Budowa oświetlenia hybrydowego na terenie Gminy Sławno

Data publikacji 2015-03-23
Data zakończenia 2015-04-08 09:30:00
Instytucja Gmina Sławno
Miejscowość Sławno
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Lampy i oprawy oświetleniowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 39941 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 452000009, 315200007, 453161109
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pn. Budowa oświetlenia hybrydowego na terenie Gminy Sławno (Kod CPV: 45200000-9; 31520000-7; 45316110-9), zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane oraz rozporządzeń wykonawczych.
II. Zakres rzeczowy robót budowlanych Budowa oświetlenia hybrydowego na terenie Gminy Sławno obejmuje:
Wykonanie prac dla czterech lokalizacji:
1. Roboty ziemne i budowa fundamentu
1) Wykop pod fundament.
2) Wykonanie fundamentu.
Fundament prefabrykowany żelbetowy dostosowany do wybranego zestawu oświetleniowego i wysokości lampy.
3) Zasypanie i zagęszczenie gruntu do wskaźnika zagęszczenia Is=1,0
2. Montaż zestawu lampy o zasilaniu hybrydowym
1) Montaż słupa.
Słup ze stali ocynkowanej. Słup nie powinien być wyposażony w rewizję. Przekrój i wysokości słupa dostosowana do umieszczenia źródła światła na wysokości min. 8 m nad teren. Słup powinien przenieść obciążenia dla strefy wiatrowej II, wysokości 0-200 m n.p.m.. Słup przystosowany do montażu: wysięgnika stalowego do oprawy oświetleniowej, panelu fotowoltaicznego, turbiny wiatrowej, oprawy LED, skrzynki z akumulatorem, sterownikiem i czujnikiem zmierzchowym.
2) Montaż nadstawki słupa.
Nadstawka słupa ze stali ocynkowanej dł. min. 90 cm.
3) Montaż wysięgnika do oprawy oświetleniowej.
Wysięgnik rurowy ocynkowany, długości min. 90 cm przystosowany do oprawy oświetleniowej LED. Wysięgnik powinien umożliwiać płynną zmianę konta nachylenia względem płaszczyzny podłoża.
4) Montaż ramy metalowej z panelem fotowoltaicznym (modułem fotowoltaicznym).
Rama aluminiowa, anodyzowana.
Panel fotowoltaiczny monokrystaliczny o mocy min. 120 W, o sprawności min. 20%. Dopuszczalny montaż 2 paneli ( modułów) o łącznej mocy nie mniejszej niż 120 W o sprawności min. 20%. Montaż paneli wykonać w taki sposób, aby żaden z elementów zestawu oświetleniowego ani słup nie powodował zacieniania modułu fotowoltaicznego, niezależnie od pory dnia i wysokości słońca nad horyzontem. Montaż paneli wykonać w taki sposób aby elementy istniejącej infrastruktury i zieleni nie powodowały zacienienia modułu fotowoltaicznego.
5) Montaż turbiny wiatrowej.
Turbina wiatrowa o mocy min. 300 W. Turbina ładująca akumulator od prędkości wiatry min. 2,0 m/s. Turbina musi być wyposażona w mechaniczne i elektryczne zabezpieczenie przed zbyt silnym wiatrem.
6) Montaż oprawy oświetleniowej LED o mocy min. 50 W.
Żywotność diod LED w oprawie nie powinna być mniejsza niż 60000 godzin pracy.
Oprawa powinna posiadać szybę ze szkła hartowanego o grubości min 4 [mm] oraz stopień ochrony minimum IP65.
7) Montaż skrzyni z szufladą, akumulatorem żelowym, programowalnym sterownikiem i czujnikiem zmierzchowym.
Skrzynia sterownicza stalowa ze stali ocynkowanej z zamykaną pokrywą z zabezpieczeniem przed ingerencja osób niepowołanych.
Akumulator żelowy 12V 120 Ah ładowany z dwóch źródeł: panelu fotowoltaicznego i turbiny wiatrowej.
Czujnik zmierzchowy o napięciu 12V DC realizujących sterowanie z zegarem cyfrowym umożliwiającym precyzyjne ustawienie czasu włączania i wyłączania lampy.
8) Montaż przewodów (połączenie: akumulator, oprawa, panel fotowoltaiczny, turbina wiatrowa, czujnik, sterownik) i uziemienia.
Wszystkie przewodzące elementy zestawu należy uziemić.
9) Programowanie sterownika, próby pomontażowe, wykonanie geodezji powykonawczej.
3. Prace porządkowe, przywrócenie terenu prac do stanu pierwotnego.
III. Lokalizacja lamp hybrydowych wg. załączonych map - Załącznik nr 9 do SIWZ, przed rozpoczęciem prac należy ustalić dokładną lokalizację z Zamawiającym.
IV. Montaż wszystkich urządzeń przeprowadzić zgodnie z instrukcją producenta danego urządzenia.
V. Roboty budowlane będą wykonywane w następujących terminach: od dnia przekazania terenu budowy do 22.05.2015.
VI. W ofercie Wykonawca określa wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie robót opisanych w załączonej STWIOR, SIWZ oraz przedmiarze robót (stanowiącym element pomocniczy przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego).
VII. Wykonawca w wynagrodzeniu ryczałtowym musi uwzględnić wszystkie koszty wykonania robót określonych w Specyfikacjach Istotnych Warunków Zamówienia.
VIII. W przypadku wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego jest on wyłącznie dokumentem pomocniczym.
IX. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z zaleceniami STWIOR oraz z obowiązującymi przepisami prawa, normami, zasadami wiedzy technicznej z uwzględnieniem następujących uwag:
1) Materiały stosowane muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, normami oraz zasadami wiedzy technicznej. Materiały, wyroby, urządzenia dla których wymagane są świadectwa jakości, należy dostarczać wraz z obowiązującymi świadectwami jakości i kartami gwarancyjnymi.
2) Posadowienie słupa i sposób montażu fundamentu wykonać zgodnie z zaleceniami producenta.
3) Po zakończeniu robót, a przed ich odbiorem Wykonawca zobowiązany jest do technicznego sprawdzenia jakości wykonanych robót wraz z dokonaniem potrzebnych pomiarów i próbnym uruchomieniem instalacji.
4) Śruby, nakrętki, podkładki stalowe, szpilki, kotwy mocujące powinny być pokryte galwanicznie warstwa metaliczną (ocynkowane).
5) Przed wmontowaniem należy sprawdzić stan faktyczny dostarczanych materiałów z dowodami dostaw i jakość dostarczonych materiałów.
6) Roboty ziemne wykonywane w pobliżu istniejących instalacji i urządzeń podziemnych należy wykonywać ręcznie.
7) Wykopy powinny być wykonywane z bezpiecznym nachyleniem skarp. Urobek powinien być składowany poza linią naturalnego odłamu.
8) Całość prac wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami budowy urządzeń elektrycznych.
9) Materiały, urządzenia i osprzęt muszą posiadać certyfikaty na znak bezpieczeństwa.
10) Wykonawca zobowiązany jest do takiego prowadzenia robót, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektów i infrastruktury, zlokalizowanych na terenie prowadzonych prac oraz zlokalizowanych poza terenem prac. W przypadku wystąpienia uszkodzeń obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury.
11) Wykonawca w ramach wynagrodzenia wykona własnym staraniem zasilanie terenu prac w energię elektryczną i wodę, według własnych potrzeb.
12) Wykonawca zobowiązany jest zorganizować montaż zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót.
13) Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów budowlanych (wywozu i utylizacji lub wywozu na składowisko odpadów) wytworzonych w trakcie prac oraz prowadzenia ich ewidencji i uzyskania decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami.
14) Na żądanie zamawiającego wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty zamienne. Rozliczenie ewentualnych robót zamiennych nastąpi kosztorysem różnicowym, który stanowić będzie różnicę pomiędzy kosztorysem ofertowym dla robót podstawowych, a kosztorysem robót zamiennych. Kosztorys zamienny należy opracować na zasadach określonych dla kosztorysu robót dodatkowych. O konieczności wykonania robót zamiennych zamawiający pisemnie powiadamia wykonawcę. Wykonawca w terminie 7 dni od daty otrzymania tego pisma sporządza kosztorys różnicowy.
15) Roboty zamienne mogą być także wykonane na wniosek wykonawcy po uprzednim uzgodnieniu z zamawiającym, według zasad jak dla robót zamiennych na żądanie zamawiającego.
16) Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z realizacją zadania.
X. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi min.
60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych
i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Zamawiający wymaga by okres rękojmi był równy okresowi udzielonej gwarancji.
IX. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsc usytuowania lamp, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej poniesie Wykonawca

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Sławno
Ulica ul. M. C. Skłodowskiej 9
Nr domu 9
Miejscowość Sławno
Kod Pocztowy 76-100
Województwo zachodniopomorskie
Tel 059 8106229
Fax 059 8107526
Internet www.gminaslawno.pl
Regon 77097990900000
E-mail ugslawno@pro.onet.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego o wartości nie przekraczającej 10 % wartości zamówienia podstawowego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia podanym powyżej
Czas D
Data zakończenia 22/05/2015
Wadium 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 1.700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100). 2. Wadium można wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Sławno Nr 50 9317 0002 0000 3131 2000 0030 z dopiskiem Wadium na budowę oświetlenia hybrydowego. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Sławnie, ul. M.C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno - w Sekretariacie, pokój nr 10 (Zamawiający w tym przypadku nie żąda załączenia potwierdzenia wniesienia wadium do oferty). 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie stosownych przepisów. 9. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu
Wiedza Wykonawca musi wykazać wykonanie, tj. zakończenie (rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej) w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 (dwóch) robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia hybrydowego, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł (brutto) każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ. Dokument należy złożyć wraz z dowodami dot. najważniejszych robót, określającymi, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu
Zdolne Wykonawca musi wykazać na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Dokument należy złożyć wraz z oświadczeniem potwierdzającym, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu
Sytuacja Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości łącznej minimum 50.000,00 zł. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. Wykaz prac powierzonych podwykonawcom - Załącznik nr 4 do SIWZ - jeśli dotyczy. 2. Zestawienie rzeczowo - finansowe operacji - Załącznik Nr 7 do SIWZ. 3. Kosztorys ofertowy, z podaniem wysokości cen jednostkowych czynników produkcji oraz innych kosztów. 4. Dowód wniesienia wadium.
Niepełnosprawne Nie
Dok potw 2 Tak
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, które zostaną wyrażone w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą nastąpić wyłącznie w następujących sytuacjach: 1) W zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy przypadku: a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w Rozdziale V, b) konieczności wykonania zamówień dodatkowych lub zamiennych, nieobjętych umową podstawową niezbędnych do jej prawidłowego wykonania, wpływających na termin wykonania robót objętych umową podstawową, c) wstrzymania przez Zamawiającego wykonywania robót, d) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny. 2) W zakresie zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego w takim zakresie, aby w razie wzrostu obciążeń podatkowych nie uległa wzrostowi kwota brutto wynagrodzenia, zaś w przypadku obniżenia należności podatkowych, aby kwota brutto została zmniejszona o nominalną równowartość pomniejszenia należności podatkowych Wykonawcy. 3) W zakresie zmiany kierownika budowy/kierowników robót branżowych, przedstawionego/ych w ofercie - jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. W przypadku zmiany kierownika budowy/kierowników robót branżowych - nowy kierownik budowy/kierownicy robót branżowych muszą spełniać wymagania określone w ofercie dla powyższych osób. 4) Wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrzne, niemożliwego do przewidzenia i nie możliwego do zapobieżenia. 2. We wszystkich przypadkach określonych w ust. 1 pkt. 1, termin realizacji może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, 4) opis wpływu zmiany na harmonogram realizacji i fakturowania oraz termin wykonania umowy. 4. Podstawą obliczenia kosztów zamiany, o której mowa w ust. 3 pkt. 3, w przypadku gdy zmiany będą wynikać ze zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania odbioru robót, stanowi projekt zamienny oraz kosztorys ofertowy opracowany na podstawie cen jednostkowych lub dane wyjściowe do kosztorysowania przyjęte do sporządzenia kosztorysu ofertowego Wykonawcy, ceny jednostkowe pracy sprzętu i materiałów zaproponowanych przez Wykonawcę, ale nie większe niż średnie ceny SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót budowlanych. 5. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę - w takim przypadku koszty dodatkowe związane takimi zmianami ponosi Wykonawca. 6. Powyższe zmiany nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres obowiązywania gwarancji (nie krótszy niż 60 miesięcy)
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http://ug.slawno.ibip.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Sławno, ul. M. C. Skłodowskiej 9, 76 - 100 Sławno, pok. 63
Data składania wniosków 08/04/2015
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Urząd Gminy w Sławnie, ul. M. C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno, pok. 10 - sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt realizowany w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007 - 2013
Czy unieważnienie Nie
Dokument podmiotów Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)