Przetarg nieograniczony na dostawę mebli na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu.

Data publikacji 2015-03-24
Data zakończenia 2015-04-01 09:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble,
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 65068 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 391300002, 391100006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przetarg nieograniczony na dostawę mebli na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w rozdziale II pkt 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu
Ulica ul. Strzegomska 6
Nr domu 6
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 53-611
Województwo dolnośląskie
Tel 071 7822300, 7822397
Fax 071 7822405
Internet www.mops.wroclaw.pl
Regon 93000026000000
E-mail marta.juraszek@mops.wroclaw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: GMINNA SAMORZĄDOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA
Rodzaj zam inny GMINNA SAMORZĄDOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 20
Wadium wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych).
Zaliczka Nie
Wiedza w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie głównej stanowiącej przedmiot zamówienia tj. dostawa mebli o wartości min. 15.000 zł brutto oraz załączą dowody, że wykazana dostawa została wykonana należycie. Sprawdzenie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty - wypełniony formularz oferty - wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ, - zestawienie kosztów zadania załącznik Nr 3 do SIWZ, - w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp - listę podmiotów przynależących do tej samej grupy kapitałowej albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. Informacja o przynależności do grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SIWZ. - oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust 1 ustawy PZP oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia art. 24 ust 1 ustawy PZP - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej Oferty: 1)w stosunku do wartości umowy, gdy zmiana cen zawartych w ofercie spowodowana jest urzędową zmianą stawki podatku VAT, 2)w stosunku do osób, gdy zmiana osób reprezentujących spowodowana jest zmianami organizacyjnymi, 3)w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego np. gdy obniży to koszty dostawy a nie zmieni wymogów/warunków określonych w SIWZ.
Kod kryterium B
Kryt 1p 0.95
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 0.05
Adres strony internetowej siwz www.mops.wroclaw.pl
Adres uzyskania siwz Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 53-611 Wrocław ul. Strzegomska 6 - pok. 304
Data składania wniosków 01/04/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 53-611 Wrocław ul. Strzegomska 6 - sekretariat.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)