Dostawa wyposażenia w postaci mebli i wyposażenia AGD kuchni, rolet i żaluzji okiennych, elementów wyposażenia zawierających identyfikację promocyjną, wyposażenia biurowego i wyposażenia budynku oraz dostawa i montaż klimatyzacji do budynku Inkubatora Przedsiębiorczości w Kartuzach w ramach projektu Kaszubski Inkubator Przedsiębiorczości szansą rozwoju innowacyjnych przedsiębiorstw w Bytowie, Kościerzynie, Lęborku i Kartuzach współfinansowanego ze środków EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013

Data publikacji 2015-03-20
Data zakończenia 2015-04-08 10:00:00
Instytucja Powiat Kartuski
Miejscowość Kartuzy
Województwo pomorskie
Branża
  • Meble,
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
  • Różny sprzęt,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne,
  • Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 62822 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 392200000, 395154009, 397172003, 393000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia w postaci mebli, np. meble na wymiar do sali konferencyjnej - 1 kpl., meble do aneksu kuchennego - 1 kpl.; wyposażenia AGD kuchni, np. chłodziarko - lodówka - 1 szt., zlewy- 2 szt., kuchenka mikrofalowa - 1 szt., czajnik bezprzewodowy - 5 szt.; rolet i żaluzji okiennych - 41 szt.; elementów wyposażenia zawierających identyfikację promocyjną, np. naklejki na okna - 3 szt., tablice informacyjne - 4 szt., tabliczki na drzwi - 24 szt.; wyposażenia biurowego, np. mównica - 1 szt., wieszaki na ubrania - 9 szt., odkurzacz - 1 szt.; wyposażenia budynku, np. zestaw ławek - 2 szt., kosze na śmieci - 2 szt. oraz dostawa i montaż klimatyzacji - 1 szt. do budynku Inkubatora Przedsiębiorczości w Kartuzach w ramach projektu Kaszubski Inkubator Przedsiębiorczości szansą rozwoju innowacyjnych przedsiębiorstw w Bytowie, Kościerzynie, Lęborku i Kartuzach współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013. 2. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy i zamontuje we własnym zakresie i na własny koszt do siedziby Kaszubskiego Inkubatora Przedsiębiorczości w Kartuzach, ul. Mściwoja II 28A. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu instrukcji obsługi w języku polskim, kart produktów opisujących m.in. nazwę producenta, typ, model sprzętu i oprogramowania, kart gwarancyjnych i wymaganych atesów. 4. Wykonawca jest zobowiązany przed planowanym podjęciem robót montażowych uzgodnić z zamawiającym termin przystąpienia do wykonania zamówienia. 5. Ewentualne wskazanie producenta, nazwy firmy i nazw własnościowych zamawianego asortymentu służy jedynie określeniu parametrów zamawianych towarów, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Parametry i możliwości sprzętu zgodnie z opisanymi lub równoważne, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z zapisami szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Kartuski
Ulica ul. Dworcowa 1
Nr domu 1
Miejscowość Kartuzy
Kod Pocztowy 83-300
Województwo pomorskie
Tel 58 6810328
Internet http://spow.kartuzy.ibip.pl
Regon 19168645000000
E-mail gabiknopinska@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium Zamawiający odstępuje od pobrania wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ)
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jednej dostawy polegającej na dostawie wyposażenia budynku w meble, sprzęt biurowy i AGD o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto
Potencjał Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ)
Zdolne Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ)
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę co najmniej 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych)
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Za dostawy, których dotyczy obowiązek wskazania w wykazie dostaw, oraz załączenia dowodów, określających, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (główne dostawy) uznaje się zgodnie z opisem sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, jedną dostawę polegającą na dostawie wyposażenia budynku w meble, sprzęt biurowy i AGD o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ); 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047 i 1473, z 2014 r. poz. 423, 811, 915, 768, 1146 i 1232) (załącznik nr 3 do SIWZ); 3) Upoważnienie do podpisania oferty (pełnomocnictwo) powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie to powinno być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4) W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależne od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (oryginał) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 5) Dotyczy sekcji III. 4.3.1) Dokumenty podmiotów zagranicznych - Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, wymienionych w pkt III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy dotyczące: 1) zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy na skutek: a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, b) wykonywania na polecenie Zamawiającego dostaw zamiennych mieszczących się w przedmiocie zamówienia podstawowego, c) rezygnacji z niektórych z elementów wyposażenia, w takim wypadku Zamawiający może obniżyć wynagrodzenie Wykonawcy o kwoty odpowiadające cenom tego wyposażenia. Zamawiający gwarantuje jednak, że zamówienie nie będzie niższe niż 80% w zakresie łącznej kwoty określonej w umowie. Z tego tytułu nie służą Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia, 2) zmiany przedstawiciela ze strony Zamawiającego, zmiany osoby odpowiedzialnej po stronie Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia, 3) zmiany w danych podmiotowych oraz rachunku bankowym Wykonawcy, 4) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wydłużenia terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy, ze względu na konieczność wykonania na polecenie Zamawiającego dostaw zamiennych mieszczących się w przedmiocie zamówienia podstawowego, 5) zmiany dostawy, np. typu wyposażenia w przypadku wycofania zaproponowanego w ofercie z produkcji lub rynku pod warunkiem, ze będzie to mebel/wyposażenie, które spełnia warunki techniczne określone w SIWZ lub lepsze i nie spowoduje to wzrostu ceny oferty, 6) każdego przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, np. gdy obniży to koszty dostawy lub spowoduje skrócenie terminu realizacji dostaw, 7) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku: a) konieczności zlecenia zamówień dodatkowych w trybie zgodnym z przepisami ustawy Pzp, b) jeżeli nastąpią jakiekolwiek opóźnienia w dostawach spowodowane utrudnieniami, przeszkodami leżącymi po stronie Zamawiającego (np. nie udostępnienie w odpowiednim czasie pomieszczeń, w których mają być zamontowane elementy dostaw, nie odebranie w terminie uprzednio uzgodnionym z Wykonawcą całości dostaw). 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w postaci aneksu
Kod kryterium B
Kryt 1p 95.00
Kryt 2 Termin realizacji przedmiotu zamówienia
Kryt 2p 5.00
Adres strony internetowej siwz http://spow.kartuzy.ibip.pl
Adres uzyskania siwz W budynku Starostwa Powiatowego w Kartuzach przy ul. Gdańskiej 26, w pok. nr 14
Data składania wniosków 08/04/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce W budynku Starostwa Powiatowego w Kartuzach przy ul. Gdańskiej 26, w pok. nr 14
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe W ramach projektu Kaszubski Inkubator Przedsiębiorczości szansą rozwoju innowacyjnych przedsiębiorstw w Bytowie, Kościerzynie, Lęborku i Kartuzach współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)