ZZP-2380-15/2015 Dostawa druków do Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu

Data publikacji 2015-03-18
Data zakończenia 2015-03-26 11:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Druki i produkty podobne,
  • Pozostałe druki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 60820 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 220000000, 224580005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

ZZP-2380-15/2015 Dostawa druków. Szczegółowy zakres i ilości podane zostały w SIWZ

Opis

szczegółowy opis określa zał. nr 1 do SIWZszczegółowy opis przedmiotu zamówienia podany został w zał. nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji
Ulica ul. Jana Kochanowskiego 2A
Nr domu 2A
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 60-844
Województwo wielkopolskie
Tel 061 8412743, 8412740
Fax 061 8412744
Internet www.wielkopolska.policja.gov.pl
Regon 63070341000000
E-mail zzp@wielkopolska.policja.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium, w kwocie: w części nr 1 - (druki, bloczki) 3 000 zł, w części nr 2 (książki, teczki) 4 500 zł, 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: 1)w pieniądzu: przelewem na rachunek Zamawiającego w banku NBP O-Poznań nr konta 75 1010 1469 0046 0413 9120 0000, z adnotacją Wadium ZZP-2380-15-2015 - część nr 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 ze zm.). W przypadkach określonych w ppkt 2-5 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu oryginału dokumentu (sekretariat Sekcji ds. Zamówień Publicznych KWP w Poznaniu) oraz załączenia do oferty kopii oryginału poświadczonej za zgodność z oryginałem, a w przypadku określonym w ppkt 1 Wykonawca załączy do oferty kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem. Z treści gwarancji-poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i na okres nie krótszy niż okres związania ofertą. 4.Zamawiający zwróci wadium: 1)wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 5, 2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu z nim umowy, 3)na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5.Zamawiający zatrzyma wadium wraz odsetkami, jeżeli: 1)wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2)Wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Wiedza Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże wykonanie lub wykonywanie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy: a) dla części nr 1 - druków akcydensowych, o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 PLN brutto, b) dla części nr 2 - druków akcydensowych w formie książek, o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto oraz załączy dowody, określające że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. poświadczenia, oświadczenia). Jeżeli Wykonawca złoży oferty do dwóch części postępowania i wykaże jedną dostawę o wartości nie mniejszą niż 150 000,00 PLN brutto, wówczas Zamawiający uzna spełnienie wymienionego warunku w obydwu częściach postępowania, przy czym Wykonawca w treści załącznika nr 6 (wykaz dostaw) winien wskazać, że dostawa dotyczy druków akcydensowych i druków akcydensowych w formie książek
Potencjał Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Zdolne Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże wykonanie lub wykonywanie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy: a)dla części nr 1 - druków akcydensowych, o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 PLN brutto, b)dla części nr 2 -druków akcydensowych w formie książek, o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto, oraz załączy dowody, określające że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. poświadczenia, oświadczenia). Jeżeli Wykonawca złoży oferty do dwóch części postępowania i wykaże jedną dostawę o wartości nie mniejszą niż 150 000,00 PLN brutto, wówczas Zamawiający uzna spełnienie wymienionego warunku w obydwu częściach postępowania, przy czym Wykonawca w treści załącznika nr 6 (wykaz dostaw) winien wskazać, że dostawa dotyczy druków akcydensowych i druków akcydensowych w formie książek. Zamawiający zastrzega ponadto, iż wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy, podlega wykonawca, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, chyba że wykonawca udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W przypadku, gdy Wykonawca w celu spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu podmiotu trzeciego, zobowiązany jest, przedstawić: a)pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, które winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę podmiotu trzeciego udzielenia Wykonawcy odpowiedniego zasobu - wskazywać jego rodzaj, czas jego udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu, lub b)inne stosowne dokumenty, dotyczące: -zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, -charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, -sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, -ewentualnego zakresu i okresu udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia.
Inne dokumenty 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z kalkulacją cenową o treści określonej w załączniku nr 2 do SIWZ wraz z kalkulacją cenową, 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a)ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, b)ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela-lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach: 1.Zmiana terminu dostawy: 1)zmiany spowodowane siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie dostawy w terminie, 2)zmiany będące następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy, 3)dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1 - 2 termin dostawy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności, a w przypadku okoliczności o których mowa w pkt 3, do czasu wyczerpania kwoty. 2.Zmiana sposobu spełnienia świadczenia: 1)dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia, 2)zmiany spowodowane nieprzewidywalną koniecznością wykonania usług nie wymienionych w umowie, 3)dopuszczalne jest powierzenie części zamówienia podwykonawcy w przypadku, gdy oferta wykonawcy realizującego usługi nie zawierała wskazania części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza on powierzyć podwykonawcy. Powierzenie części zamówienia podwykonawcy możliwe jest w przypadku wykazania przez Wykonawcę, że proponowana zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, lub konieczna jest dla prawidłowego lub terminowego wykonania usług. 3.Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy: 1)zmiany polegające na obniżeniu wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, 2)zmiany spowodowane udzieleniem przez Wykonawcę upustów promocyjnych - W przypadku udzielenia przez Wykonawcę upustów promocyjnych dla klienta w okresie trwania umowy, upusty będą obowiązywały również dla tej umowy, 3)zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. 4)dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy). 5)Dopuszczalna jest zmiana umowy polegającą na zmianie płatnika należności wynikających z niniejszej umowy. 4.Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 termin dostawy
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz www.wielkopolska.policja.gov.pl
Adres uzyskania siwz w Sekcji ds. Zamówień Publicznych ul. Dąbrowskiego 17 a, w pok. nr 4, 60-838 Poznań
Data składania wniosków 26/03/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce sekretariat Sekcji ds. Zamówień Publicznych ul. Dąbrowskiego 17 a, w pok. nr 4, 60-838 Poznań
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)