USŁUGA SERWISOWO-KONSERWACYJNA SYSTEMÓW ALARMOWYCH JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 1128 MALBORK ORAZ JEDNOSTEK BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU

Data publikacji 2015-03-25
Data zakończenia 2015-04-03 13:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa 1128
Miejscowość Malbork
Województwo pomorskie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 67192 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 506100004, 506000001, 503000008, 722500002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi serwisowo - konserwacyjnej systemów alarmowych, w tym systemów alarmowych z urządzeniami ppoż. zintegrowanymi z systemem. Usługa konserwacyjna, która przeprowadzana będzie z częstotliwością jeden raz na kwartał dla zadania nr 1, nr 2, nr 3, nr 4 i nr 5. W pierwszym kwartale usługa konserwacji poszerzona będzie o przegląd roczny. Usługa serwisowa, która obejmuje bieżące naprawy, w tym wymiany resursowe przekazanego sprzętu przez Zamawiającego oraz usuwanie awarii systemów na ww. zadaniach.

Przeprowadzenie czterech przeglądów konserwacyjnych zgodnie z wymaganiami zawartymi w Normie Obronnej NO-04-A004-8 (Obiekty wojskowe. Systemy alarmowe. Część 8: Eksploatacja).
Szczegółowe czynności podlegające wykonaniu podczas konserwacji systemów alarmowych zawiera w/w Norma Obronna część 8, tablica 2, 3, 4, oraz załączniki od A do J, jednocześnie zamawiający zastrzega sobie bezwzględne przestrzeganie czynności konserwacyjnych systemów alarmowych zgodnie z w/w Normą Obronną.

Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określają załączniki do SIWZ:
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
b) projekt umowy

Opis

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacyjno-serwisowej zgodnie z zapisami Normy Obronnej NO-04-A004-8 (Obiekty wojskowe. Systemy alarmowe. Część 8: Eksploatacja) na systemach alarmowych w obiektach znajdujących się w kompleksach w Malborku, na lotnisku w Królewie Malborskim oraz w Lasowicach Wielkich.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacyjno-serwisowej zgodnie z zapisami Normy Obronne NO-04-A004-8 (obiekty wojskowe. Systemy alarmowe.Cześć 8. Eksploatacja.) na systemach alarmowych w obiektach znajdujących się w Skowronkach.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacyjno-serwisowej zgodnie z zapisami Normy Obronnej NO-04-A004-8 (Obiekty wojskowe.Systemy alarmowe. Część 8. Eksploatacja.) na systemach alarmowych w obiektach znajdujących się w kompleksach Jednostki Wojskowej 1300 w Pruszczu Gdańskim.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Jednostka Wojskowa 1128
Ulica ul. 17 Marca 20
Nr domu 20
Miejscowość Malbork
Kod Pocztowy 82-200
Województwo pomorskie
Tel 55 620 62 16
Fax 55 620 62 75
Internet www.22blot.wp.mil.pl
Regon 19247126500000
E-mail przetargi.22blt@sp.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka Wojskowa
Rodzaj zam inny Jednostka Wojskowa
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
Czas D
Data zakończenia 31/03/2016
Wadium 1. Ustala się wadium w wysokości a) dla CZĘŚCI I- 8.300,00 (słownie: osiem tysięcy trzysta złotych i zero groszy). b) dla CZĘŚCI II - nie dotyczy c) dla CZĘŚCI III - nie dotyczy 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy prawo zamówień publicznych. 3. Wadium w postaci poręczeń bankowych, poręczeń SKOK, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 (Dz. U. nr 109 poz. 1158) lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości można wnieść w oryginale jako odrębny załącznik do oferty, umożliwiający łatwe oddzielenie od pozostałych dokumentów ofertowych lub do kasy w siedzibie Zamawiającego bud. nr 1 I piętro. Kasa czynna jest w dni powszednie: poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek w godzinach 11.00 do 14.00. 4. Wadium w postaci pieniądza należy wnieść dokonując wpłaty (przelewu) na konto Zamawiającego: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Gdańsk nr konta 29 1010 1140 0173 1413 9120 1000 Za termin skuteczny wniesienia wadium uznaje się termin wpłynięcia pieniędzy na rachunek Zamawiającego. Wniesienie wadium w postaci pieniądza należy dokonać z takim wyprzedzeniem, żeby wpłynęły na rachunek Zamawiającego w wymaganym terminie. UWAGA! Zamawiający nie wyraża zgody na przyjmowanie do kasy wadium w postaci pieniądza. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga, aby wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Ponadto koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, z jej treści nie może wynikać konieczność przekazywania żądania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego. Niedopuszczalny jest również zapis żądający potwierdzenia przez notariusza lub bank, że podpisy na żądaniu do zapłaty zostały złożone przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań majątkowych Zamawiającego. 6. Nie wniesienie wadium, wniesienie wadium po terminie, w innej postaci niż wskazane w art. 45 ust. 6 ustawy będzie przyczyną wykluczenia Wykonawcy. 7. Termin ważności wadium wniesionej w innej formie aniżeli pieniądz nie może być krótszy od terminu związania ofertą. Wniesienie wadium o terminie ważności krótszym aniżeli termin związania ofertą będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wniesione w postępowaniu, w sytuacji zaistnienia przesłanek art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca: -w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienia omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, -którego oferta została wybrana odmawia podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę
Zaliczka Nie
Uprawnienie działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie konserwacji i napraw wymaga posiadania specjalnych uprawnień : Dotyczy wszystkich części - aktualna koncesja MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, wydaną nad podstawie ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 2005 r. nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) Dotyczy CZĘŚCI 1 - posiadać aktualne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego o klauzuli POUFNE drugiego stopnia (Ustawa z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2010, Nr 182, poz. 1228). Dotyczy CZĘŚCI II i III - posiadać aktualne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego o klauzuli POUFNE trzeciego stopnia (Ustawa z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2010, Nr 182, poz. 1228).
Wiedza Zamawiający uzna, ze warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, a w szczególności wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej 1 usługę w zakresie konserwacji i naprawy systemów alarmowych odpowiednio dla: CZĘŚĆI I - o wartości min 200.000,00 zł brutto, CZĘŚCI II - o wartości min 2.000,00 zł brutto, CZĘŚCI III - o wartości min 9.000,00 zł brutto, W przypadku gdy Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część do oceny będzie brana wartość najwyższej części.
Potencjał DOTYCZY CZĘŚCI I Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje kancelarią tajną (punkt obsługi dokumentów niejawnych) i pomieszczeniem umożliwiającym prowadzenie prac z dokumentacją niejawną.
Zdolne zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje osobami zapewniającymi realizację zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, w tym: OSOBY ZDOLNE DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA Dotyczy wszystkich części - pracownikami odpowiedzialnymi za realizację zadania posiadającymi poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej POUFNE oraz zaświadczenia o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych Dotyczy CZĘŚĆ I - co najmniej 6 instalatorami (konserwatorami) oddelegowanymi do świadczenia przedmiotowej usługi tzw. personel techniczny (wykonujący prace konserwacyjne, naprawcze i montażowe) posiadającymi udokumentowane przeszkolenia z obsługi/programowania systemów alarmowych (ATS, GALAXY, LSM-256, SATEL, G3S), posiadającymi odpowiednie autoryzacje - co najmniej 2 instalatorami (konserwatorami) posiadającymi świadectwa ukończenia kursów w zakresie konserwacji, instalowania lub projektowania systemów alarmowych klasy SA-4 oraz posiadającymi odpowiednie autoryzacje, - co najmniej 1 osobą posiadającą autoryzację producenta lub instalatora w zakresie obsługi i konserwacji kamer termowizyjnych - co najmniej 1 instalatorem (konserwatorem) posiadającym udokumentowane przeszkolenia z obsługi / programowania systemu alarmowego Advisor MASTER ATS 4018 oraz programu zarządzającego TITAN, posiadającym odpowiednie autoryzacje - zatrudnionym na etacie pełnomocnikiem ochrony przeszkolonym w zakresie ochrony informacji niejawnych przez ABW lub SKW
Sytuacja zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych, oświadczenie o dysponowaniu kancelarią tajną i pomieszczeniem umożliwiającym prowadzenie prac z dokumentacją niejawną oraz o dysponowaniu pełnomocnikiem przeszkolonym w zakresie ochrony informacji niejawnych przez Służby Ochrony Państwa
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz danych zawartych w ofercie. 2. Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik do SIWZ. 3. W związku z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie: a. zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia, b. wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Wykonawcy, c. zmiany danych Wykonawcy ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), d. zmiana przepisów prawnych (np. akcyza, VAT), jeżeli wpłynie na sposób wykonania lub na wysokość ceny - zgodnie ze zmienionymi przepisami e. do zmniejszenia zakresu usługi (np. w zakresie ilości konserwacji, naprawy systemów alarmowych lub inne) w przypadku zaistnienia okoliczności ekonomicznych lub prawnych bądź zmian organizacyjnych struktur Użytkownika f. zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy o wartość zmniejszonego zakresu usługi. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem zakresu i wartości usługi przewidzianej w umowie g. zmiany pracowników realizujących realizację przedmiotu zamówienia. Nowy pracownik musi posiadać uprawnienia, jak określono w załączniku do umowy i należy załączyć dla niego kopie dokumentów (poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) potwierdzające te uprawnienia z uwzględnieniem obowiązujących na dzień wprowadzenia pracownika na obiekt, przepisów prawnych 4. Powyższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 cena 1 roboczogodziny za naprawę awaryjną
Kryt 2p 10
Kryt 3 gwarnatowany termin usunięcia awarii
Kryt 3p 10
Adres strony internetowej siwz www.22blot.wp.mil.pl
Adres uzyskania siwz Jednostka Wojskowa 1128 ul. 17 Marca 20 82-200 Malbork Sekcja zamówień publicznych
Data składania wniosków 03/04/2015
Godzina składania wniosków 13:00
Miejsce Kancelaria Jawna Jednostka Wojskowa 1128 ul. 17 Marca 20 82-200 Malbork
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)