Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Muzeum Warszawy
|
Ulica |
Rynek Starego Miasta 28-42
|
Nr domu |
28-42
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00-272
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
+48 22 596 67 11
|
Fax |
+48 22 596 67 20
|
Internet |
www.muzeumwarszawy.pl
|
Regon |
01638704400000
|
E-mail |
urszula.kurek@muzeumwarszawy.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: samorządowa instytucja kultury
|
Rodzaj zam inny |
samorządowa instytucja kultury
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
2
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/05/2015
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium:
a. dla pierwszej części zamówienia- w wysokości- 5260,- złotych;
b. dla drugiej części zamówienia - wysokości- 2240,- złotych.
2. Wadium wnosi się w jednej z wymienionych poniżej form:
a. w pieniądzu,
b. przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao S.A.
28 1240 5918 1111 0000 4911 0618.
c. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym;
d. w gwarancjach bankowych;
e. w gwarancjach ubezpieczeniowych;
f. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.) w terminie do dnia składania ofert.
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty wadium rachunku Zamawiającego.
5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w osobnej kopercie - opisanej wadium - dołączonej do oferty.
6. W przypadku wnoszenia wadium w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, jak też w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w ust. 2 powyżej z wyłączeniem wadium wniesionego w pieniądzu, beneficjentem takich dokumentów musi być Muzeum Warszawy; złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Pzp.
7. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą.
8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ, spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
a. część pierwsza zamówienia- meble typowe - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie dostawy mebli, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 złotych każda;
b. część druga zamówienia - meble indywidualne - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie dostawy mebli, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 złotych każda
|
Sytuacja |
Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia:
a. część pierwsza zamówienia- suma gwarancyjna stanowiąca równowartość, co najmniej 100 000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych) na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia;
b. część druga zamówienia- suma gwarancyjna stanowiąca, co najmniej 50 000,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia;
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające zakres pełnomocnictwa, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i składania w jego imieniu oświadczeń woli oraz zaciągania zobowiązań. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
W przypadku, gdyby oferta zawierała informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca zobowiązany jest nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzec, że informacje wskazane w ofercie zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż stanowią one tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest złożyć, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu Zamówienia.
Uwaga!
Oświadczenie podmiotu trzeciego, aby mogło być uznane za dowód potwierdzający dysponowanie zasobami tego podmiotu, musi posiadać zarówno stosowną treść, z której będzie wynikało, że podmiot ten zobowiązał się do udostępnienia Wykonawcy określonych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu Zamówienia, jak i formę pisemną oraz, dla swej skuteczności, musi także zostać złożone przez osobę uprawnioną /osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Mając na uwadze powyższe, w przypadku złożenia zobowiązania podmiotu trzeciego, Wykonawca zobowiązany jest również do złożenia dowodów, że osoba podpisująca takie zobowiązanie, była uprawniona do działania w imieniu podmiotu trzeciego (dokumenty potwierdzające uprawnienia do reprezentacji).
Ze złożonego dokumentu powinno wynikać:
- zakres zobowiązania podmiotu trzeciego;
- rodzaj i zakres udostępnianych zasobów;
- sposób wykorzystywania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu Zamówienia;
- nazwa podmiotu (nazwa Wykonawcy), któremu zasoby zostaną udostępnione;
- charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z podmiotem trzecim;
- okres, na który podmiot trzeci udostępnia zasoby;
- w przypadku, gdy przedmiotem udostępnienia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie Zamówienia (w szczególności dotyczy to wiedzy i doświadczenia podmiotu trzeciego), taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu Zamówienia, wraz ze wskazaniem zakresu i okresu uczestnictwa podmiotu trzeciego w wykonaniu Zamówienia, gwarantującego realne przekazanie zasobów, na których polega Wykonawca.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Istotne postanowienia umowy zostały zawarte odpowiednio w załączniku numer 11 do SIWZ- część pierwsza zamówienia - meble typowe, w załączniku numer 12 do SIWZ- część pierwsza zamówienia - meble indywidualne.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie:
a) wystąpienia w trakcie realizacji umowy, zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług dla przedmiotu umowy lub innych przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
b) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ,
c) zmiany sposobu realizacji zamówienia wynikającej ze zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
d) w przypadku ograniczenia środków finansowych jakimi dysponuje Zamawiający - ograniczeniu ulegnie odpowiednio zakres rzeczowy zamówienia i cena.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
70
|
Kryt 2 |
Termin dostawy
|
Kryt 2p |
30
|
Adres strony internetowej siwz |
www.muzeumwarszawy.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Muzeum Warszawy,ulica Jezuicka 1/3, Warszawa (III piętro, pokój nr 305)
|
Data składania wniosków |
26/03/2015
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
Muzeum Warszawy, III piętro, pokój nr 309 - Kancelaria, adres korespondencyjny ulica Jezuicka 1/3, Warszawa.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamówienie zostanie udzielone w ramach realizacji projektu pod nazwą Poprawa oferty kulturalnej i dostępności Centrum Interpretacji Zabytku Muzeum Warszawy współfinansowanego z europejskiego funduszu rozwoju regionalnego w ramach priorytetu VI Wykorzystywanie walorów naturalnych i kulturowych dla rozwoju turystyki i rekreacji działania 6.1. Kultura Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|