Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 207 tys. EURO na WYKONANIE I DOSTARCZENIE ARTYKUŁÓW PROMOCYJNO-REKLAMOWYCH

Data publikacji 2015-03-26
Data zakończenia 2015-04-03 12:00:00
Instytucja Województwo Pomorskie
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 42461 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie artykułów promocyjno-reklamowych tj. notesów kołowych, długopisów i kubków ceramicznych w ilościach i z wymogami zgodnymi ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.Wymagany okres wykonania zamówienia - zgodnie z ofertą Wykonawcy, jednak nie później niż do 7 maja 2015 r.
Nazwa artykułu: 1) Notes kołowy- 1000 sztuk, rozmiar A5 (14,8 x 21 cm)
ilość kartek 80 + okładka, kartki połączone spiralą, spirale na dłuższej krawędzi notesu,
nadruk elementów graficznych na okładkę i kartki wewnątrz notesu zgodnie z poglądowym projektem graficznym przekazanym przez Zamawiającego ( wzór poglądowego projektu stanowi załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia),kartki czyste, poddruk jednostronny full color, papier 80-90 g offset,
okładka: papier sztywny karton (kreda mat 300g), druk jednostronny na 1 i 4 stronie okładki, full color, lakier , folia mat , pakowany w opakowanie zbiorcze po 25 szt.
2) Długopis z gumowa końcówką do obsługi ekranów dotykowych (touch pen)- Długopis metalowy- 1000 sztuk, gumowa końcówka do obsługi ekranów dotykowych w tabletach, smartphonach (końcówka nie może powodować zarysowań), włączanie długopisu poprzez obrót korpusu, kolor długopisu biały, kolor gumki czarny, klips metalowy błyszczący, wymiary: średnica 0,8 długość 13,5 cm, wkład niebieski, nadruk bądź znakowanie laser 4 logotypów w monochromie (kolor czarny) - logotypy zostaną przekazane przez Zamawiającego (poglądowy wzór stanowi załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia), pakowany w opakowanie zbiorcze po 100 szt.
3) Kubek ceramiczny w kartonowym pudełku: 1000 sztuk, pojemność 300 ml,
kształt kubka: rozszerzany do góry, wysokość kubka: około 10,2 cm,średnica u góry kubka około 9,4 cm, kolor biały z nadrukiem full color na całej zewnętrznej powierzchni kubka (od dolnej do górnej krawędzi),nadruk elementów graficznych zgodnie z projektem graficznym przekazanym przez Zamawiającego (poglądowy wzór stanowi załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia ),pakowany pojedynczo w tekturowe, białe pudełko, pakowane w opakowanie zbiorcze po 50 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Województwo Pomorskie
Ulica ul. Okopowa 21/27
Nr domu 21/27
Miejscowość Gdańsk
Kod Pocztowy 80-810
Województwo pomorskie
Tel 58 3261555
Fax 58 3261556
Internet www.pomorskie.eu
Regon 19167483600000
E-mail zampub@pomorskie.eu
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 07/05/2015
Wadium Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienie wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w §6 ust.1 lit. a SIWZ, tj. oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ).
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał należycie: a)co najmniej 2 (dwie) dostawy artykułów promocyjno - reklamowych, przy czym wartość każdej z tych dostaw wyniosła nie mniej niż 20.000,00 zł brutto. Ocena wykazania spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w § 6 ust. 1 lit b SIWZ (wzór wykazu głównych dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ) oraz oświadczenia, o którym mowa w rozdz. § 6 ust. 1 lit. a SIWZ tj. oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Dla potrzeb oceny spełniania warunków określonych powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w §6 ust.1 lit. a SIWZ, tj. oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ).
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w §6 ust.1 lit. a SIWZ, tj. oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ).
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w §6 ust.1 lit. a SIWZ, tj. oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Dokumenty składane przez wykonawców zagranicznych: 1)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w §6 ust. 2b SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w §6 ust. 2b SIWZ , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis §6 ust. 5 pkt 2 SIWZ stosuje się odpowiednio. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 6. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 7. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z § 6 ust. 6 SIWZ, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku spółki cywilnej Zamawiający przyjmuje, że Wykonawcami w rozumieniu art. 2 ust. 11 ustawy Pzp, są wspólnicy spółki cywilnej, których udział w postępowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty, o których mowa w § 6 ust. 2 a-b SIWZ oraz § 6 ust. 3 SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą łącznie Formularz oferty oraz jeden komplet dokumentów, o których mowa w § 6 ust. 1a-b SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty mogą dotyczyć: 1)zmiany warunków i terminów płatności, 2)sposobu realizacji umowy. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić jedynie w przypadku: w zakresie pkt 1), 2) wystąpienia siły wyższej. Pod pojęciem siły wyższej strony rozumieją zdarzenia spowodowane przez czynniki o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy i którym przy dochowaniu należytej staranności nie można było skutecznie zapobiec lub przeciwstawić; w zakresie pkt 1) w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów w trakcie realizacji umowy, z wyłączeniem zmian przepisów dotyczących wysokości podatku VAT; w zakresie, o którym mowa pkt 2) - jeśli rozwiązania zaproponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę przyczynią się do uzyskania wyższej jakości końcowej zamówienia, przy czym zmiana ta nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Termin realizacji dostawy
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz http://www.bip.pomorskie.eu/Article/id,12.html
Adres uzyskania siwz W siedzibie UMWP, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, pok. nr 133G
Data składania wniosków 03/04/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Oferty należy składać w Kancelarii Ogólnej UMWP, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk pok. 4a, w godzinach pracy urzędu tj. 7.45- 15.45. Otwarcie ofert: 03.04.2015r, o godz. 12.30 w pok. 133G
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1) Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie. 2)Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postepowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, chyba ze wykonawca udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawiania. 3) Zamawiający informuje, że termin realizacji dostawy- waga kryterium 20% będzie liczone w sposób: PT - ilość punktów dla kryterium termin realizacji dostawy. Zamawiający przez pojęcie termin realizacji dostawy, brane pod uwagę w niniejszym kryterium, rozumie termin dostawy materiałów promocyjno-reklamowych, zgodnie z zamówieniem opisanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. [1% = 1pkt] Termin dostawy (PT) będzie wyliczany następująco: Dostawa w terminie do 30.04.2015 r. - 20 pkt; Dostawa w terminie do 04.05.2015 r.- 10 pkt; Dostawa w terminie do 07.05.2015 r. - 0 pkt.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)