Dostawa elementów mundurowych leśnika oraz sortów bhp

Data publikacji 2015-03-25
Data zakończenia 2015-04-02 10:00:00
Instytucja Nadleśnictwo Rudnik
Miejscowość Rudnik nad Sanem
Województwo podkarpackie
Branża
  • Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki,
  • Odzież branżowa,
  • Dodatki do odzieży roboczej,
  • Odzież wierzchnia,
  • Odzież przeciwdeszczowa,
  • Ubiory jednoczęściowe,
  • Koszulki i koszule,
  • Krawaty,
  • Rękawice,
  • Kapelusze i nakrycia głowy,
  • Obuwie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 42087 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 180000000, 181100003, 180000009, 182000001, 183300001, 188000007, 181400002, 184230000, 182222003, 182200007, 184240007, 184400005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pn: Dostawa elementów mundurowych leśnika oraz sortów bhp- do siedziby biura Nadleśnictwa Rudnik.

I. Mundur wyjściowy leśnika
Marynarka - gabardyna lub tropik
męska szt. 1;
damska szt. 0;
Spodnie gabardyna lub tropik
męskie szt. 7;
damskie szt. 1;
Marynarka gabardyna z wykończeniem oleofobowym
męska szt. 3;
damska szt. 0;
Spodnie gabardyna z wykończeniem oleofobowym
męskie szt. 7;
damskie szt. 0;
Spódnica gabardyna lub tropik szt. 0;
Spódnica gabardyna z wykończeniem oleofobowym szt. 1;
Koszula biała męska długi rękaw szt.7;
Koszula biała męska krótki rękaw szt. 5;
Bluzka biała damska z długim rękawem szt. 1;
Bluzka biała damska z krótkim rękawem szt. 4;
Koszula biała męska długi rękaw - bawełna 100% szt. 6;
Koszula biała męska krótki rękaw - bawełna 100% szt. 6;
Bluzka biała damska z długim rękawem - bawełna 100% szt. 1;
Bluzka biała damska z krótkim rękawem- bawełna 100% szt. 2;
Krawat szt. 5;
Czapka mundurowa szt. 4;
Płaszcz wiosenno jesienny męski szt. 1;
Płaszcz wiosenno jesienny damski szt. 2;
Kapelusz męski szt. 4;
Kapelusz damski szt. 0;
Kurtka zimowa męska szt. 6;
Kurtka zimowa damska szt. 1;
Szalik szt. 2;
Rękawice damskie par. 1;
Rękawice męskie par. 5;
Skarpety letnie termoaktywne par 28;
Skarpety przejściowe termoaktywne par 12;
Skarpety zimowe termoaktywne par. 24;
Półbuty męskie par 14;
Półbuty damskie par 2;
II. Mundur codzienny leśnika
Koszula męska z długim rękawem szt. 20;
Koszula męska z krótkim rękawem szt. 27;
Bluzka damska z długim rękawem szt. 0;
Bluzka damska z krótkim rękawem szt. 3;
Koszula męska długi rękaw - bawełna 100% szt. 7;
Koszula męska krótki rękaw - bawełna 100% szt. 8;
Bluzka damska z długim rękawem - bawełna 100% szt. 0;
Bluzka damska z krótkim rękawem- bawełna 100% szt. 0;
Sweter (nowy wzór) szt. 14;
Kamizelka szt. 11;
Bluza z polaru typu windstoper szt. 17;
Kurtka wierzchnia szt. 4;
Czapka zimowa szt. 6;
Peleryna szt. 0;
Półbuty typu Sympatex lub równoważne par 7;
Półbuty typu Gore - tex lub równoważne par 9;
III. Mundur terenowy leśnika
Bluza z kamizelką letnią szt. 5;
Spodnie letnie szt. 25;
Czapka letnia szt. 6;
Kurtka zimowa szt. 9;
Spodnie zimowe szt. 12;
Czapka zimowa szt. 9;
Trzewiki typu Sympatex lub równoważne par 9;
Trzewiki typu Gore-tex lub równoważne - niskie par 4;
Trzewiki typu Gore-tex lub równoważne - wysokie par 9;
Trzewiki typu Sympatex lub równoważne - z ociepleniem typu Thinsulate lub równoważnym par 3;
Trzewiki typu Gore-tex lub równoważne - niskie z ociepleniem typu Thinsulate lub równoważnym par 4;
Trzewiki typu Gore-tex lub równoważne -wysokie z ociepleniem typu Thinsulate lub równoważnym par 2;
IV. Oznaki uzupełniające
Oznaki służbowe wyhaftowane bajorkiem szt. 5;
Stylizowany wizerunek orła szt. 0;
Gałązka modrzewia szt. 0;
V. Przedmioty uzupełniające
Torba raportówka szt. 15;

I. Sorty BHP
Ubranie letnie ( w tym 2 pary spodni) kpl 36;
Ubranie ocieplane, tkanina z membraną oddychającą kpl 35;
Ubranie całoroczne, tkanina z membraną oddychającą kpl 10;
Kurtka i spodnie przeciwdeszczowe (na potrzeby OHZ w kolorze specjalnym) kpl 1;
Koszula robocza, długi rękaw szt 40;
Koszula robocza, długi rękaw flanela (robotnik) szt 9;
Koszula krótki rękaw/t-shirt szt 29;
Bielizna: Koszula termoaktywna, krótki rękaw szt 46;
Koszula termoaktywna, długi rękaw szt 46;
Kalesony męskie termoaktywne/leginsy damskie termoaktywne szt 48; Buty terenowe, wodochronne, z membraną oddychającą par 39;
Buty (gumowe) wodoodporne par 29;
Buty (gumowe) wodoodporne i ciepłochronne par 40;
Ochraniacze na buty (stuptuty) par 10;
Skarpetki letnie, termoaktywne par 84;
Skarpetki zimowe, termoaktywne par 84;
Czapka letnia szt 29;
Czapka letnia (robotnik) szt 9;
Czapka ocieplana szt 0;
Czapka ocieplana (robotnik) szt 10;
Hełm ochronny szt 28;
Czepek pod hełm ochronny szt 37;
Okulary ochronne/gogle szt 1;
Okulary przeciwsłoneczne /polaryzacyjne/ szt 41;
Kamizelka ostrzegawcza szt 39;
Rękawice robocze par 48;
Rękawice ochronne par 2;
Maska przeciwpyłowa szt 32;
Ochronniki słuchu szt 2;
Kurtka i spodnie przeciwdeszczowe kpl 17;
Kamizelka ciepłochronna szt 3;
Kamizelka ocieplająca (robotnik) szt 7;
Ubranie letnie, w kolorze ostrzegawczym szt 8;
Ubranie ocieplane , w kolorze ostrzegawczym szt 8;
Kurtka przeciwdeszczowa, w kolorze ostrzegawaczym szt 8;
Trzewiki ochronne, podnosek ochronny kpl 10;
Buty (gumowe) wodoodporne, podnosek ochronny kpl 8;
Buty (gumowe) wodoodporne i ciepłochronne, podnosek ochronny kpl 8;
Ubranie letnie (drelich) szt 2;
Ubranie ocieplane (drelich) szt 2;
Kurtka przeciwdeszczowa szt 1;
Fartuch ochronny szt 1;
Torba polowa szt 19;

Zamawiający ustala, że maksymalna wartość nominalna zamówienia może wynosić 125% ceny ofertowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo redukcji wielkości zamówienia o 25 %.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Nadleśnictwo Rudnik
Ulica ul. Rzeszowska 134
Nr domu 134
Miejscowość Rudnik nad Sanem
Kod Pocztowy 37-420
Województwo podkarpackie
Tel 015 8766211
Internet http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_rudnik/zamowienia_publiczne
E-mail nadlesnictwo.rudnik@lublin.lasy.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
Rodzaj zam inny Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100), Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert .tj: 02.04.2015r. godz.10:00 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r, Nr 42, poz.275, ze zmianami). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 34 2030 0045 1110 0000 0021 2990 w banku BGŻ oddział Stalowa Wola z dopiskiem: Dostawa elementów mundurowych leśnika oraz sortów bhp. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie dokumentów, o których mowa w ust. 2. pkt 2-5, należy złożyć w oryginale w kasie Zamawiającego - (parter) w terminie przewidzianym na składanie ofert, lub dołączyć do oferty, w sposób, który pozwoli bez zdekompletowania oferty zwrócić oryginał dokumentu Wykonawcy. Wadium wnoszone w formie poręczeń i gwarancji musi w swej treści gwarantować bezwarunkową wypłatę pieniędzy na rzecz Zamawiającego w przypadku zaistnienia sytuacji, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7 poniżej. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia, nie złoży z przyczyn leżących po jego stronie, dokumentów i oświadczeń na okoliczność spełnienia warunków udziału w postępowaniu, pełnomocnictw, informacji o przynależności do grupy kapitałowej lub nie wyrazi zgody na poprawienie innej omyłki, polegającej na niezgodności treści oferty ze SIWZ niepowodującej istotnych zmian w treści oferty, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez tego Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający również zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 5 powyżej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. W zakresie wadium obowiązują uregulowania określone w art. 45 i 46 ustawy PZP.
Zaliczka Nie
Wiedza Miarą spełnienia powyższych warunków będzie zrealizowanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem (dostawy umundurowania dla jednostek Lasów Państwowych, wojska, policji, Straży Pożarnej lub innych służb mundurowych) i odpowiadające wartością przedmiotowi zamówienia o wartości, co najmniej 60.000 zł brutto odpowiednio potwierdzone, że zostały wykonane należycie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty określone w dziale VI SIWZ, a także inne dowody i dokumenty uzyskane przez Zamawiającego w toku postępowania. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił wymagany warunek udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, sytuacje opisane w art. 24 ust. 1 ustawy PZP nie mogą dotyczyć żadnego z nich, natomiast warunki z art. 22 ust. 1 PZP mogą spełniać łącznie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Wykonawca polegający na wiedzy, doświadczeniu innych podmiotów winien przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: zakresu dostępnych dla Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem W przypadku podpisywania oferty, oświadczeń i dokumentów przez inne osoby niż wskazane w odpowiednim rejestrze lub ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, do oferty należy dołączyć w oryginale pełnomocnictwo dla tych osób, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Dowody dotyczące głównych dostaw potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Dowodami tymi będą, poświadczenia Zamawiającego na rzecz, którego zostały wykonane dostawy, a gdy z uzasadnionych przyczyn o charakterze obiektywnym Wykonawca nie może uzyskać takiego poświadczenia oświadczenia Wykonawcy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Możliwe zmiany w umowie to możliwość: a) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie ze¬wnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadcze¬nia stron; c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; d) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy e) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilościowej poszczególnych elementów umundurowania, przy zachowaniu ilości punktów oraz do wprowadzania do umowy zmian korzystnych dla Zamawiającego. f) zmiana podwykonawców może być dokonana w sytuacji: na żądanie Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonania powierzonych prac; na wniosek Wykonawcy w przypadku: nienależytego wykonywania powierzonych prac, innych obiektywnych okoliczności niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji).
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_rudnik/zamowienia_publiczne
Adres uzyskania siwz Nadleśnictwo Rudnik z siedzibą w Rudniku nad Sanem 37-420, ul. Rzeszowska 134.
Data składania wniosków 02/04/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Nadleśnictwo Rudnik z siedzibą w Rudniku nad Sanem 37-420, ul. Rzeszowska 134 pok. Nr 5 (Sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)