Dostawa mebli laboratoryjnych wraz z wyposażeniem

Data publikacji 2015-03-25
Data zakończenia 2015-04-02 12:00:00
Instytucja Narodowe Centrum Badań Jądrowych
Miejscowość Otwock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Krzesła,
  • Meble laboratoryjne,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi,
  • Komory galwaniczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 41855 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 314100003, 391800007, 391120000, 397113105, 397113624, 425143108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli laboratoryjnych wraz wyposażeniem do pomieszczeń i miejsc wskazanych przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, transport i wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz ich montaż.
2. Zamówienie składa się z ośmiu części:
Część I - dostawa mebli metalowych
Część II - dostawa stołów ze stali nierdzewnej
Część III - dostawa mebli laboratoryjnych i warsztatowych
Część IV - dostawa zbiorników do galwanizacji
Część V - dostawa mebli laboratoryjnych wraz z wyposażeniem
Część VI - dostawa wyciągów filtracyjnych i okapu
Część VII - dostawa dygestoriów wraz z wyposażeniem
Część VIII - dostawa urządzeń socjalnych

3. Szczegółowy wykaz mebli, wymagania techniczne, ilość oraz miejsca dostarczenia określa Specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik Nr 1 do SIWZ.
4. Warunki odbioru mebli i gwarancji określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ.
5. Na potwierdzenie, że oferowane meble spełniają wymagania SIWZ Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty:
W części III:
a) aktualnego certyfikatu systemu zarządzania jakością w zakresie projektowania, produkcji, dostarczania i montowania mebli oraz urządzeń laboratoryjnych, wystawiony przez jednostkę uprawnioną do certyfikacji w zakresie systemów zarządzania jakością,
b) oświadczenia, że meble objęte przedmiotem niniejszego zamówienia odpowiadają niżej wymienionym wymaganiom/spełniają wymagane normy:
1) dla poz. 1 i poz. 2 - zgodność z normą PN-EN 14727,
2) dla poz. 4 i poz. 5 - zgodność z normą PN EN 13150,
3) dla poz. 5 - Atest higieniczny na stoły laboratoryjne; Atest higieniczny dla laminatu postforming wydany przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH lub jednostkę równoważną; Świadectwo jakości zdrowotnej dla laminatu postforming.
W części V:
a) aktualnego certyfikatu systemu zarządzania jakością w zakresie projektowania, produkcji, dostarczania i montowania mebli oraz urządzeń laboratoryjnych, wystawiony przez jednostkę uprawnioną do certyfikacji w zakresie systemów zarządzania jakością .
b) oświadczenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada niżej wymienionym wymaganiom/spełnia wymagane normy:
1) poz.1, poz.2, poz. 3 - - zgodność z normami: PN-IEC 60364-4-41, PN-EN 61340-5-1,
2) poz. 7 - zgodność z normą PN-EN 61340-5-1,
W części VII:
a) aktualnego certyfikatu systemu zarządzania jakością w zakresie projektowania, produkcji, dostarczania i montowania mebli oraz urządzeń laboratoryjnych, wystawiony przez jednostkę uprawnioną do certyfikacji w zakresie systemów zarządzania jakością,
b) oświadczenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada niżej wymienionym wymaganiom/spełnia wymagane normy i atesty lub posiada wymienione niżej dokumenty:
1) poz. 1 i poz. 2 - zgodność z normami: PN - EN ISO 9227, PN-EN ISO 10545-9, PN-EN ISO 10545-13, PN-EN ISO 10545-14, PN-EN ISO 10545-15, PN-EN ISO 10545-3, PN-EN ISO 10545-7, PN-EN 15771, PN-EN 14175, PN - EN ISO 10289,
2) poz. 3, poz.4 i poz.5 - zgodność z normami: PN - EN ISO 9227, PN - EN ISO 10289.
6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, w miejsce złożonego oświadczenia, będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy złożyć Zamawiającemu, w wyznaczonym terminie, dokumenty - atesty, certyfikaty, deklaracje potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik Nr 1 do SIWZ.
Wykonawca w miejsce wskazanych powyżej dokumentów może złożyć inne równoważne dokumenty wydane przez niezależne instytucje uprawnione do badań wyrobów, wydawania takich dokumentów.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Narodowe Centrum Badań Jądrowych
Ulica ul. Andrzeja Sołtana 7
Nr domu 7
Miejscowość Otwock
Kod Pocztowy 05-400
Województwo mazowieckie
Tel 22 273 16 04
Fax 22 273 16 53
Internet www.ncbj.gov.pl
E-mail ncbj@ncbj.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytut badawczy
Rodzaj zam inny Instytut badawczy
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 8
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 45
Wadium Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert w wysokości: Część VII - 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące PLN).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy PZP
Wiedza warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się wykonaniem lub wykonywaniem w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dla części VII - dwóch dostaw dygestoriów o wartości minimum 50 000,00 zł brutto każda
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy PZP.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy PZP.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy PZP.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na następujących warunkach: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w następujących przypadkach: a) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, zdarzenia losowe, katastrofy, strajki generalne lub lokalne, i inne), mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu umowy. Zmiana terminu skutkuje przedłużeniem o czas odpowiadający okresowi ich występowania. b) innych przerw w realizacji dostawy, powstałych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Zmiana terminu skutkuje przedłużeniem o czas odpowiadający zaistniałym przerwom. 2. Zmiany parametrów elementów przedmiotu zamówienia zaproponowanych w ofercie na elementy równoważne lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowane elementy zostały wycofane z produkcji, a ich wartość pozostaje bez zmian. Parametry nowych elementów przedmiotu zamówienia należy uzgodnić z Zamawiającym. Zamawiający winien zaakceptować nowe elementy. Wszystkie powyższe postanowienia pkt. 1-2 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.ncbj.gov.pl/przetargi
Adres uzyskania siwz Narodowe Centrum Badań Jądrowych, ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 Otwock Świerk Budynek nr 28, pokój nr 114
Data składania wniosków 02/04/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Narodowe Centrum Badań Jądrowych, ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 Otwock Świerk Budynek nr 28, pokój nr 114
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zakup realizowany w ramach projektu Wzmocnienie potencjału innowacyjnego ośrodka w Świerku w zakresie rozwoju technologii wykorzystujących promieniowanie jonizujące
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)