Zakup wraz z dostawą środków czystości dla potrzeb Uzdrowiska Goczałkowice-Zdrój Sp. z o.o

Data publikacji 2015-03-18
Data zakończenia 2015-03-30 09:00:00
Instytucja Uzdrowisko Goczałkowice-Zdrój Sp. z o.o.
Miejscowość Goczałkowice-Zdrój
Województwo śląskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Środki czyszczące,
  • Worki i torby,
  • Produkty z tworzyw sztucznych,
  • Perfumy i produkty toaletowe,
  • Produkty do pielęgnacji rąk,
  • Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

Szczegóły

Numer ogłoszenia 59872 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 388130004, 392240008, 195200007, 337600005, 337412008, 189300007, 337119006, 398000000, 398300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą środków czystości dla potrzeb Uzdrowiska Goczałkowice-Zdrój, w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do siwz. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 pakiety.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uzdrowisko Goczałkowice-Zdrój Sp. z o.o.
Ulica ul. Uzdrowiskowa 54
Nr domu 54
Miejscowość Goczałkowice-Zdrój
Kod Pocztowy 43-230
Województwo śląskie
Tel 32 449 21 14
Internet www.gozdroj.pl
Regon 00029188800000
E-mail przetargi@gozdroj.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Rodzaj zam inny spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Zaliczka Nie
Uprawnienie Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu.
Wiedza Na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga złożenia: a. wykazu wykonanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie - do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia są: w przypadku gdy podmiotem na rzecz którego wykonane były zamówienia wskazane w wykazie nie był Zamawiający - poświadczenie wydane przez ten podmiot - a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia - oświadczenie Wykonawcy. w przypadku gdy podmiotem na rzecz którego były wcześniej wykonane zamówienia wskazane w wykazie był Zamawiając, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania poświadczenia. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie wykonania w/w okresie co najmniej dwóch zamówień na dostawę środków czystości o wartości minimum: 100 000 zł brutto dla pakietu nr 1, 10 000 zł brutto dla pakietu nr 2, 10 000 zł brutto dla pakietu nr 3.
Potencjał Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu.
Zdolne Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu.
Sytuacja Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty VI. DOKUMENTY, W TYM OŚWIADCZENIA, JAKIE NALEŻY ZŁOŻYĆ W POSTĘPOWANIU 1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 2. Wypełniony formularz asortymentowo cenowy dla danego pakietu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 3. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków w postępowaniu wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 do siwz 4. Oświadczenie z art.24 ust. 1 prawo zamówień publicznych o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru stanowiącego zał. nr 4 do siwz 5. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do tego rejestru lub ewidencji wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w pkt. 5, a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. 7. Wykazu wykonanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia są: w przypadku gdy podmiotem na rzecz którego wykonane były zamówienia wskazane w wykazie nie był Zamawiający poświadczenie wydane przez ten podmiot a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia oświadczenie Wykonawcy. w przypadku gdy podmiotem na rzecz którego były wcześniej wykonane zamówienia wskazane w wykazie był Zamawiając, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania poświadczenia. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie wykonania w w okresie co najmniej dwóch zamówień na dostawę środków czystości o wartości minimum: 100 000 zł brutto dla pakietu nr 1, 10 000 zł brutto dla pakietu nr 2, 10 000 zł brutto dla pakietu nr 3. 8. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej co Wykonawca składający ofertę w przypadku składania oferty przez Wykonawcę należącego do grupy kapitałowej. 9. Informacja potwierdzająca, że istniejące, wykazane przez Wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy Wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu. 10. Pisemne zobowiązania innych podmiotów zgodnie z art.26 ust.2b ustawy do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (wiedza, doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia oraz zdolności finansowe) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia dotyczy Wykonawców którzy polegają na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia oraz zdolnościach finansowych innych podmiotów. 11. W przypadku dokumentów o których mowa w pkt. 4 i 5 innych podmiotów na okoliczność gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26. ust.2b ustawy pzp Zamawiający zażąda tych dokumentów tylko wtedy gdy podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia. W przypadku gdy podmiot trzeci nie będzie brał udziału w realizacji zamówienia lecz udostępni swoje zasoby np. sprzęt, pracowników Zamawiający nie zażąda tych dokumentów. 12. W przypadku gdy Wykonawca wskazując spełnienie warunków o których mowa w art.22 pkt.1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy, Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów zażąda dokumentów w szczególności: zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia, Uwaga: 1. Ww dokumenty proszę złożyć we wskazanej kolejności (z zastrzeżeniem pkt. 2) oznaczając je odpowiednio jako kolejne załączniki, poprzedzając je ponadto spisem treści ze wskazaniem strony oferty, na której załączniki te są dostępne. 2. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca ma wolę zastrzeżenia do wyłącznej wiadomości Zamawiającego należy przedstawić w odrębnej części oferty odpowiednio je zabezpieczając oraz opatrując dopiskiem Tajemnica przedsiębiorstwa informacje zastrzeżone do wyłącznej wiadomości Zamawiającego. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VI pkt. 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3) oraz w pkt. 4) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Szczegółowe warunki umowy o wykonanie zamówienia zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin dostawy środków czystości
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.gozdroj.pl
Adres uzyskania siwz Uzdrowisko Goczałkowice -Zdrój Sp. z o.o. ul. Uzdrowiskowa 54 43-215 Goczałkowice - Zdrój pokój nr 11
Data składania wniosków 30/03/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Uzdrowisko Goczałkowice -Zdrój Sp. z o.o. ul. Uzdrowiskowa 54 43-215 Goczałkowice - Zdrój Biuro Zarządu
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)