Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o .o.
|
Ulica |
ul. Zamkowa 4
|
Nr domu |
4
|
Miejscowość |
Zabrze
|
Kod Pocztowy |
41-803
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
32 277 61 00
|
Fax |
32 271 73 11
|
Internet |
www.szpitalzabrze.pl
|
Regon |
24112785700000
|
E-mail |
administracja3@szpitalzabrze.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Podmiot prawa publicznego
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
6
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
24
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium ani zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie stawia w niniejszym postępowaniu Wykonawcy warunku udziału w postępowaniu, tym samym nie opisuje sposobu dokonania oceny jego spełnienia. Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ
|
Wiedza |
Wykonawcy posiadania wiedzy i doświadczenia tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali, (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują) co najmniej 2 (dwa) zadania o podobnym charakterze tj.
a) dostawy odczynników i materiałów zużywalnych zgodnie (PAKIETY 1 - 4)
b) dzierżawy czytnika pasków do moczu wraz z dostawą wieloparametrowych pasków do moczu oraz szybkich testów do analityki (PAKIET 5) i/lub gazometru wraz z sukcesywną dostawą odczynników (PAKIET 6)
|
Potencjał |
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie stawia Wykonawcy warunku udziału w postępowaniu, tym samym nie opisuje sposobu dokonania oceny jego spełnienia. Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ
|
Zdolne |
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie stawia Wykonawcy warunku udziału w postępowaniu, tym samym nie opisuje sposobu dokonania oceny jego spełnienia. Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ
|
Sytuacja |
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie stawia Wykonawcy warunku udziału w postępowaniu, tym samym nie opisuje sposobu dokonania oceny jego spełnienia. Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
1. W celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane towary wymagań określonych przez Zamawiającego, (składając ofertę na PAKIETY od 1 do 4) Wykonawca składa niżej wymienione dokumenty:
1) Oświadczenie Wykonawcy /Załącznik nr 5 do SIWZ/ o tym, że wszystkie wymienione w Formularzu ofertowym / Załącznik nr 1 do SIWZ / produkty dopuszczone są do obrotu w Polsce zgodnie z ustawą z 20 maja 2010r (Dz.U. Nr 107 poz 697) o wyrobach medycznych.
WARUNKI DOTYCZACE POSZCZEGÓLNYCH PAKIETÓW ZAWARTE SĄ BEZPOŚREDNIO POD KAŻDA TABELĄ. Zgodnie z ich zapisami Wykonawca dołączy do oferty wymagane przez Zamawiającego dokumenty, ulotki, instrukcje itp.
UWAGA!!!
Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć
a) potwierdzające, że dany produkt dopuszczony jest do obrotu w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych.
b) Potwierdzenie, że dany produkt spełnia postawione przez Zamawiającego warunki opisane w i pod każdą tabelą formularza ofertowego
2. W celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane towary wymagań określonych przez Zamawiającego, (składając ofertę na PAKIET 5 - dzierżawę czytnika wieloparametrowych pasków do moczu wraz
dostawą pasków wieloparametrowych oraz szybkich testów do analityki i/ lub PAKIET 6 - na dzierżawę analizatora do gazometrii wraz z sukcesywna dostawą) Wykonawca składa niżej wymienione dokumenty;
1) Oświadczenie Wykonawcy /Załącznik nr 5a do SIWZ /o tym, że wszystkie wymienione w Formularzu ofertowym / załącznik nr 1 do SIWZ /produkty dopuszczone są do obrotu w Polsce zgodnie z ustawą z 20 maja 2010 r. (Dz. U. Nr 107 poz. 679) o wyrobach medycznych.
UWAGA!!!
Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty potwierdzające, że dany produkt dopuszczony jest do obrotu w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych.
2) Wykonawca do oferty dołączy katalogi, foldery lub inne materiały zawierające kolorowe zdjęcia oraz opis oferowanego aparatu do gazometrii
3) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, dostarczy Zamawiającemu:
a) wraz z dostawą zaoferowanego urządzenia dokumenty dopuszczające je do obrotu i stosowania na terenie RP, a także wydrukowaną przejrzystą i pełną (krok po kroku) instrukcję obsługi, konserwacji aparatów w języku polskim i dla sprzętów, które wymagają instrukcji obsługi.
b) wraz z pierwszą dostawą odczynników wymagane świadectwa i atesty (dopuszczenia bezpieczeństwa, szkodliwości, karty charakterystyki lub oświadczenia o niepodleganiu przepisom o szkodliwościach) dla odczynników
3. W celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane serwisowanie wymagań określonych przez Zamawiającego, (składający ofertę na PAKIET 1 ) Wykonawca składa niżej wymienione dokumenty:
1) Oświadczenie Wykonawcy / Załącznik nr 5b do SIWZ /o tym, że posiada on odpowiednie uprawnienia (certyfikaty itp.), przeszkolenia oraz możliwości techniczne do wykonania przeglądów, konserwacji sprzętu medycznego wymienionego w Załączniku nr 1 do SIWZ
UWAGA!!!
Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty uprawniające do wykonywania w/w określonej czynności serwisowej.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Dotyczy umowy na dzierżawę sprzętu wraz z dostawą odczynnika.
1. Zgodnie z treścią art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana umowy może nastąpić m.in. w przypadkach wskazanych poniżej:
1) podwyższenie cen jednostkowych może nastąpić jedynie w przypadku urzędowej zmiany stawek podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie, jedynie o wysokość tych zmian.
2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy
w przypadku niewykorzystania w całości przedmiotu umowy. Umowa może zostać przedłużona do całkowitego wykorzystania asortymentu stanowiącego przedmiot umowy
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków finansowych oraz do ograniczenia zamówień w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstępstwem od wykonania umowy, ani odstąpieniem od niej, nawet w części
4) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego,
5) Realizacja przez Wykonawcę przed terminem wskazanym w § 3 ust. 1 a, b pełnej ilości dostaw odczynników, objętych przedmiotem umowy i oznaczonych w załączniku nr 1 do umowy, ma ten skutek, że umowa wygasa poprzez jej wykonanie w zakresie wyczerpanego asortymentu,
6) Zamawiający dopuszcza zmianę asortymentu (w tym odczynnika, aparatu i/lub sprzętu) będącego przedmiotem umowy, pod warunkiem zaoferowania produktu o parametrach identycznych lub lepszych.
Dotyczy umowy na dostawę odczynników i materiałów zużywalnych.
2. Zgodnie z treścią art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana umowy może nastąpić m.in. w przypadkach wskazanych poniżej:
1) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego,
2) podwyższenie cen jednostkowych może nastąpić jedynie w przypadku urzędowej zmiany stawek podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie, jedynie o wysokość tych zmian.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy
w przypadku niewykorzystania w całości przedmiotu umowy. Umowa może zostać przedłużona do całkowitego wykorzystania asortymentu stanowiącego przedmiot umowy
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków finansowych oraz do ograniczenia zamówień w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstępstwem od wykonania umowy, ani odstąpieniem od niej, nawet w części
5) Realizacja przez Wykonawcę przed terminem wskazanym w § 3 ust. 1 pełnej ilości dostaw, objętych przedmiotem umowy i oznaczonych w załączniku nr 1 do umowy, ma ten skutek, że umowa wygasa poprzez jej wykonanie w zakresie wyczerpanego asortymentu,
6) Zamawiający dopuszcza zmianę asortymentu będącego przedmiotem umowy, pod warunkiem zaoferowania produktu o parametrach identycznych lub lepszych
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
60
|
Kryt 2 |
Wiedza i doświadczenie
|
Kryt 2p |
40
|
Adres strony internetowej siwz |
www.szpitalzabrze.pl
|
Adres uzyskania siwz |
www.szpitalzabrze.pl
|
Data składania wniosków |
02/04/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
W siedzibie Zamawiającego w Zabrzu przy ul. Zamkowej nr 4, w Budynku Dyrekcji, parter, w pokoju nr 1.07
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|