Data publikacji |
2015-03-24 |
Data zakończenia |
2015-04-08 12:00:00 |
Instytucja |
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stąporków |
Miejscowość |
Stąporków |
Województwo |
świętokrzyskie |
Branża |
- Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki,
- Odzież branżowa,
- Peleryny,
- Odzież nieprzemakalna,
- Kurtki i blezery,
- Spódnice,
- Spodnie,
- Pulowery, swetry rozpinane i podobne wyroby,
- Koszule,
- Rękawice,
- Kapelusze i nakrycia głowy,
- Obuwie,
- Obuwie z częściami gumowymi lub z tworzyw sztucznych
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
41317 / 2015 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
180000009, 181100003, 182110001, 182213007, 182232000, 182320004, 182340008, 182353008, 183320005, 184240007, 184400005, 188000007, 188122006 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego, według zestawienia zamieszczonego w pkt.3 ppkt.1) SIWZ.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ - dokumentacja techniczno technologiczna.
Kopie dokumentacji techniczno-technologicznej wraz z nw. zarządzeniami są do wglądu w siedzibie Nadleśnictwa Stąporków ul. Niekłańska 15; 26- 220 Stąporków, oraz są dostępne na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo-Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu [http://www.bedon.lasy.gov.pl].
3) Elementy umundurowania muszą być zgodne, co do formy i wykonania z regulacjami wymienionymi poniżej:
a) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. 2014 poz. 1876),
b) Zarządzeniem Nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika,
c) Zarządzeniem Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów munduru leśnika,
d) Zarządzeniem Nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika,
e) Zarządzeniem Nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych,
f) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r. Nr 259, poz. 2173).
4) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z przepisami zawartymi w art. 30
ust. 4 Ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy PZP.
5) Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Zamawiający nie przewiduje płatności w formie przedpłat lub zaliczek na poczet zakupu materiałów przez Wykonawcę.
b) Wyszczególnione w załączniku nr 3 do SIWZ ilości poszczególnych sortów mundurowych oraz odzieży i obuwia roboczego stanowią przykładowe zestawienie sortów składających się na przedmiot zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w zakresie rodzaju i ilości poszczególnych sortów wyszczególnionych w załączniku nr 3 do SIWZ przy zastosowaniu cen jednostkowych w formularzu cenowym poszczególnych elementów (sortów) umundurowania, środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego. Zmiany ilościowe poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia wskazanego w załączniku nr 3 do SIWZ zostaną dokonane w ramach wartości brutto przedmiotu zamówienia.
c) Wykonawca zapewni minimum 12 miesięczną (liczoną od daty dostawy) gwarancję na dostarczone przedmioty umundurowania oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego na warunkach określonych w umowie.
d) Nie ustala się minimalnej wartości jednorazowej dostawy realizowanej w oparciu o zlecenie Zamawiającego.
e) Artykuły objęte przedmiotem zamówienia dostarczane będą przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego lub realizowane indywidualnie dla poszczególnych pracowników Nadleśnictwa, w oparciu o zapotrzebowanie lub upoważnienie wydane przez Zamawiającego. W przypadku dostaw do siedziby Zamawiającego zapotrzebowanie na poszczególne sorty z podaniem rozmiarów Zamawiający zgłosi z wyprzedzeniem na 30 dni przed żądaną dostawą. Dostawy towaru będą realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego.
f) Zamawiający dopuszcza możliwość odbioru przedmiotów umundurowania, przez upoważnionych pracowników, bezpośrednio w magazynie Wykonawcy. Wydanie przez Wykonawcę sortów w magazynie Wykonawcy dotyczy wyłącznie pracowników Zamawiającego posiadających jednorazowe upoważnienie do odbioru z określeniem ilości punktów przysługujących pracownikowi.
g) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu stosuje prawo opcji. Podane ilości, które należy wycenić są ilościami maksymalnymi natomiast Zamawiający informuje, że gwarantowana ilość elementów (sortów) umundurowania, środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego, która zostanie odebrana od wykonawcy wynosi 80% całego asortymentu. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stąporków
|
Ulica |
ul. Niekłańska 15
|
Nr domu |
15
|
Miejscowość |
Stąporków
|
Kod Pocztowy |
26-220
|
Województwo |
świętokrzyskie
|
Tel |
41 374 17 83
|
Fax |
41 374 17 91
|
Internet |
www.staporkow.radom.lasy.gov.pl
|
Regon |
29004267000000
|
E-mail |
nadlesnictwo.staporkow@radom.lasy.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
|
Rodzaj zam inny |
jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający informuje, iż przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy. Zamówienia uzupełniające będą polegać polegających na rozszerzeniu dostawy.
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/12/2015
|
Wadium |
Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące). Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych;
gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 27 listopada 2014 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: 85 2030 0045 1110 0000 0207 3890 z dopiskiem Wadium w postępowaniu........ W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie pieniądza, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie określonej w pkt.8 ppkt.2) lit.b)-e) powyżej zobowiązany jest on dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem terminu składania ofert. Dokument może zostać załączony do oferty lub może zostać złożony w oddzielnej kopercie w siedzibie Zamawiającego, kasa pok. nr 206, przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.8 ppkt.10 lit.d).
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt.8 ppkt.6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
Wykonawca, którego oferta została wybrana, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym,, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 , co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejsza.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
|
Wiedza |
Na potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawca złoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu,
jeżeli wykaże, że w tym okresie:
Zrealizował minimum 1 dostawę, polegającą na dostawie sortów mundurowych i/lub sortów bhp dla jednostek Lasów Państwowych, Wojska, Policji, Straży Pożarnych lub innych służb mundurowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 90 000 zł brutto - załącznik nr 6 do SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku metodą spełnia/nie spełnia.
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
|
Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja |
Na potwierdzenie należy przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 PLN.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
2) Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach:
a) Zamawiający dopuszcza zamianę zaoferowanego przedmiotu zamówienia na inny o parametrach nie gorszych od zaoferowanego w przypadku zaprzestania produkcji.
b) Zamawiający dopuszcza zmianę producenta poszczególnych elementów umundurowania, pod warunkiem, że gwarantowałoby to lepszą jakość, potwierdzoną certyfikatem jakości. Zmiana nie może mieć wpływu na cenę przedmiotu zamówienia.
c) W przypadku kiedy w trakcie trwania umowy nastąpi zmiana obowiązującej stawki podatku VAT w zakresie przedmiotu zamówienia - może ulec zmianie wynagrodzenie wykonawcy. Wystąpienie zdarzeń losowych - klęska żywiołowa.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
91
|
Kryt 2 |
gwarancja
|
Kryt 2p |
9
|
Adres strony internetowej siwz |
www.staporkow.lasy.radom.gov.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Nadleśnictwo Stąporków
ul. Niekłańska 15
26-220 Stąporków
|
Data składania wniosków |
08/04/2015
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
Nadleśnictwo Stąporków
ul. Niekłańska 15
26-220 Stąporków
sekretariat
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|