Dostawa gadżetów promocyjnych i reklamowych w ramach projektu pn.:Buczkowska truskawka - marką województwa łódzkiego

Data publikacji 2015-03-25
Data zakończenia 2015-04-09 14:00:00
Instytucja Gmina Buczek
Miejscowość Buczek
Województwo łódzkie
Branża
  • Materiały reklamowe,
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 41429 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006, 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów promocyjnych i reklamowych w ramach projektu pn.: Buczkowska truskawka - marką województwa łódzkiego.
2. Przedmiot zamówienia określa Załącznik nr 7 do SIWZ.
3. Przygotowane przez Wykonawcę gadżety promocyjne i reklamowe określone w Zał. nr 7 SIWZ muszą posiadać umieszczone na artykułach, wymaganych przez Zamawiającego, trwałe nadruki: odpowiednich logotypów zgodnie z Wytycznymi dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 oraz według wskazówek Zamawiającego. Szczegółowe informacje na temat wytycznych w zakresie informacji i promocji dostępne na stronie internetowej: www.cop.lodzkie.pl
4. Dostarczone przez wyłonionego Wykonawcę materiały muszą charakteryzować się funkcjonalnością, estetycznym wykonaniem, trwałością i dobrą jakością zarówno samych materiałów jak i naniesionych oznakowań, w tym przede wszystkim:
1) materiały muszą zapewniać łatwe i bezproblemowe korzystanie z nich,
2) materiały piśmiennicze powinny być niezawodne w stopniu przyjętym dla artykułów danego rodzaju, np.: podczas pisania nie mogą np.: podczas pisania nie mogą przerywać po kilkukrotnej próbie zapisania,
3) poszczególne części materiałów muszą być dobrze do siebie dopasowane oraz zamocowane,
4) materiały nie mogą ulegać zniszczeniu przy korzystaniu zgodnie z ich przeznaczeniem,
5) ruchome elementy materiałów powinny zapewnić ich właściwe funkcjonowanie,
6) naniesione oznakowanie musi być odporne na ścieranie, rozmazywanie, wykruszanie itp.
7) oznakowania materiałów muszą być dokładnie naniesione (np. pola barwne nie mogą nachodzić na siebie),
8) naniesione oznakowania muszą być czytelne.
9) artykuły promocyjne muszą być wysokiej jakości, fabrycznie nowe i kompletne,
5. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach III Osi priorytetowej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 Dostawa sprzętu do Urzędu Gminy w Buczku (ul. Główna 20, 98-113 Buczek) w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00 po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym wykonana będzie na koszt i ryzyko Dostawcy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Buczek
Ulica ul. Główna 20
Nr domu 20
Miejscowość Buczek
Kod Pocztowy 98-113
Województwo łódzkie
Tel 043 6774495
Fax 043 6774786
Internet www.buczek.e-bip.pl
Regon 00053258200000
E-mail inwestycje@buczek.org.pl
Obowiązkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 29/05/2015
Wadium 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert Zamawiający ustala kwotę wadium na 2 000,00 zł (dwa tysiące zł) którą należy wnieść do dnia 09.04.2015 r. do godz14.00 Wadium może być wnoszone w: 1.1 pieniądzu, terminem wniesienia wadium w pieniądzu jest termin uznania rachunku Zamawiającego. Zamawiający wykluczy Wykonawcę, w przypadku, gdy w ofercie będzie załączony przelew, a rachunek Zamawiającego w terminie upływu składania ofert nie będzie uznany, tzn. pieniądze nie będą na rachunku Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Warcie Oddział w Buczku nr konta : 69 9270 1016 0100 0013 2001 0202 1.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym 1.3 gwarancjach bankowych 1.4 gwarancjach ubezpieczeniowych 1.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25,poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 ). 2. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej, w terminie wniesienia wadium należy dołączyć oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium, 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Zamawiający zwraca, zatrzymuje oraz żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 Ustawy PZP.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek z art. 22 ust 1 pkt 1 Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ;Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia)
Wiedza Warunek z art. 22 ust 1 pkt 2 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże w przedłożonym do oferty wykazie dostaw wykonanie co najmniej jednej dostawy gadżetów promocyjnych o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia)
Potencjał Warunek z art. 22 ust 1 pkt 3 Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku.Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia)
Sytuacja Warunek z art. 22 ust 1 pkt 4 Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową powyżej kwoty 30 000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych).Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia)
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wypełnić wykaz w załączniku nr 4 SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz ustala następujące warunki tych zmian: a) terminu realizacji umowy mogą wystąpić tylko w przypadkach rozszerzenia bądź zawężenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy ,w przypadku działania siły wyższej b) zmiany dotyczące wynagrodzenia umownego w sytuacji rezygnacji przez Zamawiającego z części przedmiotu zamówienia. c) zmiany dotyczące podwykonawstwa (o ile zostało przewidziane w ofercie Wykonawcy) - powierzenie podwykonawcom innej części zamówienia niż wskazana w ofercie Wykonawcy w uzasadnionym przypadku, za uprzednią zgodą Zamawiającego d) zmiany parametrów przedmiotu zamówienia jeśli będą one lepsze niż wskazane w ofercie i nie powodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz WWW:buczek.e-bip.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy ,98-113 Buczek ,ul. Główna 20,pok nr 5.
Data składania wniosków 09/04/2015
Godzina składania wniosków 14:00
Miejsce Urząd Gminy ,98-113 Buczek ,ul. Główna 20,pok nr 9.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach III Osi Priorytetowej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)