Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze

Data publikacji 2015-03-20
Data zakończenia 2015-03-31 10:00:00
Instytucja Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 39763 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 301920001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Zamawiającego. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w trakcie trwania umowy partiami. Ilość zamówień realizowanych w danym miesiącu, wielkość i termin realizowanej dostawy wynikać będzie z potrzeb
i dyspozycji Zamawiającego,
Materiały biurowe dostarczane będą do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, we wszystkich lokalizacjach Urzędu Marszałkowskiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Ulica ul. Podgórna 7
Nr domu 7
Miejscowość Zielona Góra
Kod Pocztowy 65-057
Województwo lubuskie
Tel 68 4565403, 4565404, 4565277
Fax 68 4565404
Internet www.lubuskie.pl
Regon 97077008900000
E-mail przetargi@lubuskie.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2015
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Wiedza Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie należycie, w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert, minimum 3 dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia, tj. dostawa materiałów biurowych, o wartości nie mniejszej niż 50 tys. złotych brutto każda dostawa - z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.
Potencjał Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty -Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, -Wypełniony i podpisany Formularz cenowy, -Pisemne zobowiązanie (w oryginale), o którym mowa w rozdziale IX pkt 7 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b i 2e ustawy Pzp, -Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy, -Uzasadnienie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa - jeżeli dotyczy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w niniejszym postępowaniu, w przypadku wystąpienia niżej podanych okoliczności: a) zmiany warunków płatności, b) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, c) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, d) zmiana asortymentu innego niż zaproponowany w ofercie. 2.Zmiany, o których mowa mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, a w szczególności: - w zakresie pkt. a i b - w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy, w szczególności dotyczących przepisów podatkowych, np. zmiany ustawowe podatku. - w zakresie pkt. c - w przypadku, gdy w terminie realizacji zamówienia określonym w umowie wartość złożonych zamówień i dostarczonych materiałów biurowych nie przekroczy maksymalnego wynagrodzenia umownego, umowa może być przedłużona - w drodze aneksu do umowy - do dwóch miesięcy, nie dłużej jednak niż do zrealizowania dostawy materiałów biurowych odpowiadającej war-tości maksymalnego wynagrodzenia, określonego w umowie. - w zakresie pkt. d - w przypadku braku dostępności towaru na rynku, co zostanie przez Wykonawcę udowodnione, o czym Wykonawca nie wiedział w chwili składania oferty dochowując należytej staranności, pod warunkiem iż nowy asortyment spełnia parametry określone w siwz, jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia oraz jest nie gorszej jakości niż asortyment zaoferowany na etapie składania oferty.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.lubuskie.pl.
Adres uzyskania siwz w siedzibie Zamawiającego, w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. nr 24
Data składania wniosków 31/03/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego, w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, Departament Administracyjno - Gospodarczy - KANCELARIA OGÓLNA
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Pomoc Techniczna, Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 Pomoc Techniczna, Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Pomoc Techniczna Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach POPT na lata 2007-2013 Funduszu Spójności POPT 2014-2020 Pomocy Technicznej PO RYBY 2007-2013.
Czy unieważnienie Nie
Wadium Nie dotyczy
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)