluty do PLN z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 8. Do oferty należy załączyć formularz cenowy na wykonanie przedmiotowego zadania zgodnie z załącznikiem nr 1.2. do SIWZ. Formularz cenowy ma być sporządzony dokładnie na podstawie przedstawionego przez zamawiającego wzoru i uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia. Wykonawca określa ceny na wszystkie elementy zamówienia wymienione w formularzu cenowym, który po wypełnieniu przez Wykonawcę stanowić będzie załącznik do oferty. Formularz cenowy należy sporządzić zgodnie z dostarczonym wzorem wg zasady: bez zgody Zamawiającego w przedstawionym formularzu nie wolno wprowadzać żadnych zmian. W kosztach opisanych w formularzu ofertowym przez Wykonawcę należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Pominięcie pozycji wymienionych w formularzu cenowym poprzez nie wpisanie kosztów lub wpisanie wartości zero, brak pozycji w formularzu cenowym w stosunku do wzoru, zmiana pozycji formularza, zmiana treści pozycji formularza, zmiana w ilościach określonych przez Zamawiającego w poszczególnych pozycjach formularza cenowego skutkować może odrzuceniem oferty przez Zamawiającego, w szczególności w sytuacji braku możliwości poprawy omyłki zgodnie z art. 87 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. W sytuacji gdy wykonawca zmieni formę ale nie treść zapisów szczególnie w kolumnie nazwa sortu mundurowego zamawiający przyjmie, że formularz jest wypełniony prawidłowo i dla ujednolicenia ofert będzie mógł wprowadzić poprawki zgodnie z art. 87 Pzp. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, uwag dotyczących formularza cenowego, należy kierować do Zamawiającego zapytanie w celu udzielenia wyjaśnień. 10. Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|