Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki"
|
Ulica |
ul. Rzgowska 281/289
|
Nr domu |
281
|
Nr miesz |
289
|
Miejscowość |
Łódź
|
Kod Pocztowy |
93-338
|
Województwo |
łódzkie
|
Tel |
42 271 17 52; 271 17 53
|
Fax |
42 271 17 50
|
Internet |
www.iczmp.edu.pl
|
Regon |
47161012700000
|
E-mail |
zamowienia@iczmp.edu.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Instytut Badawczy
|
Rodzaj zam inny |
Instytut Badawczy
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 - tekst jednolity, z późn. zmianami) - do 50% wartości zamówienia podstawowego
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
29/05/2015
|
Wadium |
Zamawiający żąda wniesienia wadium przez Wykonawców uczestniczących w postępowaniu w wysokości 9 000,00 PLN, słownie: dziewięć tysięcy PLN, 00/100
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą rodzajowo przedmiotowi zamówienia tj. polegającą na wykonaniu adaptacji pomieszczenia pod aparaturę do RTG, o wartości co najmniej 200 000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy PLN) brutto, i udokumentuje, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
|
Zdolne |
Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna, iż Wykonawca jest w sytuacji finansowej pozwalającej na udział w postępowaniu, jeżeli wykaże, że:
1. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN /słownie: sto tysięcy PLN/
2. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 1 000 000,00 PLN /słownie: jeden milion PLN 00/100/, obejmującej odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy (odpowiedzialność kontaktowa) oraz z tytułu czynu niedozwolonego (odpowiedzialność deliktowa)
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
Oświadczenie o podwykonawstwie jeżeli Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy:
1. jeżeli ze względów technologicznych nie będzie możliwe zachowanie terminu wykonania zamówienia, może być on przedłużony, jednak wyłącznie za zgodą Zamawiającego wyrażoną w formie pisemnej;
2.jeżeli z powodu działania siły wyższej nie będzie możliwe zachowanie terminu wykonania zamówienia, może być on przedłużony, jednak wyłącznie za zgodą Zamawiającego wyrażoną w formie pisemnej;
3.jeżeli z powodu przerw w realizacji robót powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego nie będzie możliwe zachowanie terminu wykonania zamówienia, może być on przedłużony, jednak wyłącznie za zgodą Zamawiającego wyrażoną w formie pisemnej;
4.możliwość wprowadzenia innych rozwiązań technologicznych usprawniających wykonanie przedmiotu zamówienia ze względów technicznych lub finansowych z zastrzeżeniem, ze zmiany nie mają istotnego wpływu na pierwotne warunki udziału w postępowaniu oraz na pierwotny przedmiot zamówienia określony w SIWZ. Niniejsza zmiana musi być zaakceptowana przez Zamawiającego i Wykonawcę w formie pisemnej;
5.w toku realizacji umowy możliwa jest zmiana podwykonawców oraz zakres prac powierzonych podwykonawcom, jednak wyłącznie za zgodą Zamawiającego wyrażoną w formie pisemnej;
6.zmiany osób uczestniczących w realizacji zamówienia jednak wyłącznie za zgodą Zamawiającego wyrażoną w formie pisemnej;
7.jeżeli zaistnieje konieczności wykonania robót zamiennych;
8.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
9.zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
10.zmiany adresu siedziby firmy oraz zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
11.w przypadku dokonania zmiany zapisów umowy w z dnia 30.10.2014r r. nr 1/15/19/2014/62/1276 dotyczącej dotacji udzielonych przez Ministra Zdrowia
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Termin gwarancji na roboty budowlane
|
Kryt 2p |
5
|
Kryt 3 |
Termin gwarancji na urządzenia określone w programie funkcjonalno-użytkowym
|
Kryt 3p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
www.iczmp.edu.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź
|
Data składania wniosków |
01/04/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Informacje dodatkowe |
1. ZAMAWIAJĄCY ZALECA ZAPOZNANIE SIĘ Z OBSZAREM INSTYTUTU CZMP OBJĘTYM ROBOTĄ BUDOWLANĄ.
POMIESZCZENIA, W KTÓRYCH MAJĄ ZOSTAĆ WYKONANE ROBOTY BUDOWLANE ZOSTANĄ UDOSTĘPNIONE WYKONAWCOM PODCZAS OKAZANIA, KTÓRE ODBĘDZIE SIĘ W DNIU 20.03.2015 r. o godz. 10:00
2. Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego (bez zamówień uzupełniających)- 340 000,00 PLN netto
|