dostawa sprzętu multimedialnego i IT w ramach realizacji projektu pod nazwą Poprawa oferty kulturalnej i dostępności Centrum Interpretacji Zabytku Muzeum Warszawy

Data publikacji 2015-03-23
Data zakończenia 2015-03-31 12:00:00
Instytucja Muzeum Warszawy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 64674 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323220006, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa multimedialnego i IT w ramach realizacji projektu pod nazwą Poprawa oferty kulturalnej i dostępności Centrum Interpretacji Zabytku Muzeum Warszawy. Zamawiający przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia w dwóch częściach:
część pierwsza zamówienia - urządzenia multimedialne, szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik numer 2 do SIWZ;
część druga zamówienia - sprzętu IT, szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik numer 3 do SIWZ;

Miejsce dostawy: Muzeum Warszawy oddział Centrum Interpretacji Zabytku, ulica Brzozowa 11/13, 00-258 Warszawa.

Opis

urządzenia multimedialne:
Projektor multimedialny wraz z dedykowanym obiektywem;
MULTIMEDIALNE INTERAKTYWNE EKSPOZYTORY DOTYKOWE;
Urządzenie mobilne umożliwiające zdalne połączenie pomiędzy laptopem i projektorem
Mobilny ekran projekcyjny na trójnoguUrządzenie wielofunkcyjne kolorowe;
Komputer przenośny typu notebook;

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Muzeum Warszawy
Ulica Rynek Starego Miasta 28-42
Nr domu 28-42
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-272
Województwo mazowieckie
Tel +48 22 596 67 11
Fax +48 22 596 67 20
Regon 01638704400000
E-mail urszula.kurek@muzeumwarszawy.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: samorządowa instytucja kultury
Rodzaj zam inny samorządowa instytucja kultury
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/05/2015
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium: a. dla pierwszej części zamówienia- w wysokości- 3500 złotych; b. dla drugiej części zamówienia - wysokości- 1000 złotych.
Zaliczka Nie
Wiedza a. część pierwsza zamówienia - urządzenia multimedialne - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie dostawy urządzeń multimedialnych wraz z uruchomieniem (w szczególności: projektory, ekspozytor multimedialny), o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 złotych każda; b. część druga zamówienia - sprzęt IT - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie dostawy sprzętu IT (w szczególności: komputery, urządzenia wielofunkcyjne) , o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 złotych każda warunek udziału zostanie oceniony, jako spełnia- nie spełnia
Sytuacja Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia: a. część pierwsza zamówienia - suma gwarancyjna stanowiąca równowartość, co najmniej 100 000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych) na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia; b. część druga zamówienia - suma gwarancyjna stanowiąca, co najmniej 100 000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych) na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia warunek udziału zostanie oceniony, jako spełnia- nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty Oświadczenie podmiotu trzeciego, aby mogło być uznane za dowód potwierdzający dysponowanie zasobami tego podmiotu, musi posiadać zarówno stosowną treść, z której będzie wynikało, że podmiot ten zobowiązał się do udostępnienia Wykonawcy określonych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu Zamówienia, jak i formę pisemną oraz, dla swej skuteczności, musi także zostać złożone przez osobę uprawnioną,osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Mając na uwadze powyższe, w przypadku złożenia zobowiązania podmiotu trzeciego, Wykonawca zobowiązany jest również do złożenia dowodów, że osoba podpisująca takie zobowiązanie, była uprawniona do działania w imieniu podmiotu trzeciego (dokumenty potwierdzające uprawnienia do reprezentacji). Ze złożonego dokumentu powinno wynikać: zakres zobowiązania podmiotu trzeciego; rodzaj i zakres udostępnianych zasobów; sposób wykorzystywania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu Zamówienia; nazwa podmiotu (nazwa Wykonawcy), któremu zasoby zostaną udostępnione; charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z podmiotem trzecim; okres, na który podmiot trzeci udostępnia zasoby; w przypadku, gdy przedmiotem udostępnienia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie Zamówienia (w szczególności dotyczy to wiedzy i doświadczenia podmiotu trzeciego), taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu Zamówienia, wraz ze wskazaniem zakresu i okresu uczestnictwa podmiotu trzeciego w wykonaniu Zamówienia, gwarantującego realne przekazanie zasobów, na których polega Wykonawca Gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające zakres pełnomocnictwa, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i składania w jego imieniu oświadczeń woli oraz zaciągania zobowiązań. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku, gdyby oferta zawierała informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca zobowiązany jest nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzec, że informacje wskazane w ofercie zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż stanowią one tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dla uniknięcia wątpliwości jako tajemnicę przedsiębiorstwa należy rozumieć, nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Informacje te winny być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale ze sobą połączone i ponumerowane z zachowaniem ciągłości numeracji stron oferty. Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje podawane do wiadomości podczas otwarcia ofert, tj. informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie: wystąpienia w trakcie realizacji umowy, zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług dla przedmiotu umowy lub innych przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, zmiany sposobu realizacji zamówienia wynikającej ze zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. w przypadku ograniczenia środków finansowych jakimi dysponuje Zamawiający - ograniczeniu ulegnie odpowiednio zakres rzeczowy zamówienia i cena.
Kod kryterium B
Kryt 1p 60
Kryt 2 termin dostawy
Kryt 2p 20
Kryt 3 okres gwarancji
Kryt 3p 20
Adres strony internetowej siwz muzeumwarszawy.pl
Adres uzyskania siwz zaneta.urbaniak@muzeumwarszawy.pl
Data składania wniosków 31/03/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Muzeum Warszawy ulica Jezuicka 1 / 3, (00-281 Warszawa) pokój 309, III pietro
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)