Rozbudowa zintegrowanego systemu informatycznego oraz dostawa sprzętu wraz z oprogramowaniem systemowo biurowym dla Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków

Data publikacji 2015-03-25
Data zakończenia 2015-04-03 10:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Stacje robocze,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Usługi w zakresie oprogramowania,
  • Usługi wdrażania oprogramowania,
  • Usługi dostawy oprogramowania,
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 66290 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722600005, 722630006, 722680001, 302000001, 302140002, 480000008, 726110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa zintegrowanego systemu informatycznego InfoMedica/AMMS, pracującego na bazie danych Oracle Standard Edition One 11g. , którego producentem jest firma ASSECO Poland S.A. zwanego dalej ZSI oraz dostawa infrastruktury sprzętowej wraz z oprogramowaniem systemowo biurowym dla Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków.
System informatyczny InfoMedica/AMMS, ma zapewnione wsparcie techniczne na podstawie zawartych umów wsparcia technicznego.
Wymagana przez Zamawiającego infrastruktura sprzętowa objęta niniejszym zamówieniem:
1/. Stacje robocze +Office + Monitor- 10 sztuk
2/. Dodatkowe Oprogramowanie Microsoft Office - 10 sztuk
3/. Serwer Bazodanowy - 1 sztuka
4/. Dysk Sieciowy NAS - 2 sztuki
Przez rozbudowę Zamawiający rozumie instalację dostarczonego oprogramowania, konfigurację, integrację z systemami wewnętrznymi i zewnętrznymi użytkowanymi przez Zamawiającego oraz pełne końcowe uruchomienie ZSI, zgodnie z warunkami określonymi w załączniku nr 8 i 9 do SIWZ.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w załączniku nr 8 (rozbudowa ZSI) oraz w załączniku nr 9 (infrastruktura sprzętowa).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie
Ulica os. Na Skarpie 66
Nr domu 66
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31-913
Województwo małopolskie
Tel (012) 6441956
Fax (012) 6444756
Internet www.zeromski-szpital.pl
Regon 00063016100000
E-mail zpubl@interia.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/06/2015
Wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 18.000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych ). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu na konto Szpitala (decyduje termin uznania rachunku Zamawiającego) : DEUTSCHE BANK PBC S.A. O/KRAKÓW NR : 45 1910 1048 3400 2331 1121 0002 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium, z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: temat postępowania oraz jego sygnaturę. W pozostałych przypadkach (pkt 3 b, c, d) wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust.5 ustawy. 7. Zwrot wadium. Zamawiający zwraca wadium: 1) Wszystkim Wykonawcom, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem sytuacji wskazanej w pkt 8.1.; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) Na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w przypadkach wskazanych powyższej w pkt 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający wyznacza zarazem termin ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 8. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach, gdy: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 3) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Zaliczka Nie
Uprawnienie 1.Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku, 2. Zamawiający wymaga, aby każdy Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
Wiedza 1. Wykonanwcy wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną dostawę dla podmiotów leczniczych obejmującą dostawę, instalację, konfigurację i wdrożenie: 1/. Hospital Information System (HIS) w konfiguracji obejmującej minimum: zlecenia, Kolejkę oczekujących, Rozliczenia z płatnikami, Blok operacyjny, Przychodnia, 2/. Enterprise Resource planning (ERP) w konfiguracji obejmującej minimum: rachunek Kosztów leczenia, wycena Kosztów Normatywnych co najmniej jedną usługę polegającą na integracji systemu RIS/PACS z HIS o wartości wynoszącej łącznie co najmniej 600.000,00 zł brutto rocznie. 2. Zamawiający wymaga, aby każdy Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
Potencjał 1. Zamawiający wymaga, aby każdy Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
Zdolne 1. Wykonawcy dysponują lub mają możliwość dysponowania osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności: 1/ co najmniej 1 kierownikiem projektu, posiadającym: co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika projektu w zakresie wdrożeń oraz serwisu (utrzymanie wsparcie rozwój) systemów informatycznych w podmiotach leczniczych, co najmniej wykształcenie wyższe w zakresie informatyki 2/ co najmniej 3 wdrożeniowcami , posiadającymi co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji wdrożeniowca, w zakresie analizy wymagań , projektowania i wdrażania systemów informatycznych do obsługi podmiotów leczniczych w części medycznej, 3/ co najmniej 3 wdrożeniowcami, posiadającymi co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji wdrożeniowca w zakresie analizy wymagań , projektowania i wdrażania oraz integracji systemu informatycznego do obsługi podmiotów leczniczych w części administracyjnej 4/ co najmniej jedną osobą posiadającą wiedzę w zakresie administrowania oprogramowaniem bazodanowym ORACLE, potwierdzoną minimum jednym z certyfikatów oprogramowania bazodanowego Oracle Database 11g Administrator Certified Professional lub Oracle Database 11g Performance Tuning Certified Export; 5/ co najmniej jednym specjalistą posiadającym wiedzę i min. 2 letnie doświadczenie w zakresie implementacji środowisk sieciowych i systemowych opartych na platformach Microsoft Windows Server, potwierdzoną certyfikatem Microsoft Certified Solutions Associate (MCSA); 6/ min. jednym specjalistą posiadającym certyfikaty w zakresie świadczenia usług informatycznych dla oprogramowania Infomedica/AMMS tzn. instalacji, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników, (wystawione przez producenta oprogramowania firmę ASSECO S.A.). Wyżej wymienione osoby nie mogą łączyć funkcji. 2. Zamawiający wymaga, aby każdy Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
Sytuacja 1. Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności stanowiącym cały przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 600.000,00 zł brutto. 2. Zamawiający wymaga, aby każdy Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. Potwierdzenie/ Zaświadczenie/Certyfikat, że Wykonawca jest właścicielem licencji oprogramowania z firmy ASSECO S.A.. 2. oświadczenie Wykonawcy , że posiada: a) certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny potwierdzający że oferowane oprogramowanie aplikacyjne zostało stworzone przez podmiot posiadający certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny w zakresie projektowania i wytwarzania systemów informatycznych b) certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny potwierdzający że oferowane oprogramowanie aplikacyjne będzie wdrożone i serwisowane przez podmiot posiadający certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny w zakresie odpowiednio wdrażania/serwisu systemów informatycznych c) certyfikat ISO 27001:2013 lub równoważny potwierdzający że oferowane oprogramowanie aplikacyjne będzie wdrożone i serwisowane przez podmiot posiadający certyfikat ISO 27001:2013 lub równoważny w zakresie odpowiednio wdrażania/serwisu systemów informatycznych 3. certyfikaty ISO / Deklaracje CE / wyniki testów dla dostarczanego sprzętu zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku 6 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku 7 do SIWZ opis infrastruktury sprzętowej, potwierdzających spełnianie wszystkich wymagań technicznych określonych przez Zamawiającego w tym także karty katalogowe potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę parametrów oferowanych urządzeń. W przypadku istotnych rozbieżności pomiędzy załączonymi dokumentami a wymaganiami technicznymi oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. 4. Certyfikat Microsoft (wydruk ze strony Microsoft WHCL) potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows 7 32bit i 64 bit.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: 1) przejścia praw lub obowiązków Wykonawcy wynikających z niniejszej Umowy na następców prawnych, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, który wymaga akceptacji Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień umowy, 2) zmiany w oznaczeniu firmy (nazwy) Wykonawcy, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, który wymaga akceptacji Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień umowy, 3) w przypadku gdy nastąpi zmiana stawki podatku VAT w odniesieniu do usług przewidzianych niniejszą umową, - zmiana wynagrodzenia brutto należnego wykonawcy nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. 4) zmiany terminu realizacji umowy: a) w przypadku gdy na skutek zdarzeń losowych niezawinionych przez strony umowy konieczna będzie zmiana w kolejności i / lub terminach wykonania przedmiotu zamówienia określonych w Harmonogramie Realizacji, b) w przypadku gdy na skutek potrzeb / przyczyn leżących po stronie Zamawiającego spowodowanych koniecznością zachowania bieżącego funkcjonowania całego szpitala lub poszczególnych oddziałów nastąpi przerwa w realizacji poszczególnych części przedmiotu zamówienia. 5) w przypadku gdy zmiana postanowień umownych jest korzystna dla Zamawiającego. 6) w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu usług i/lub dostaw.
Kod kryterium B
Kryt 1p 75
Kryt 2 okres gwarancji na dostarczone stacje robocze
Kryt 2p 10
Kryt 3 reakcja - czas reakcji na błąd ZSI
Kryt 3p 15
Czy będzie aukcja Tak
Aukcja dod info www.aukcje.uzp.gov.pl
Adres strony internetowej siwz www.zeromski-szpital.pl
Adres uzyskania siwz Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, Pawilon C, piętro I po. 2
Data składania wniosków 03/04/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Kancelaria Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, Pawilon C, piętro I.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)