Sukcesywna dostawa druków ścisłego zarachowania przez okres 36 miesięcy dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej.

Data publikacji 2015-03-26
Data zakończenia 2015-04-03 10:00:00
Instytucja Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Różne druki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 42531 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 229000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

ukcesywna dostawa druków ścisłego zarachowania przez okres 36 miesięcy obejmuje:
1. Papier na suplement (biały)- 172 500 sztuk
2. Teczka do akt studenta- 22 200 sztuk
3. Okładka na suplement- 15 232 sztuk
4. Okładka na dyplom- 16 032 sztuk
-Papier na suplement(biały)- format po objęciu A4(210x297mm); papier offsetowy biały, gramatura 80g/m2 zgodne z Rozporządzeniem Ministra Nauki Szkolnictwa Wyższego z dnia 1 września 2011 roku Dz. U nr 196 poz 1167 w sprawie tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów, warunków wydawania oraz niezbędnych elementów dyplomów ukończenia studiów i świadectw ukończenia studiów podyplomowych oraz wzoru suplementu do dyplomu
-Teczka do akt studenta - teczka kartonowa wiązana gramatura 350 g/ m2, kolor biały wzornik zawarty w załączniku nr 2 SIWZ oraz dostępny do wglądu w siedzibie uczelni.
-Okładka na suplement powinna być wykonana z tektury o gramaturze 630 g/m2, oprawiona w okleinę introkal, w kolorze brązowym odpowiadającym nr pantone 4695 C, wyklejka - papier celulozowy, biały, jednostronnie powlekany, o gramaturze 120 g/m2, na wewnętrznej prawej stronie - cztery narożniki otwarte, paskowe, szerokość paska 6 mm;na okładce napis: SUPLEMENT DO DYPLOMU tłoczony złotą folią, wersaliki, czcionka Times New Roman CE 30 pkt, na wysokości 77 mm od górnej krawędzi, umieszczony centralnie w pionowej osi strony musi być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Nauki Szkolnictwa Wyższego z dnia 1 września 2011 roku Dz. U nr 196 poz 1167 w sprawie tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów, warunków wydawania oraz niezbędnych elementów dyplomów ukończenia studiów i świadectw ukończenia studiów podyplomowych oraz wzoru suplementu do dyplomu
-okładka na dyplom powinna być wykonana według opisu: Okładka na dokumenty A4 o wymiarach po zamknięciu 225x310 mm(+/-5mm). Okładka wykonana z tektury 2 mm oklejona materiałem skóropodobnym typu introkal w kolorze granatowym, matowym, z przebarwieniami o fakturze tzw. marmurka . Na pierwszej stronie wytłoczone na złoto logo, nazwa, wewnątrz dwa lustra wykonane z kremowego papieru o gramaturze min.120g/m2; na 3 stronie narożnik o szerokości 10 mm, uniemożliwiający wypadanie umieszczonych wewnątrz dokumentów A4.Kolor okleiny oraz wewnętrznych luster określone przez Politechnikę Rzeszowską na podstawie wzornika załączonego w załączniku nr 2 SIWZ oraz dostępnego do wglądu w siedzibie uczelni.

Warunki dostawy
1. Dostawa przedmiotu umowy następować będzie partiami w oparciu o zamówienia częściowe zgłaszane Wykonawcy przez Zamawiającego.
2. Wykonawca realizuje dostawę wynikającą z zamówienia częściowego w terminie do 7 dni od daty złożenia przez Zamawiającego zamówienia częściowego w sposób telefoniczny lub pisemny.
3. Towar dostarczany będzie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego na terenie Rzeszowa.
4. Towar dostarczany będzie w opakowaniu, którego koszt zostanie wliczony w cenę towaru.

Zamawiający wymaga w odniesieniu do wszystkich dostarczanych produktów:
- spełnianie wymogów normy ISO 9001 lub równoważnej.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu do wglądu dokumentów potwierdzających spełnianie wyżej wskazanej normy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
Ulica ul. Powstańców Warszawy 12
Nr domu 12
Miejscowość Rzeszów
Kod Pocztowy 35-959
Województwo podkarpackie
Tel 17 8651250, 8653636, 8653535
Fax 17 8651075, 865383
Internet www.prz.rzeszow.pl
Regon 00017490000000
E-mail rraparat@prz.rzeszow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 36
Wadium 5 000.00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wvkonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór załącznik nr 1 do SIWZ).
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek, dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże główne dostawy wykonane, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Przez główne dostawy zamawiający rozumie wykonanie minimum dwóch zamówień których przedmiotem była dostawa druków ścisłego zarachowania na potrzeby procesu dydaktycznego (dla Uczelni Wyższych), o wartości minimum 100 000 PLN brutto każda. Ocena spełnienia warunku wymaganego od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wvkonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór załącznik nr 1 do SIWZ).
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wvkonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór załącznik nr 1 do SIWZ).
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wvkonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór załącznik nr 1 do SIWZ).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Wzór oferty na dostawy;
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Adres uzyskania siwz siedzibie Zamawiającego
Data składania wniosków 03/04/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego pokój nr 424-1, bud. V, 35-959 Rzeszów, al. Powstańców Warszawy 12
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)