Bezgotówkowa, dostawa artykułów biurowych oraz oryginalnych materiałów eksploatacyjnych nie prefabrykowanych do sprzętu biurowego na potrzeby Pomorskiej WK OHP oraz na potrzeby projektu Ginące zawody pomysłem na przyszłość

Data publikacji 2015-03-19
Data zakończenia 2015-04-01 08:00:00
Instytucja Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 61208 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301920001, 301976002, 301251105, 301243007, 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

- Przedmiotem zamówienia są sukcesywne bezgotówkowe dostawy artykułów biurowych, szkolnych oraz oryginalnych materiałów eksploatacyjnych nie prefabrykowanych do sprzętu biurowego, będącego na stanie PWK OHP w Gdańsku.
- Wszystkie materiały mają być fabrycznie nowe.
- Wszystkie produkty są przeznaczone do użytku biurowego.
- Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te podane pod pojęciem typu.
Pod pojęciem Fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające weszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (np. pojemność tusz/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia.
- Wszystkie wkłady do długopisów maja być wypełnione tuszem w minimum ¾ długości wkładu oraz być wykonane z przeźroczystego tworzywa pozwalającego sprawdzić ilość tuszu i zabezpieczone opakowaniem przed wysychaniem. Długopis lub wkład musi pisać do wyczerpania się tuszu.
- W celu potwierdzenia, że oferowane materiały równoważne spełniając wymagania Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wykazu materiałów równoważnych wraz z opisem materiału równoważnego. Jeżeli Wykonawca nie dostarczy wykazu materiałów równoważnych oznacza to, że będzie dostarczał materiały oryginalne.
-Zamawiający wymaga, aby oferowane przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne były fabrycznie nowe, posiadające oryginalne fabrycznie opakowania i nie użyto do ich produkcji składników uprzednio eksploatowanych, uzupełnianych, bądź przerabianych. Zaoferowane przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą być dopuszczone do stosowania przez producenta urządzeń eksploatowanych przez Zamawiającego. Wskazane przez Zamawiającego typy materiałów eksploatacyjnych określają minimalne cechy techniczne i wymagania jakościowe.
- Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone.
- Zamawiający dopuszcza równoważną ofertę na materiały eksploatacyjne. W przypadku złożenia oferty równoważnej na materiały eksploatacyjne do drukarek, telefaksów i kopiarek Wykonawca zobowiązuje się, że w wypadku nieprawidłowego działania dostarczonego towaru, który spowoduje uszkodzenie urządzeń drukujących i kopiujących będzie wykonywać naprawy uszkodzeń na własny koszt, a także poniesie wszelkie koszty związane z transportem uszkodzonego urządzenia.
- Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzeń drukujących (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Naprawa urządzenia drukującego wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (faxem) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy.
- W przypadku wadliwości materiałów eksploatacyjnych i artykułów biurowych lub szkolnych przedmiotowe materiały, artykuły biurowe lub szkolne zostaną wymienione przez Wykonawcę na nowe nie posiadające wad w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia, w dni robocze oraz w najbliższy dzień roboczy po dniach wolnych.
- Zamawiający wymaga aby dostarczone materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących i kopiujących posiadały minimum 1 rok gwarancji licząc od daty odbioru przez Zamawiającego. Wymóg ten dotyczy każdej z poszczególnych dostaw.
- Wykonawca zobowiązuje się do odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek w ramach zawartej umowy. Odbiór będzie następował po zgłoszeniu przez Zamawiającego w uzgodnionym przez Wykonawcę terminie.
- Każda dostawa winna być ubezpieczona przez Wykonawcę na jego koszt w zakresie odpowiedzialności cywilnej.
- Płatność za zamówienia cząstkowe nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy podany na fakturze VAT, w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania opcji, tj. możliwość zmniejszenia ilości poszczególnych rodzajów artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych w stosunku do podanych w formularzu cenowym. Maksymalny zakres przedmiotu zamówienia może być pomniejszony o nie więcej niż 50% ogólnej wartości tzn. zostanie zrealizowany w co najmniej 50% wartości zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości artykułów i materiałów eksploatacyjnych niż określona w ofercie. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze za zrealizowane dostawy bez naliczania kar umownych w razie zmniejszenia ilości dostaw.
Szczegółowy asortyment został określony w formularzu cenowym - tab A, B, C

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda
Ulica ul. J. Uphagena 27
Nr domu 27
Miejscowość Gdańsk
Kod Pocztowy 80-237
Województwo pomorskie
Tel 58 3017916
Fax 58 3017916
Internet http://www.pomorska.ohp.pl/
Regon 00103674400000
E-mail pomorska@ohp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak http://www.pomorska.ohp.pl/ http://pomorskawkohp.bip.gov.pl/
Rodzaj zamówienia Inny: instytucja rynku pracy
Rodzaj zam inny instytucja rynku pracy
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2015
Wadium 1. Zamawiający odstępuje od żądania wadium w niniejszym postępowaniu.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 12.1.1.
Wiedza O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca który spełni warunek określony w art. 22 ust.1 pkt.2 PzP i wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) należycie co najmniej: jedną dostawę materiałów eksploatacyjnych, artykułów biurowych o wartości minimum 100.000,00 zł brutto Należy dołączyć dowody, że dostawy zostały wykonane należycie.
Potencjał Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 12.1.1.
Zdolne Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 12.1.1.
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 12.1.1.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty - Zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów z zakresu wiedzy i doświadczenia, oraz potencjału technicznego i osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, - o ile dotyczy. - Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik także pełnomocnictwo określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. - W celu potwierdzenia, że oferowane materiały równoważne spełniając wymagania Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wykazu materiałów równoważnych wraz z opisem materiału równoważnego. Jeżeli Wykonawca nie dostarczy wykazu materiałów równoważnych oznacza to, że będzie dostarczał materiały oryginalne.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie: -Zmian organizacyjnych stron, np. zmiana reprezentacji lub siedziby firmy. -W przypadku zmian unormowań prawnych powszechnie obowiązujących np. zmiana urzędowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT. -Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia w przypadku realizacji tej części zamówienia, której w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie dokonano. -Zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego w postaci zmiany treści § 2 ust 2, 3 i 4. -W innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 termin realizacji dostawy
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz http://pomorskawkohp.bip.gov.pl/ http://www.pomorska.ohp.pl/
Adres uzyskania siwz ul. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk - pokój nr 605, VI piętro - sekretariat ogólny.
Data składania wniosków 01/04/2015
Godzina składania wniosków 08:00
Miejsce Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Gdańsku, ul. Uphagena 27 (sekretariat ogólny) 6 piętro, pokój numer 605, w nieprzekraczalnym terminie:
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Ginące zawody pomysłem na przyszłość EFS
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)