Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Urząd Miasta Kołobrzeg
|
Ulica |
ul. Ratuszowa 13
|
Nr domu |
13
|
Miejscowość |
Kołobrzeg
|
Kod Pocztowy |
78-100
|
Województwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
094 3551580
|
Fax |
(094) 352 37 69
|
Internet |
www.kolobrzeg.pl
|
Regon |
00052385000000
|
E-mail |
przetargi@um.kolobrzeg.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
15/08/2015
|
Wadium |
Wymagania dotyczące wadium
1.Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany - przed upływem terminu składania ofert - wnieść wadium w wysokości: 18.000,00 zł (słownie zł: osiemnaście tysięcy złotych 00/100).
2.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami Rozdziału X SIWZ i może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: PKO Bank Polski S.A. nr 25 1020 2791 0000 7502 0228 1632 z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym na Dostawę i montaż nowych urządzeń dźwigowych realizowanych w ramach zadania Przebudowa publicznej infrastruktury turystycznej - kładki dla pieszych w Uzdrowisku Kołobrzeg - nowe windy. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu otwarcia ofert znajduje się na koncie Zamawiającego. Zaświadczenie o wpłacie należy załączyć do oferty.
4.Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna, odpowiedni dokument - oryginał, należy wpiąć do oferty oddzielnie np. w koszulce natomiast kserokopię tego dokumentu dołączyć do oferty.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust 1 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku poprzez weryfikację oświadczenia złożonego na podstawie art. 44 ustawy Pzp.
|
Wiedza |
Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia:
a)w zakresie wykonania projektów - jeżeli wykonawca przedłoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Na ich potwierdzenie przedłoży dokument potwierdzający, że Wykonawca należycie wykonał lub wykonuje, co najmniej 1 zadanie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj., wykonania projektów, polegających na zaprojektowaniu dźwigu/ów osobowych w obiekcie budowlanym kubaturowym lub na innych obiektach stanowiących ciągi komunikacyjne itp. z podaniem rodzaju, daty i miejsca usługi wraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych usług, określających, czy zostały one wykonane lub są wykonywane w sposób należyty.
b)w zakresie robót budowlanych - jeżeli wykonawca przedłoży wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Na ich potwierdzenie przedłoży dokument potwierdzający należyte wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na dostawie i montażu dźwigu/ów osobowych w obiekcie budowlanym kubaturowym lub na innych obiektach stanowiących ciągi komunikacyjne itp. o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku poprzez weryfikację załącznika nr 5 do SIWZ oraz dołączonych dokumentów.
|
Potencjał |
Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku.
|
Zdolne |
Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia:
a)kierownika budowy - posiadającą ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wymagane przepisami prawa budowlanego do wykonania zamówienia oraz wymagane ubezpieczenie OC.
b)projektanta - posiadającą ważne uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wymagane przepisami prawa budowlanego do wykonania zamówienia oraz wymagane ubezpieczenie OC.
Uprawnienia o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji w budownictwie (Dz. U. z 2014 poz. 1278). Dopuszcza się ważne odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. z 2008 r. nr 63 poz. 394 ze zm.)
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku poprzez weryfikację załącznika nr 4 do SIWZ.
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, jeżeli Wykonawca przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem środków lub zdolności kredytowej na kwotę 500.000,00 zł. (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100).
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Należy przedłożyć wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ.
2. Należy przedłożyć dowód wniesienia wadium.
3.Należy przedłożyć Formularz cenowy - zał. nr 3 do SIWZ.
4.Należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zmiana umowy może nastąpić:
1) w zakresie przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn z powodu których będzie zagrożone dotrzymania terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach:
a) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej umową, normami i innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność (np. wysokie lub niskie temperatury, silne wiatry, długotrwałe i obfite opady deszczu i śniegu),
b) gdy warunki geologiczne, terenowe, archeologiczne i wodne nie ujawnione w dokumentacji technicznej a utrudniające wykonanie umowy,
c) wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne)
d) z powodów, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, a w szczególności będące następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności dokonania zmian dokumentacji projektowej, w zakresie, w jakim w/w okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót,
e) gdy wystąpi opóźnienie w wyniku decyzji administracyjnych, zezwoleń, uzgodnień, itp. do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeśli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym w/w decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
f) gdy wystąpi potrzeba uzyskania zmiany decyzji pozwolenia na budowę w wyniku wprowadzenia koniecznych, istotnych zmian w projekcie budowlanym.
g) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy
h) jeśli wystąpi brak możliwości wykonania robót z powodu nie dopuszczenia do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
2) w zakresie zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia oraz związanym z tym zmniejszeniem wartości umowy,
3) w zakresie wykonania robót zamiennych, zgodnie z procedurami i wymogami zawartymi w przepisie art. 36a ustawy Prawo budowlane,
4) w zakresie zmiany wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy- nie przewiduje się zmiany wynagrodzenia (z wyłączeniem zapisów zawartych w ust. 2).
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Okres gwarancji
|
Kryt 2p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
www.kolobrzeg.pl (BIP)
|
Adres uzyskania siwz |
Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Kołobrzeg, ul. Armii Krajowej 12, 78 - 100 Kołobrzeg (budynek Ratusza)
|
Data składania wniosków |
13/04/2015
|
Godzina składania wniosków |
12:30
|
Miejsce |
Sekretariat Urzędu Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13, 78 - 100 Kołobrzeg (pokój nr 104, I piętro)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1. Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Wydziale Inwestycji Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Armii Krajowej 12, tel. (94) 35-51-541 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl .Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Czesław Stoma - Zastępca Naczelnika Wydziału Inwestycji Urzędu Miasta Kołobrzeg, e-mail: inwestycje@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 38,00 zł (słownie: trzydzieści osiem złotych 00/100). Należność należy wpłacać gotówką w punkcie kasowym w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO Bank Polski S.A. Nr 22 1020 2791 0000 7402 0228 1541.
2. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie.
3. Termin realizacji zamówienia: Dostawa i montaż dźwigów: do 15 czerwca 2015r.
dla dźwigów przy ul. Okopowej i Zdrojowej, do 15 sierpnia 2015 r. przy zejściu na peron PKP.
Konserwacja i utrzymanie dźwigu osobowego -1460 dni po odbiorze robót.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|