Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie
|
Ulica |
os. Na Skarpie 66
|
Nr domu |
66
|
Miejscowość |
Kraków
|
Kod Pocztowy |
31-913
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
(012) 6441956
|
Fax |
(012) 6444756
|
Internet |
www.zeromski-szpital.pl
|
Regon |
00063016100000
|
E-mail |
zpubl@interia.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/06/2015
|
Wadium |
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 18.000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych ).
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu na konto Szpitala (decyduje termin uznania rachunku Zamawiającego) :
DEUTSCHE BANK PBC S.A. O/KRAKÓW NR : 45 1910 1048 3400 2331 1121 0002
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium, z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: temat postępowania oraz jego sygnaturę.
W pozostałych przypadkach (pkt 3 b, c, d) wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego.
Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.
5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).
Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust.5 ustawy.
7. Zwrot wadium.
Zamawiający zwraca wadium:
1) Wszystkim Wykonawcom, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
z zastrzeżeniem sytuacji wskazanej w pkt 8.1.;
2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) Na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w przypadkach wskazanych powyższej w pkt 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający wyznacza zarazem termin ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę.
8. Utrata wadium.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach, gdy:
1) Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
3) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
1.Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku,
2. Zamawiający wymaga, aby każdy Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
|
Wiedza |
1. Wykonanwcy wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie
co najmniej jedną dostawę dla podmiotów leczniczych obejmującą dostawę, instalację, konfigurację i wdrożenie:
1/. Hospital Information System (HIS) w konfiguracji obejmującej minimum: zlecenia, Kolejkę oczekujących, Rozliczenia z płatnikami, Blok operacyjny, Przychodnia,
2/. Enterprise Resource planning (ERP) w konfiguracji obejmującej minimum: rachunek Kosztów leczenia, wycena Kosztów Normatywnych
co najmniej jedną usługę polegającą na integracji systemu RIS/PACS z HIS
o wartości wynoszącej łącznie co najmniej 600.000,00 zł brutto rocznie.
2. Zamawiający wymaga, aby każdy Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
|
Potencjał |
1. Zamawiający wymaga, aby każdy Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
|
Zdolne |
1. Wykonawcy dysponują lub mają możliwość dysponowania osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności:
1/ co najmniej 1 kierownikiem projektu, posiadającym: co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika projektu w zakresie wdrożeń oraz serwisu (utrzymanie wsparcie rozwój) systemów informatycznych w podmiotach leczniczych, co najmniej wykształcenie wyższe w zakresie informatyki
2/ co najmniej 3 wdrożeniowcami , posiadającymi co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji wdrożeniowca, w zakresie analizy wymagań , projektowania i wdrażania systemów informatycznych do obsługi podmiotów leczniczych w części medycznej,
3/ co najmniej 3 wdrożeniowcami, posiadającymi co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji wdrożeniowca w zakresie analizy wymagań , projektowania i wdrażania oraz integracji systemu informatycznego do obsługi podmiotów leczniczych w części administracyjnej
4/ co najmniej jedną osobą posiadającą wiedzę w zakresie administrowania oprogramowaniem bazodanowym ORACLE, potwierdzoną minimum jednym z certyfikatów oprogramowania bazodanowego Oracle Database 11g Administrator Certified Professional lub Oracle Database 11g Performance Tuning Certified Export;
5/ co najmniej jednym specjalistą posiadającym wiedzę i min. 2 letnie doświadczenie w zakresie implementacji środowisk sieciowych i systemowych opartych na platformach Microsoft Windows Server, potwierdzoną certyfikatem Microsoft Certified Solutions Associate (MCSA);
6/ min. jednym specjalistą posiadającym certyfikaty w zakresie świadczenia usług informatycznych dla oprogramowania Infomedica/AMMS tzn. instalacji, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników, (wystawione przez producenta oprogramowania firmę ASSECO S.A.).
Wyżej wymienione osoby nie mogą łączyć funkcji.
2. Zamawiający wymaga, aby każdy Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
|
Sytuacja |
1. Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności stanowiącym cały przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 600.000,00 zł brutto.
2. Zamawiający wymaga, aby każdy Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty:
1. Potwierdzenie/ Zaświadczenie/Certyfikat, że Wykonawca jest właścicielem licencji oprogramowania z firmy ASSECO S.A..
2. oświadczenie Wykonawcy , że posiada:
a) certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny potwierdzający że oferowane oprogramowanie aplikacyjne zostało stworzone przez podmiot posiadający certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny w zakresie projektowania i wytwarzania systemów informatycznych
b) certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny potwierdzający że oferowane oprogramowanie aplikacyjne będzie wdrożone i serwisowane przez podmiot posiadający certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny w zakresie odpowiednio wdrażania/serwisu systemów informatycznych
c) certyfikat ISO 27001:2013 lub równoważny potwierdzający że oferowane oprogramowanie aplikacyjne będzie wdrożone i serwisowane przez podmiot posiadający certyfikat ISO 27001:2013 lub równoważny w zakresie odpowiednio wdrażania/serwisu systemów informatycznych
3. certyfikaty ISO / Deklaracje CE / wyniki testów dla dostarczanego sprzętu zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku 6 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku 7 do SIWZ opis infrastruktury sprzętowej, potwierdzających spełnianie wszystkich wymagań technicznych określonych przez Zamawiającego w tym także karty katalogowe potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę parametrów oferowanych urządzeń.
W przypadku istotnych rozbieżności pomiędzy załączonymi dokumentami a wymaganiami technicznymi oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy.
4. Certyfikat Microsoft (wydruk ze strony Microsoft WHCL) potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows 7 32bit i 64 bit.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach:
1) przejścia praw lub obowiązków Wykonawcy wynikających z niniejszej Umowy na następców prawnych, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, który wymaga akceptacji Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień umowy,
2) zmiany w oznaczeniu firmy (nazwy) Wykonawcy, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, który wymaga akceptacji Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień umowy,
3) w przypadku gdy nastąpi zmiana stawki podatku VAT w odniesieniu do usług przewidzianych niniejszą umową, - zmiana wynagrodzenia brutto należnego wykonawcy nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę.
4) zmiany terminu realizacji umowy:
a) w przypadku gdy na skutek zdarzeń losowych niezawinionych przez strony umowy konieczna będzie zmiana w kolejności i / lub terminach wykonania przedmiotu zamówienia określonych w Harmonogramie Realizacji,
b) w przypadku gdy na skutek potrzeb / przyczyn leżących po stronie Zamawiającego spowodowanych koniecznością zachowania bieżącego funkcjonowania całego szpitala lub poszczególnych oddziałów nastąpi przerwa w realizacji poszczególnych części przedmiotu zamówienia.
5) w przypadku gdy zmiana postanowień umownych jest korzystna dla Zamawiającego.
6) w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu usług i/lub dostaw.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
75
|
Kryt 2 |
okres gwarancji na dostarczone stacje robocze
|
Kryt 2p |
10
|
Kryt 3 |
reakcja - czas reakcji na błąd ZSI
|
Kryt 3p |
15
|
Czy będzie aukcja |
Tak
|
Aukcja dod info |
www.aukcje.uzp.gov.pl
|
Adres strony internetowej siwz |
www.zeromski-szpital.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, Pawilon C, piętro I po. 2
|
Data składania wniosków |
03/04/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Kancelaria Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, Pawilon C, piętro I.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|